Remont i modernizacja Gminnego Centrum Kultury w Gródku - ogłoszenie o zamówieniu- AKTUALNE

Termin ważności strony 2009-04-10
Gródek, dnia 9 marca 2009 r

Gródek, dnia 10 marca 2009 r.

Numer sprawy: B.7020-1-1/09

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

„Remont i modernizacja Gminnego Centrum Kultury w Gródku”

Działając na podstawie art. 40 ust. 1 Prawa zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655, z 2008 r. Nr. 171, poz. 1058) Gmina Gródek zawiadamia o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.

I. Nazwa i adres zamawiającego:Gmina Gródekul. A. i G. Chodkiewiczów 216-040 Gródekwww.grodek.ple-mail: sekretariat@grodek.pl godziny urzędowania: poniedziałek - 8:00 - 16:00, wtorek-piątek - 7:30 - 15:30

II. Określenie trybu zamówienia:Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa zamówień publicznych

III. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia:Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona zostanie na stronie internetowej:www.bip.grodek.pl

Na wniosek Wykonawcy Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można uzyskać bezpłatnie w Urzędzie Gminy Gródek, pok. nr 6.

IV. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych:Przedmiotem zamówienia jest remont i modernizacja budynku Gminnego Centrum Kultury w Gródku, w zakresie robót zewnętrznych, obejmujące w szczególności:- przebudowę stropodachu budynku na dach wielospadowy w konstrukcji drewnianej, - przebudowę schodów wejściowych zewnętrznych do budynku z zadaszeniem, - docieplenie ścian zewnętrznych i stropodachu oraz wymianę stolarki okiennej i drzwiowej

budynku, - wykonanie podjazdów dla osób niepełnosprawnych, - dobudowę tarasu ziemnego w części zapleczowej budynku.

Ilościowy zakres robót podstawowych:1. Wymiana stolarki okiennej - 73,45 m2,2. Wymiana zewnętrznej stolarki drzwiowej - 21,63 m2,3. Ocieplenie ścian fundamentowych płytkami ze styropianu o grubości 8 cm - 257,94 m2,4. Ocieplenie ścian nadziemia płytkami styropianowymi o grubości 8 cm z wyprawą

elewacyjną - 875,67 m2,5. Ocieplenie ościeży płytkami o grubości 3 cm z wyprawą elewacyjną - 20,15 m2,6. Oblicowanie cokołu i fragmentów ścian płytkami klinkierowymi - 176,01 m2,7. Wykonanie konstrukcji dachowej i pokrycie blachą trapezową powlekaną - 764,39 m2.8. Elementy zewnętrzne (wejście, podjazdy i tarasy).Wspólny Słownik Zamówień: 45000000-7 Roboty budowlane

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.

V. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych

VI. Termin wykonania zamówienia: do 30.11.2009 r.

VII. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się oferenci, którzy spełnią następujące warunki:1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień;2. posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia;3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia;Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się:1. wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 22 Prawa zamówień publicznych;2. wykonawców, którzy podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych;3. wykonawców, którzy bezpośrednio wykonywali czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, chyba że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudni uczciwej konkurencji;4. wykonawców, którzy złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania;5. wykonawców, którzy nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków lub złożone dokumenty zawierały błędy, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 Prawa zamówień publicznych;6. wykonawców, którzy nie wnieśli wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą, lub nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą.Zamawiający odrzuca ofertę, która:1. jest niezgodna z ustawą;2. jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt. 3 Prawa zamówień publicznych;3. jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji;4. zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia;5. została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;6. zawiera błędy w obliczeniu ceny;7. wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3 Prawa zamówień publicznych;8. jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/nie spełnia. Dokumenty i oświadczenia jakie należy złożyć w niniejszym postępowaniu określa SIWZ.

VIII. Informacja na temat wadium:Zamawiający wymaga wniesienia wadiumUstala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 15 000 zł, słownie: piętnaście tysięcy złotych.

IX. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:Cena - 100%

X. Miejsce i termin składania ofert:Oferty należy składać: Urząd Gminy Gródek, ul. A. i G. Chodkiewiczów 2, 16-040 GródekPokój nr 1, do dnia: 2009-04-02 do godz. 10: 00

XI. Miejsce i termin otwarcia ofert:Oferty zostaną otwarte: Urząd Gminy Gródek, ul. A. i G. Chodkiewiczów 2, 16-040 GródekPokój nr 1, dnia: 2009-04-02 do godz. 10: 10

XII. Termin związania ofertą:Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni od upływu terminu składania ofert.

XIII. Informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej:

Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej.

XIV. Informacje o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczane dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupówZamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów.

XV. Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektronicznaZamawiający nie zamierza prowadzić postępowania z zastosowaniem aukcji elektronicznej XVI. Przewidywane zamówienia uzupełniające: Zamawiający przewiduje możliwość zamówień uzupełniających i dodatkowych, o których mowa w art. 67 ust. l pkt. 5, 6 i 7 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych.

XVI. Termin zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w BZP:Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych pod Nr 56062 dnia 2009-03-10

Metryka strony

Udostępniający: Urząd Gminy w Gródku

Wytwarzający/odpowiadający: Dorota Bójko

Wprowadzający: Dorota Bójko

Data modyfikacji: 2009-03-11

Opublikował: Dorota Bójko

Data publikacji: 2009-03-10