Ogłoszenie

Termin ważności strony 2012-06-17
„Przebudowa odcinków ulic w Gródku: ul. Rzemieślniczej w ciągu drogi gminnej Nr 105065B i ul. Białostockiej w ciągu drogi powiatowej Nr 1448B”

Gródek: Przebudowa odcinków ulic w Gródku: ul. Rzemieślniczej w ciągu drogi gminnej Nr 105065B i ul. Białostockiej w ciągu drogi powiatowej Nr 1448B.
Numer ogłoszenia: 49042 - 2012; data zamieszczenia: 17.02.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Gródek , ul. A. i G. Chodkiewiczów 2, 16-040 Gródek, woj. podlaskie, tel. 085 7180664, faks 085 7180684.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.grodek.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa odcinków ulic w Gródku: ul. Rzemieślniczej w ciągu drogi gminnej Nr 105065B i ul. Białostockiej w ciągu drogi powiatowej Nr 1448B..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: CZĘŚĆ DROGOWA UL. BIAŁOSTOCKA: 1. Odtworzenie trasy i punktów wysokościowych dróg z przeniesieniem punktów osnowy geodezyjnej w ilości 1,04 km; 2. Rozebranie nawierzchni z betonu, gr. nawiezrchni 15 cm w ilości 20,7 m2; 3. Rozebranie nawierzchni z brukowca, gr. brukowca 16-20 cm, w ilości 7574 m2; 4. Rozebranie nawierzchni z płyt drogowych betonowych (trylinki), gr. 12 cm, spoiny wypełnione piaskiem w ilości 434 m2; 5. Rozebranie chodników z płyt betonowych o wym. 35x35x5 cm, ułożonych na podsypce piaskowej w ilości 266 m2; 6. Rozebranie chodników z płyt betonowych o wym. 50x50x7 cm, ułożonych na podsypce piaskowej w ilości 1790 m2; 7. Rozebranie nawierzchni z kostki brukowej betonowej, ułozonej na podsypce cementowo-piaskowej w ilości 303 m2; 8. Rozebranie krawężników betonowych, ułożonych na podsypce cementowo-piaskowej w ilości 1794 m; 9. Rozebranie obrzeży betonowych w ilości 1130 m; 10. Rozebranie ław podkrawężnikowych z betonu w ilości 89,7 m3; 11. Wykonanie wykopów mechanicznie w gruncie z transportem urobku na nasyp wraz z zagęszczeniem gruntów w nasypie i zwilżeniem w miarę potrzeby warstw zagęszczanych wodą w ilości 2560 m3; 12. Roboty ziemne poprzeczne na przerzut wykonane ręcznie z wbudowaniem ziemi w nasyp, wraz z zagęszczeniem i zwilżeniem w miarę potrzeby warstw zagęszczanych wodą w ilości 34 m3; 13. Regulacja pionowa studzienek rewizyjnych, nadbudowa wykonana betonem w ilości 25 szt; 14. Regulacja pionowa studzienek dla zaworów wodociągowych lub gazowych, nadbudowa wykonana betonem w ilości 17 szt; 15. Regulacja pionowa studzienek telefonicznych, nadbudowa wykonana betonem w ilości 9 szt; 16. Profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni wykonane ręcznie w ilości 2895 m2; 17. Profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni wykonane mechanicznie w ilości 8158 m2; 18. Wykonanie podbudowy z kruszywa naturalnego, warstwa dolna, gr. warstwy 20 cm w ilości 7515 m2; 19. Wykonanie podbudowy z kruszywa naturalnego, warstwa dolna, gr. warstwy 15 cm w ilości 643 m2; 20. Wykonanie podbudowy z kruszywa naturalnego, warstwa górna, gr. warstwy 15 cm w ilości 662 m2; 21. Wykonanie podbudowy z kruszywa naturalnego, warstwa górna, gr. warstwy 10 cm w ilości 1264,5 m2; 22. Wykonanie podbudowy z przekruszonego betonu i kamienia, warstwa górna gr. warstwy 20 cm w ilości 6250 m2; 23. Wykonanie podbudowy z betonu asfaltowego, gr warstwy 9 cm w ilości 7489 m2; 24. Skropienie warstw konstrukcyjnych emulsją asfaltową w ilości 7475 m2; 25. Wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego, AC 11 S, warstwa ścieralna, grubość w-wy 5 cm w ilości 7351 m2; 26. Wykonanie frezowania nawierzchni asfaltowych na zimno, śr. gr. 4 cm w ilości 7577 m2; 27. Wykonanie frezowania nawierzchni asfaltowych na zimno, śr. gr. 5 cm w ilości 7574 m2; 28. Wykonanie nawierzchni z kostki brukowej o gr. 8 cm, szarej na podsypce cementowo-piaskowej, spoiny wypełnione piaskiem w ilości 31 m2; 29. Wykonanie nawierzchni z kostki brukowej koloru ceglastego o gr. 8 cm na podsypce piaskowej, spoiny wypełnione piaskiem w ilości 662 m2; 30. Oznakowanie poziome jezdni farbą akrylową białą, linie na skrzyżowaniach i przejściach dla pieszych, malowane mechanicznie w ilości 88 m2; 31. Ustawienie słupków z rur stalowych fi 70 mm dla znaków drogowych, wraz z wykonaniem i zasypaniem dołów z ubiciem warstwami w ilości 9 szt; 32. Przymocowanie do gotowych słupków znaków ostrzegawczych typ A (trójkątny o boku 900 mm), folia odblaskowa II generacji w ilości 1 szt; 33. Przymocowanie do gotowych słupków znaków informacyjnych typ D (kwadratowych 600x600), folia odblaskowa II generacji w ilości 12 szt; 34. USTAWIENIE KRAWĘŻNIKÓW BETONOWYCH O WYM. 20x30 CM NA ŁAWIE BETONOWEJ w ilości 1838 m 35. WYKONANIE CHODNIKÓW Z KOSTKI BRUKOWEJ BETONOWEJ, GR. 6 CM, szarej w ilości 2125 m2; 36. WYKONANIE CHODNIKÓW Z KOSTKI BRUKOWEJ BETONOWEJ, GR. 6 CM, koloru ceglastego w ilości 39 m2; 37. USTAWIENIE OBRZEŻY BETONOWYCH O WYM. 20X6 CM w ilości 1512 m; 38. USTAWIENIE OBRZEŻY BETONOWYCH O WYM. 30X8 CM w ilości 386 m. KANALIZACJA DESZCZOWA UL. BIAŁOSTOCKA: 1. Rozebranie przepustu z rur betonowych śr. 60 cm w ilości 11 m; 2. Demontaż rurociągu betonowego o śr. 200 mm w ilości 16,7 m; 3. Rozebranie ścianek czołowych przepustów w ilości 0,84 m3; 4. Demontaż studzienek ściekowych w ilości 11 kpl.; 5. Wykonanie kanalizacji deszczowej z rur PP o śr. 50 cm w ilości 170 m; 6. Wykonanie kanalizacji deszczowej z rur PP o śr. 45 cm w ilości 176 m 7. Wykonanie kanalizacji deszczowej z rur PP o śr. 40 cm w ilości 412 m 8. Wykonanie kanalizacji deszczowej z rur PP o śr. 31,5 cm w ilości 547 m 9. Wykonanie przykanalików z rur PP o śr. 20 cm w ilości 243 m; 10. Wykonanie studni rewizyjnych o śr. 1,2m w ilości 32 szt.; 11. Wykonanie studni rewizyjnych o śr. 1,5m w ilości 1 szt.; 12. Wykonanie studzienek ściekowych w ilości 60 szt.; 13. Wylot kanału w ilości 2,07 m3; 14. Osadnik wirowy typ V2 B1-9 w ilości 1 szt.; 15. Ocieplenie wodociągu żużlem lub keramzytem w ilości 17 m; 16. Montaż rur osłonowych Arot w ilości 12 m; 17. Montaż i demontaż podwieszeń kabli w ilości 14 kpl.; 18. Montaż i demontaż podwieszeń rurociągów w ilości 26 kpl. CZĘŚĆ DROGOWA UL. RZEMIEŚLNICZA: 1. Odtworzenie trasy i punktów wysokościowych dróg z przeniesieniem punktów osnowy geodezyjnej w ilości 1,1 km; 2. Rozebranie nawierzchni z mas minerlano-bitumicznych gr. 6 cm w ilości 2204 m2; 3. Wykonanie wykopów mechanicznie w gruncie z transportem urobku na odkład w ilości 765 m3; 4. Profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni wykonane ręcznie w ilości 6110 m2; 5. Podbudowa z kruszywa łamanego, warstwa dolna gr. 20 cm w ilości 3300 m2; 6. Wyrównanie istniejącej podbudowy betonem asfaltowym w ilości 518 t; 7. Oczyszczenie mechaniczne podbudowy w ilości 6221 m2; 8. Skropienie asfaltem podbudowy w ilości 6221 m2; 9. Wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego, AC 11 S, warstwa ścieralna, grubość w-wy 5 cm w ilości 6876 m2; 10. Zjazdy żwirowe, gr. 20 cm w ilości 359 n2; 11. Pobocza żwirowe, gr. 12 cm w ilości 2452 m2; 12. Założenie rur osłonowych dwudzielnych śr. 110 mm na istniejące kable telekomunikacyjne w ilości 44 m; 13. Założenie rur osłonowych dwudzielnych typu AROT A110 PS na istniejące kable energetyczne w ilości 57 m; 14. Renowacja i oczyszczenie rowów przydrożnych w ilości 2204 m. Oznakowania i zabezpieczenia robót zgodnie z obowiązującymi przepisami dokona Wykonawca robót. Gruz z rozbiórek Wykonawca zadania zabezpieczy we własnym zakresie..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.24.51-8, 45.23.31.40-2, 45.23.32.22-1, 45.23.32.52-0.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.08.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Oferent zapewni jako część swojej oferty wadium w wysokości 33 000,00 zł (słownie: trzydzieści trzy tysiące złotych). W zależności od wyboru Oferenta, wadium może być wniesione w: 1) pieniądzu na konto zamawiającego: Bank Spółdzielczy Białystok O/Gródek 45 8060 0004 0390 0127 2000 0040. Wadium uznaje się za wpłacone w terminie, jedynie pod warunkiem, że pieniądze znajdą się na koncie zamawiającego przed upływem terminu złożenia ofert; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zmianami). W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniężna - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy przesłać/złożyć do zamawiającego wraz z ofertą umieszczając w osobnej kopercie wewnątrz ofert, z zaznaczeniem (Oryginał wadium przetargowego) w terminie określonym do składania ofert, natomiast kserokopię poświadczoną przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem należy dołączyć jako dokument do oferty. Zamawiający dokona zwrotu wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania , z wyjątkiem wykonawcy , którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem punktu poniżej. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie o którym mowa w art.26 ust.3 ustawy, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ww. ustawy , lub pełnomocnictw, chyba ze udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana utraci wadium wraz z odsetkami na rzecz Zamawiającego, jeżeli: 1) odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie oferenta.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

·         III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o        Zamawiający nie wzynacza szczególowego warunku w tym zakresie.

·         III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o        Wykonawca musi wykazać się doświadczeniem, w wykonaniu (zakończeniu) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej: 3 robót budowlanych polegających na przebudowie ulic(wykonanie nawierzchni bitumicznej i chodników) o wartości min. 2 000 000,00 zł brutto każde zadanie oraz 3 robót polegających na wykonaniu kanalizacji deszczowej na długości 500 m na każdym zadaniu.

·         III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o        1) Wykonawca powinien posiadać lub mieć dostęp do wytwórni mas bitumicznych posiadającej certyfikat zakładowej kontroli produkcji zlokalizowanej w odległości nie większej niż 80 km od miejsca wbudowania masy tj m. Gródek. 2) wykonawca powinien posiadać lub mieć dostęp do laboratorium wykonującego badania laboratoryjne w trakcie wykonywania zamówienia. 3) wykonawca powinien posiadać lub mieć dostęp do oznakowania i zabezpieczenia robót prowadzonych w pasie drogowym, zgodnie z:- załącznikiem 1 i 4 do rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach (Dz. U. z 2003 r. Nr 220 poz. 2181), - rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 września 2003 r. (Dz. U. z 2003 r. Nr 177 poz. 1729).

·         III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o        Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, legitymującymi się kwalifikacjami zawodowymi, doświadczeniem i wykształceniem odpowiednimi do funkcji, jakie zostaną im powierzone. Wykonawca przedstawi wraz z ofertą osoby, które spełniają następujące wymagania: - jedna osoba proponowana do pełnienia funkcji kierownika budowy: minimalne kwalifikacje zawodowe, doświadczenie i wykształcenie: - min. 2 lata doświadczenia przy budowie lub przebudowie dróg na stanowisku kierownika budowy lub kierownika robót drogowych, posiadanie uprawnień budowlanych do kierowania robotami w specjalności drogowej (bez ograniczeń) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie obowiązujących przepisów, przynależność do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa; - jedna osoba proponowana do pełnienia funkcji kierownika robót kanalizacyjnych i wodociągowych: minimalne kwalifikacje zawodowe, doświadczenie i wykształcenie: - min. 2 lata doświadczenia przy budowie lub przebudowie kanalizacji na stanowisku kierownika budowy lub kierownika robót kanalizacyjnych, posiadanie uprawnień budowlanych do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych , gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych (bez ograniczeń) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie obowiązujących przepisów, przynależność do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa; - obsługa geodezyjna min 1 osoba posiadająca, uprawnienia: geodezyjne pomiary sytuacyjno-wysokościowe, realizacyjne i inwentaryzacyjne

·         III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o        Wykonawca powinien posiadać opłaconą polisę ubezpieczeniową, a przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej na sumę nie niższą niż 1 000 000,00 PLN w zakresie prowadzonej działalności.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

·         III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia

·         III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

·         III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

·         III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Formularz oferty, 2) Oświadczenie o laboratorium załącznik nr 2.6 do SIWZ; 3) Oświadczenie o oznakowaniu załącznik nr 2.7. do SIWZ; 3) Pełnomocnictwo; 4) Kosztorysy ślepe; 5) Zobowiązanie do oddania do dyspozycji zasobów innych podmiotów.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

W przypadku wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy skutkujących niemożnością dotrzymania terminu zakończenia robót, termin ten może ulec przedłużeniu, nie więcej jednak, niż o czas trwania tych okoliczności

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.grodek.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Gródek, ul. A. i G. Chodkiewiczów 2, 16-040 Gródek, pokój nr 6..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.03.2012 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy Gródek, ul. A. i G. Chodkiewiczów 2, 16-040 Gródek, pokój nr 1..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

 

 

Metryka strony

Udostępniający: Urząd Gminy w Gródku

Wytwarzający/odpowiadający: Monika Gościk

Wprowadzający: Monika Gościk

Data modyfikacji: 2012-02-17

Opublikował: Monika Gościk

Data publikacji: 2012-02-17