Zarządzenie Nr 92/08 z dnia 30 maja 2008 r
ZARZĄDZENIE NR 92/08 WÓJTA GMINY GRÓDEK
z dnia 30 maja 2008 r.
w sprawie powołania Komisji Przetargowej do przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
Na podstawie art. 19 i art. 21 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2004 r. Nr 19 poz. 177 z późn. zm.) zarządzam, co następuje:
§ 1. Powołuję Komisję Przetargową do przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pod nazwą: „Remont ulic: Wierzbowa i Jaśminowa w Gródku oraz budowa ciągu pieszo-jezdnego z przebudową sieci telefonicznej w Waliłach Stacji - ulica Tartaczna”.
§ 2. W skład Komisji powołuje się:
1) Stanisław Szemiot- przewodniczący Komisji,
2) Borys Grycuk - sekretarz Komisji,
3) Dorota Bójko - członek Komisji.
§ 3. Komisja rozpoczyna pracę z dniem powołania, a kończy z dniem podpisania umowy lub unieważnienia postępowania.
§ 4. Zobowiązuje się członków Komisji do rzetelnego i obiektywnego wykonania powierzonych im czynności, kierując się wyłącznie przepisami prawa, posiadaną wiedzą
i doświadczeniem.
§ 5. Szczegółowe zasady prac Komisji oraz zakres jej obowiązków określa regulamin stanowiący załącznik zarządzenia.
§ 6. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Metryka strony