Ogłoszenie o zamówieniu
Termin ważności strony | 2014-10-09 |
---|
Gródek: Zaprojektowanie i wybudowanie infrastruktury sieciowej na cele realizacji projektu Internet szansą rozwoju mieszkańców Gminy Gródek, dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania oraz przeprowadzenie szkoleń i świadczenie usług w ramach przedmiotowego projektu
Numer ogłoszenia: 194882 - 2014; data zamieszczenia: 09.06.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Gródek , ul. A. i G. Chodkiewiczów 2, 16-040 Gródek, woj. podlaskie, tel. 085 7180664, faks 085 7180684.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.grodek.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zaprojektowanie i wybudowanie infrastruktury sieciowej na cele realizacji projektu Internet szansą rozwoju mieszkańców Gminy Gródek, dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania oraz przeprowadzenie szkoleń i świadczenie usług w ramach przedmiotowego projektu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wybudowanie infrastruktury sieciowej na cele realizacji projektu Internet szansą rozwoju mieszkańców Gminy Gródek, dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania, a także przeprowadzenie szkoleń oraz świadczenie usług w ramach przedmiotowego projektu. W szczególności w zakres zamówienia wchodzą prace polegające na: -wykonaniu kompletnej dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem niezbędnych pozwoleń, dokumentów administracyjnych umożliwiających rozpoczęcie budowy zgodnie z wymogami prawa - łączna długość tras światłowodowych szacowana jest na ok. 30 km; -wybudowaniu szkieletu sieci w technologii kablowej doziemnej do poszczególnych węzłów zlokalizowanych w JUP wraz z niezbędnymi elementami rozdziału i zakończeń sieci światłowodowej (mufy, przełącznice, szafki, itd.); - zaprojektowaniu i wykonaniu głównego punktu dystrybucyjnego (GPD) i centrum zarządzania siecią (CZS) w którym zlokalizowany zostanie styk z siecią Internet; - zaprojektowaniu i wdrożeniu sieciowej warstwy aktywnej niezbędnej do utworzenia systemu transmisji danych w standardzie FTTH PON; - zaprojektowaniu i wybudowaniu węzłów sieci bezprzewodowej typu punkt-wielopunkt technologii Wi-Fi 802.11a/n, pełniącej rolę warstwy dostępowej dla Beneficjentów Ostatecznych projektu; -uruchomieniu i utrzymaniu w okresie realizacji projektu, tj. do dnia 30.11.2015 r., połączenia z siecią Internet dla 5 JUP i 250 Beneficjentów Ostatecznych projektu; -dostarczeniu zestawów komputerowych, podłączenie do wybudowanej sieci i zapewnieniu szerokopasmowego dostępu do Internetu dla wytypowanych 250 gospodarstw domowych należących do grupy docelowej i 5 jednostek podległych (34 zestawy PC i 5 drukarek sieciowych), w tym instalacja terminali abonenckich Wi-Fi; -przeprowadzeniu szkoleń dla 250 beneficjantów ostatecznych projektu z zakresu obsługi komputera i korzystania z Internetu oraz szkolenia dla administratora systemu; -stworzeniu i utrzymaniu portalu www na potrzeby komunikacji, wymiany informacji, udostępniania materiałów informacyjnych i szkoleniowych dla Beneficjentów Ostatecznych; - obsłudze serwisowej infrastruktury sieciowej i centrum zarządzania siecią; - konserwacji i serwisowaniu sprzętu komputerowego. Prace określone w punkcie II.2.1 należy wykonać zgodnie z programem funkcjonalno-użytkowym, stanowiącym załącznik nr 11 do SIWZ. Zaleca się, aby wykonawca dokonał wizji lokalnej celem zapoznania się z miejscem realizacji robót, a także zdobył na własną odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz realizacji przedmiotu zamówienia. Koszty dokonania wizji ponosi wykonawca. Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia gwarancji jakości na wykonany przedmiot zamówienia na okres co najmniej 36 miesięcy. Bieg terminu gwarancji rozpoczyna się w dniu następnym, licząc od daty podpisania bezusterkowych protokołów odbiorów częściowych przedmiotu umowy lub daty bezusterkowego protokołu odbioru końcowego. II.2.5. Zamówienie jest współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka w ramach Osi Priorytetowej 8 Społeczeństwo informacyjne - zwiększenie innowacyjności gospodarki w ramach działania 8.3.Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu - eInclusion. Wszystkie wskazane w niniejszej dokumentacji nazwy własne, znaki towarowe, typy produktów lub normy, aprobaty, specyfikacje czy systemy, są podane przykładowo i określają jedynie minimalne oczekiwanie techniczne, parametry jakościowe i wymagany standard. W przypadku oferowania rozwiązań równoważnych w stosunku do rozwiązań określonych w Programie Funkcjonalno - Użytkowym, wykonawca zobowiązany jest wykazać, że oferowane przez niego materiały, urządzenia spełniają wymagania określone przez zamawiającego. Ciężar udowodnienia, że materiał (wyrób) jest równoważny w stosunku do wymogu określonego przez Zamawiającego spoczywa na wykonawcy. W takim wypadku musi on przedłożyć odpowiednie dokumenty, opisujące parametry techniczno - jakościowe, wymagane prawem certyfikaty i inne dokumenty dopuszczające dane materiały (wyroby) do użytkowania oraz pozwalające jednoznacznie stwierdzić, że są one równoważne..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 71.32.00.00-7, 32.41.21.00-5, 32.41.80.00-6, 32.42.40.00-1, 30.20.00.00-1, 45.23.16.00-1, 45.31.20.00-7, 45.31.40.00-1, 45.31.43.00-4, 45.31.43.00-7, 80.50.00.00-9.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Przystępując do niniejszego postępowania wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 50.000 (słownie: pięćdziesiąt tysięcy) złotych Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu - przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego o numerze 45 8060 0004 0390 127 2000 0040 z dopiskiem: Wadium - Zaprojektowanie i wybudowanie infrastruktury sieciowej na cele realizacji projektu Internet szansą rozwoju mieszkańców Gminy Gródek, dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania oraz przeprowadzenie szkoleń i świadczenie usług w ramach przedmiotowego projektu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). Za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniężna - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy przesłać/złożyć do Zamawiającego wraz z ofertą umieszczając w osobnej kopercie wewnątrz ofert, z zaznaczeniem - Oryginał wadium przetargowego, w terminie określonym do składania ofert, natomiast kserokopię poświadczoną przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem należy dołączyć jako dokument do oferty. Gwarancje bankowe i ubezpieczeniowe oraz poręczenia muszą być udzielone na cały okres związania ofertą i winny obejmować pełny zakres dotyczący wadium, o którym mowa w art. 46 ust. 4a oraz ust. 5 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Gwarant powinien zobowiązać się do wypłaty wadium w następujących przypadkach: - jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, nie złoży dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie, - gdy Wykonawca odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, - jeżeli nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, -gdy zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. Wadium musi być wniesione na cały okres związania ofertą. Wykonawca, który przedłoży ofertę nie zabezpieczoną dopuszczalną formą wadium oraz bez zachowania zasad i terminów określonych wyżej zostanie wykluczony z postępowania na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. W zakresie wadium obowiązują uregulowania zawarte w art. 45 i 46 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu potwierdzenia spełnienia warunku, Wykonawca winien wykazać posiadanie wpisu do Rejestru Przedsiębiorców Telekomunikacyjnych prowadzonego przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej zgodnie z ustawą z dnia 16 lipca 2004r. Prawo telekomunikacyjne (Dz. U. z 2004 r. Nr 171 poz. 1800 z późn. zm).
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1. W celu potwierdzenia spełnienia warunku, Wykonawca winien wykazać, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie zrealizował, co najmniej: jedną robotę budowlaną odpowiadającą swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia tj. co najmniej jedną robotę budowlaną o wartości minimum 2 000 000 (dwa miliony) zł brutto obejmującą swoim zakresem budowę sieci teleinformatycznej w technologii mieszanej (światłowodowa oraz radiowa) o długości wybudowanej sieci światłowodowej min. 20km, z wykonaniem min. 80 zakończeń światłowodowych w technologii FTTH GPON oraz budową min. 10 zewnętrznych punktów radiowych AP; 2. W celu potwierdzenia spełnienia warunku, Wykonawca winien wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie zrealizował, co najmniej: - jedną dostawę min. 200 zestawów komputerowych (komputery stacjonarne) z oprogramowaniem oraz instalacją o wartości min. 400 000 (czterysta tysięcy) zł brutto, - jedną usługę szkoleniową polegającą na przeprowadzeniu szkoleń z obsługi komputera dla min. 200 osób.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu potwierdzenia spełnienia warunku, Wykonawca winien wykazać, że dysponuje lub będzie dysponował osobami, które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia, legitymującymi się kwalifikacjami zawodowymi i doświadczeniem, określonymi poniżej: - 1 osobą (kierownikiem projektu) posiadającym znajomość metodyk zarządzania projektami, potwierdzoną certyfikatem na poziomie wyższym (np. PRINCE2 Practicioner lub równoważny) oraz certyfikat potwierdzający znajomość tzw. dobrych praktyk w zakresie zarządzania usługami IT (np. ITIL Foundation lub równoważny), min. 3 lata doświadczenia zawodowego w zakresie zarządzania/kierowania projektami, w tym pełnienie funkcji kierownika projektu dla zadania o wartości prac minimum 2 000 000 (dwa miliony) zł brutto obejmującego swoim zakresem budowę sieci teleinformatycznej w technologii mieszanej (światłowodowa oraz radiowa) o długości wybudowanej sieci światłowodowej min. 20km, z wykonaniem min. 80 zakończeń światłowodowych w technologii FTTH GPON oraz budową min. 10 zewnętrznych punktów radiowych AP;, - 1 osobą (kierownikiem robót telekomunikacyjnych) posiadającą min. 3 lata doświadczenia zawodowego oraz uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności telekomunikacyjnej w zakresie telekomunikacji przewodowej wraz z infrastrukturą towarzyszącą, - 1 osobą (kierownikiem robót elektrycznych) posiadającą min. 3 lata doświadczenia zawodowego oraz uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi, - 1 osobą (projektantem w branży telekomunikacyjnej) posiadającą min. 3 lata doświadczenia zawodowego oraz uprawnienia do projektowania bez ograniczeń w specjalności telekomunikacyjnej w zakresie telekomunikacji przewodowej wraz z infrastrukturą towarzyszącą, - 2 osobami (instalator teletechniczny) posiadającymi min. 3 lata doświadczenia zawodowego, certyfikat potwierdzający przeszkolenie w zakresie montażu i instalacji urządzeń GPON, - 1 osobą (specjalista w zakresie systemów radiowych) posiadającą min. 3 lata doświadczenia zawodowego, certyfikat potwierdzający przeszkolenie w zakresie montażu i instalacji urządzeń bezprzewodowej transmisji danych oraz zaświadczenie potwierdzające przeszkolenie w zakresie pracy na wysokości; - 1 osobą (programista) posiadającą min. 3 lata doświadczenia zawodowego, w tym uczestnictwo w opracowaniu i wdrożeniu portalu internetowego dla min. 200 użytkowników końcowych; - 1 osobą (trener, szkoleniowiec) posiadającym min. 3 lata doświadczenia zawodowego, w tym przeprowadzenie szkoleń z zakresu obsługi komputera dla min. 100 osób.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu potwierdzenia spełnienia warunku, Wykonawca winien wykazać, że spełnia warunki posiadania: a) środków finansowych lub zdolności kredytowej w wysokości 3 000 000 (słownie: trzy miliony) złotych. b) opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia o wartości nie mniejszej niż 3 000 000 (słownie: trzy miliony) złotych.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie
Roboty budowlane opisane w punkcie III.3.2.1 SIWZ; - wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
Dostawy i usługi opisane w punkcie III.3.2.2 SIWZ; - wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
- informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
a) w stosunku do jednostki centralnej: - wydruk ze strony internetowej www.cpubenchmark.pl potwierdzający osiągnięcie w teście PassMark CPU Mark wynik min. 184 punktów przez jednostkę centralną (rozdział II pkt 3.15 PFU); - wydruk ze strony internetowej www.videocardbenchmark.pl potwierdzający osiągnięcie w teście Average G3D Mark wyniku na poziomie 345 punktów przez kartę graficzną zintegrowaną z płytą główną (rozdział II pkt 3.15 PFU); - certyfikat ISO9001 dla producenta sprzętu - jednostki centralnej(rozdział II pkt 3.15 PFU); - deklaracja zgodności CE(rozdział II pkt 3.15 PFU); - certyfikat lub wpis dotyczący oferowanego modelu komputera w internetowym katalogu www.eu-energystar.org lub www.energystar.gov - w celu potwierdzenia, że komputer spełnia wymogi normy Energy Star 5.0 (rozdział II pkt 3.15 PFU); - certyfikat lub wpis dotyczący oferowanego modelu komputera w internetowym katalogu www.epeat.net - w celu potwierdzenia, że komputer spełnia wymogi normy EPEAT na poziomie min. GOLD(rozdział II pkt 3.15 PFU); - certyfikat lub deklaracja producenta - w celu potwierdzenia ergonomii - maksymalnie 27 dB z pozycji operatora w trybie IDLE oraz maksymalnie 28 dla trybu Operarting (rozdział II pkt 3.15 PFU); b) w stosunku do monitora: - certyfikat ISO9001 dla producenta sprzętu (monitor) (rozdział II pkt 3.15 PFU); - deklaracja zgodności CE (rozdział II pkt 3.15 PFU); - certyfikat lub wpis dotyczący oferowanego modelu monitora w internetowym katalogu www.eu-energystar.org lub www.energystar.gov - w celu potwierdzenia, że monitor spełnia wymogi normy Energy Star 5.0 (rozdział II pkt 3.15 PFU); - certyfikat lub wpis dotyczący oferowanego modelu monitora w internetowym katalogu www.epeat.net - w celu potwierdzenia, że monitor spełnia wymogi normy EPEAT na poziomie min. GOLD (rozdział II pkt 3.15 PFU); - certyfikat TCO (rozdział II pkt 3.15 PFU). c) w stosunku do przenośnego zestawu komputerowego dla administratora systemu: - certyfikat ISO9001:2000 dla producenta sprzętu (rozdział II pkt 4.2 PFU); - certyfikat ISO 14001 dla producenta sprzętu (rozdział II pkt 4.2 PFU); - deklaracja zgodności CE (rozdział II pkt 4.2 PFU); - Certyfikat EnergyStar (rozdział II pkt 4.2 PFU). d) zestawienie parametrów technicznych oferowanych urządzeń - wzór formularza stanowi załącznik nr 12 do SIWZ.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
- wypełniony i podpisany formularz ofertowy - wzór formularza stanowi załącznik nr 1 do SIWZ, - stosowne Pełnomocnictwo(a) - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika wprost z dokumentu rejestrowego - dokument potwierdzający wniesienie wadium.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Postanowienia umowy zostały zawarte w projekcie umowy stanowiącym integralną część niniejszej specyfikacji (załącznik nr 10 do SIWZ).Zgodnie z art. 139 ust. 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych, umowa zostanie zawarta w formie pisemnej. Zmiany do umowy będą mogły być dokonane na zasadach określonych w art. 144 ustawy - Prawo zamówień publicznych.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.grodek.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Gródek, ul. Chodkiewiczów 2, 16-040 Gródek.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.06.2014 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy Gródek, ul. Chodkiewiczów 2, 16-040 Gródek, pokój nr 1.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie jest współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka w ramach Osi Priorytetowej 8 Społeczeństwo informacyjne - zwiększenie innowacyjności gospodarki w ramach działania 8.3.Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu - eInclusio..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
Metryka strony