DOSTAWA PALIW CIEKŁYCH DO SAMOCHODÓW BĘDĄCYCH NA WYPOSAŻENIU KOMUNALNEGO ZAKŁADU BUDŻETOWEGO

Termin ważności strony 2013-02-14

Gródek: Dostawa paliw ciekłych do samochodów będących na wyposażeniu Komunalnego Zakładu Budżetowego w Gródku
Numer ogłoszenia: 510662 - 2012; data zamieszczenia: 14.12.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komunalny Zakład Budżetowy , ul. Fabryczna 12/1, 16-040 Gródek, woj. podlaskie, tel. 085 7180126, faks 085 7175373.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Zakład Budżetowy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa paliw ciekłych do samochodów będących na wyposażeniu Komunalnego Zakładu Budżetowego w Gródku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje: 1. Dostawę i tankowanie: a) oleju napędowego (kod CPV 09.13.41.00-8) w ilości około 45 000 litrów. b) etyliny bezołowiowej PB 95 (kod CPV 09.13.21.00-4) w ilości około 800 litrów. 2. Wymagania dotyczące paliw: a) Parametry benzyny 95 bezołowiowej do silników z zapłonem iskrowym winny spełniać wymagania Polskiej Normy PN-EN ISO 4259:2002 oraz PN-EN 228:2002; b) parametry oleju napędowego do silników Diesla: Ř winien spełniać wymagania Polskiej Normy PN-EN ISO 4259:2002; Ř w okresie zimowym, obowiązującym od dnia 1 października do 30 kwietnia, olej powinien być klasy 2, czyli temperatura zablokowania zimnego filtru musi wynosić - 32 °C; c) olej napędowy i benzyna bezołowiowa winny spełniać wymagania jakościowe określone w Dyrektywie Unijnej 2003/17/WE (Dz. Urz. WE L076 z 22.03.2003r.) 3. Obowiązki Wykonawcy: a) ceny jednostkowe paliw, przedstawione przez Wykonawcę w ofercie będą mogły ulec zmianie wyłącznie w przypadku wzrostu cen na dystrybutorze na dany dzień miesiąca w 2013 roku; b) Wykonawca będzie zobowiązany do udokumentowania na żądanie Zamawiającego faktu zmiany cen paliwa poprzez przedstawienie faktury/decyzji cenowej z nową ceną zakupu paliwa u Producenta; c) rozliczenia i płatności będą dokonywane w cyklu podanym przez Wykonawcę (min. 10-dniowym) na podstawie ilości rzeczywiście zakupionego paliwa i cen jednostkowych obowiązujących w dniu dokonywania każdego z zakupów paliwa; d) termin płatności każdej faktury nie może być krótszy niż 14 dni; e) Wykonawca zobowiązany będzie do prowadzenia asygnaty rozchodowej zawierającej następujące dane: datę pobrania towaru, jego nazwę, ilość, numer rejestracyjny pojazdu, nazwisko i imię osoby pobierającej towar, cenę z dystrybutora obowiązującą w chwili tankowania pojazdu, podpis kierowcy; f) do każdej wystawionej faktury Wykonawca dołączy odpowiednią asygnatę rozchodową potwierdzającą ilość i cenę z dystrybutora rzeczywiście zakupionego paliwa za okres, na który wystawiono fakturę; g) faktura powinna zawierać przynajmniej tyle pozycji, ile było zmian cen paliwa w okresie, na który została wystawiona; h) faktury Wykonawca będzie wystawiał dla Komunalnego Zakładu Budżetowego w Gródku, w zakresie dostaw paliw na rzecz następujących pojazdów znajdujących się na wyposażeniu KZB: 1) ciągnik C-360, nr rej. BTT 9787; 2) ciągnik C-360, nr rej. BIA 9T49; 3) ciągnik U-1222, nr rej. BIA T596; 4) star WUKO, nr rej. BIA KC12; 5) Renault, nr rej. BIA AU42 6) CAT; nr fabryczny BMT 02037; 7) Równiarka drogowa; DZ - 180A nr fabryczny 980008; 8) DT-75; 9) Żuk, nr rej BIA EH52 10) Piły spalinowe, wykaszarki i) Wykonawca zobowiązany będzie zapewnić możliwość tankowania pojazdów Zamawiającego we wszystkie dni tygodnia, w tym niedziele i święta, w godz. 6.00-22.00; j) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował co najmniej jednym dystrybutorem zamawianego paliwa (olej napędowy oraz benzyna 95 bezołowiowa) zlokalizowanym w odległości nie większej niż 5 km od miejscowości Gródek. Podane ilości dostaw przewidziane do realizacji w okresie obowiązywania umowy są szacunkowe. Zamawiający informuje, iż w rzeczywistości ilości zamawianych dostaw mogą być mniejsze lub większe. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty przewidującej odmienny niż określony przez niego sposób wykonania zamówienia (oferty wariantowej). Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13.41.00-8, 09.13.21.00-4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.01.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • na podstawie dostarczonych przez Wykonawcę dokumantów.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • na podstawie oświadczenia Wykonawcy

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • na podstawie oświadczenia Wykonawcy

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • na podstawie oświadczenia Wykonawcy

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • na podstawie oświadczenia Wykonawcy

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.grodek.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Komunalny Zakład Budżetowy w Gródku, 16 - 040 Gródek ul. Fabryczna 12/1.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.12.2012 godzina 12:00, miejsce: Komunalny Zakład Budżetowy w Gródku, 16 - 040 Gródek ul. Fabryczna 12/1.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie p

Metryka strony

Udostępniający: Urząd Gminy w Gródku

Wytwarzający/odpowiadający: Mirosław Gryko

Wprowadzający: Mirosław Gryko

Data modyfikacji: 2012-12-14

Opublikował: Monika Gościk

Data publikacji: 2012-12-14