Ogłoszenie - Zagospodarowanie terenu przy zbiorniku rekreacyjno-retencyjnym w Zarzeczanach

Termin ważności strony 2012-01-31
Gródek, dnia 9 marca 2009 r

0x01 graphic
0x01 graphic

Gródek, dnia 9 grudnia 2011 r.

Numer sprawy: RG.271.6.2011

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

Zagospodarowanie terenu przy zbiorniku rekreacyjno-retencyjnym w Zarzeczanach

Działając na podstawie art. 40 ust. 1 Prawa zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.) Gmina Gródek zawiadamia o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.

I. Nazwa i adres zamawiającego:Gmina Gródek, ul. A. i G. Chodkiewiczów 2, 16-040 Gródekwww.grodek.pl, godziny urzędowania: poniedziałek - 8:00 - 16:00, wtorek-piątek - 7:30 - 15:30

II. Określenie trybu zamówienia:Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa zamówień publicznych

III. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia:Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona zostanie na stronie internetowej:www.bip.grodek.pl

Na wniosek Wykonawcy Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można uzyskać bezpłatnie w Urzędzie Gminy Gródek, pok. nr 6.

IV. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych:Przedmiotem zamówienia jest zagospodarowanie terenu przy zbiorniku rekreacyjno-retencyjnym w Zarzeczanach. Zakres prac objętych niniejszym projektem będzie obejmował budowę:

  • wiaty drewnianej;

  • placu zabaw dla dzieci z typowymi elementami;

  • ciągu ławek z koszami na śmieci i lampami oświetleniowymi (8 ławek, 5 koszy na śmieci i 5 parkowych lamp oświetleniowych);

  • plaży piaszczystej o powierzchni ok. 780 m2;

  • pomostu drewnianego na wodzie o wymiarach 2x20 m;

  • kładki łączącej brzegi rowu rozgraniczającego plażę i tereny przed sceną koncertową o wymiarach 2x8 m.

Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień:

45.11.12.91-4 Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45.24.20.00-5 Budowa infrastruktury wypoczynkowej na terenach nadwodnych

45.24.34.00-6 Roboty w zakresie budowy plaż

45.24.42.00-1 Mola

44.11.21.00-9 Wiaty

45.11.27.23-9 Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw

37.53.52.00-9 Wyposażenie placów zabaw

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i zakres robót objętych niniejszym zamówieniem określa dokumentacja projektowa, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, przedmiary robót, stanowiące załączniki do SIWZ.

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.

V. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych

VI. Termin wykonania zamówienia:

Przedmiot zamówienia należy zrealizować w terminie do dnia 15.08.2011 r.

VII. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 Ustawy i spełnią warunki określone przepisami art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 Ustawy, dotyczące:

1. posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania:

  • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie i nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku.

2. posiadania wiedzy i doświadczenia:

  • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 roboty budowlane odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości brutto co najmniej 200 000,00 zł każda, co potwierdzi dokumentami stwierdzającymi należyte wykonanie zamówienia.

3. dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:

  • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca będzie dysponował osobami nadzoru, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadającymi uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi, wymagane przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, w specjalnościach:

- konstrukcyjno-budowlanej,

lub odpowiadającymi im uprawnieniami nadanymi wcześniej obowiązującymi przepisami.

4. sytuacji ekonomicznej i finansowej:

  • Zamawiający uznana warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na min. 200 000,00 zł.

Zgodnie z art. 26 ust 2b) ustawy Prawo zamówień publicznych, Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.

Wykonawcy, którzy nie wykażą spełnienia warunków udziału w postępowaniu podlegać będą wykluczeniu z udziału w postępowaniu. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.

Z udziału w niniejszym postępowaniu wyklucza się wykonawców, którzy podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający odrzuca ofertę, w przypadku zaistnienia co najmniej jednej z przesłanek określonych w art.89 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.

Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu:

Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty i oświadczenia złożone przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu (określone w pkt. VII SIWZ), metodą warunku granicznego - spełnia/nie spełnia. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że wyżej wymienione warunki Wykonawca spełnił. Niespełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.

Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu

A. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki:

1. Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę, wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji

2. Uproszczony kosztorys ofertowy

B. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia z art. 24 ust 1 Prawa zamówień publicznych wykonawca składa następujące dokumenty:

1. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia z art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych, wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji

2. Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w przypadku osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy.

C. W celu wykazania spełnienia przez wykonawcę warunków o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych, należy złożyć następujące dokumenty:

1. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych, wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do niniejszej specyfikacji

2. Wykaz robót budowlanych (co najmniej 2) wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości brutto co najmniej 200 000,00 zł każda, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone, wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do niniejszej specyfikacji - w celu potwierdzenia warunku, że Wykonawca posiada wiedzę i doświadczenie.

3. Wykaz osób uczestniczących w wykonaniu zamówienia, odpowiadających za kierowanie robotami budowlanymi, posiadających uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalnościach:

- konstrukcyjno-budowlanej,

lub odpowiadającymi im uprawnieniami nadanymi wcześniej obowiązującymi przepisami wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do niniejszej specyfikacji - w celu potwierdzenia warunku dysponowania przez Wykonawcę odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia.

4. Opłacona polisa, a w przypadku jej braku inny dokumentu potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na min. 200 000,00 zł. - w celu potwierdzenia warunku znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej umożliwiającej wykonanie przedmiotu zamówienia.

Jeżeli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie może przedstawić dokumentów dotyczących sytuacji finansowej i ekonomicznej wymaganych przez Zamawiającego, może przedstawić inne dokumenty, które w wystarczający sposób potwierdzą spełnienie opisanego przez Zamawiającego warunku.

D. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej:

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. B2) składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, zgodnie z § 4 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 226 poz. 1817).

Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów wskazanych w niniejszym punkcie zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawionych nie wcześniej niż w terminach określonych w niniejszym punkcie.

E. Wymagania w stosunku do podmiotów występujących wspólnie:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, w takim przypadku dla ustanowionego pełnomocnika do oferty należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy.

2. Każdy z przedsiębiorców wchodzących w skład konsorcjum składa oddzielnie dokumenty i oświadczenia wymienione w pkt. B1) i B2).

3. Warunki dotyczące wymaganego doświadczenia oraz sytuacji ekonomiczno-finansowej badane będą łącznie - dokumenty określone w pkt. C2), C3), winien złożyć co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.

4. Oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, określone w pkt. C1) składa pełnomocnik wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w ich imieniu, bądź każdy z wykonawców oddzielnie.

F. Postanowienia dotyczące składanych dokumentów

1. Jeżeli wykonawca wykazując spełnienie warunków, o których mowa w pkt. C polega na zasobach innych podmiotów zobowiązany jest wykazać, że w stosunku do tych podmiotów brak jest podstaw wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia poprzez złożenie razem z ofertą dokumentów wymienionych w pkt. B.1) i B2) dotyczących każdego z tych podmiotów, o ile podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia.

2. Dokumenty w niniejszym postępowaniu mogą być składane w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osobę/osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem, za wyjątkiem oświadczeń Wykonawcy, które muszą być złożone w oryginale oraz udzielonych pełnomocnictw do reprezentowania firmy które muszą być przedstawione w formie oryginału lub notarialnie poświadczoną kopii.

3. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku podmiotów, o których mowa w pkt F.1), kopie dokumentów dotyczących odpowiednio wykonawcy bądź tych podmiotów są poświadczane za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę bądź te podmioty.

4. Oferta, składane dokumenty oraz oświadczenia podpisane przez upoważnionego przedstawiciela wykonawcy wymagają załączenia właściwego pełnomocnictwa lub umocowania prawnego.

5. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę.

6. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości, co do jej prawdziwości.

VIII. Informacja na temat wadium:Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

IX. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:Cena - 100%

X. Miejsce i termin składania ofert:

  1. Oferty należy składać w:

Urzędzie Gminy Gródek, ul. A. i G. Chodkiewiczów 2, 16-040 GródekPokój nr 1, do dnia: 2011-12-29 do godz. 9: 00

  1. Miejsce otwarcia ofert:

Urząd Gminy Gródek, ul. A. i G. Chodkiewiczów 2, 16-040 GródekPokój nr 1, dnia: 2011-12-29 o godz. 9:10

XI. Termin związania ofertą:Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni od upływu terminu składania ofert.

XII. Informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej:

Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej.

XIII. Informacje o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczane dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupówZamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów.

XIV. Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektronicznaZamawiający nie zamierza prowadzić postępowania z zastosowaniem aukcji elektronicznej XV. Informacja o przewidywanych zamówieniach uzupełniających Zamawiający nie przewiduje możliwość zamówień uzupełniających.

XVI. Termin zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w BZP

Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych pod Nr 418320 - 2011; data zamieszczenia 09.12.2011 r.

Metryka strony

Udostępniający: Urząd Gminy w Gródku

Wytwarzający/odpowiadający: Monika Gościk

Wprowadzający: Monika Gościk

Data modyfikacji: 2011-12-09

Opublikował: Monika Gościk

Data publikacji: 2011-12-09