Remont budynków Szkoły Podstawowej i Publicznego Gimnazjum w Gródku

Termin ważności strony 2009-06-17
Gródek, dnia 9 marca 2009 r

0x01 graphic

FUNDUSZE EUROPEJSKIE - DLA ROZWOJU WOJEWÓDZTWA PODLASKIEGO

Gródek, dnia 20 maja 2009 r.

Numer sprawy: RG.I.0114-5/09

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

Remont budynków Szkoły Podstawowej i Publicznego Gimnazjum w Gródku”

Działając na podstawie art. 40 ust. 1 Prawa zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655, z 2008 r. Nr. 171, poz. 1058) Gmina Gródek zawiadamia o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.

I. Nazwa i adres zamawiającego:Gmina Gródekul. A. i G. Chodkiewiczów 216-040 Gródekwww.grodek.ple-mail: sekretariat@grodek.pl godziny urzędowania: poniedziałek - 8:00 - 16:00, wtorek-piątek - 7:30 - 15:30

II. Określenie trybu zamówienia:Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa zamówień publicznych

III. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia:Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona zostanie na stronie internetowej:www.bip.grodek.pl

Na wniosek Wykonawcy Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można uzyskać bezpłatnie w Urzędzie Gminy Gródek, pok. nr 6.

IV. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych:Przedmiotem zamówienia jest remont elewacji i docieplenie budynków: Szkoły Podstawowej, Publicznego Gimnazjum oraz sal gimnastycznych wraz z łącznikami w Gródku wraz z wymianą stolarki okiennej i drzwiowej oraz dobudowa przedsionka wejściowego (wiatrołapu) o kubaturze 45,90 m3 do budynku Publicznego Gimnazjum w Gródku.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i zakres robót objętych niniejszym zamówieniem określa dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, przedmiary robót.

Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień: 45000000-7 Roboty budowlane.

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.

V. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych

VI. Termin wykonania zamówienia:

Przedmiot zamówienia należy zrealizować w nieprzekraczalnym terminie 5 miesięcy od dnia podpisania umowy.

VII. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się oferenci, którzy spełnią następujące warunki:

  1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień;

  2. posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia;

  3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;

  4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy;

ponadto spełnią niżej wymienione warunki:

  1. w okresie pięciu lat przed wszczęciem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej 2 roboty budowlane, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, o wartości brutto co najmniej 800 000,00 zł każda.

  2. udzielą gwarancji na okres co najmniej 36 miesięcy od dnia odbioru końcowego

  3. wniosą wadium

  4. są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.

Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty i oświadczenia złożone przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/nie spełnia. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że wyżej wymienione warunki Wykonawca spełnił.

Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu

Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki:

  1. Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę, wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji

  2. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych, wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji

  3. Dowód wniesienia wadium

  4. Uproszczony kosztorys ofertowy

  5. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych składa następujące dokumenty:

  1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

  2. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

    1. W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy złożyć następujące dokumenty:

  1. wykaz wykonanych robót budowlanych (co najmniej 2) w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości brutto co najmniej 800 000,00 zł każda, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do niniejszej specyfikacji.

  2. dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (kierownicy budowy wykonawcy muszą posiadać odpowiednie uprawnienia budowlane oraz przynależność do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa (kserokopie właściwych dokumentów)).

  1. W celu potwierdzenia spełnienia warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia należy złożyć następujące dokumenty:

  1. polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, ważny na dzień składania ofert.

VIII. Informacja na temat wadium:Zamawiający wymaga wniesienia wadiumUstala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 15 000 zł, słownie: piętnaście tysięcy złotych.

IX. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:Cena - 100%

X. Miejsce i termin składania ofert:Oferty należy składać: Urząd Gminy Gródek, ul. A. i G. Chodkiewiczów 2, 16-040 GródekPokój nr 1, do dnia: 2009-06-10 do godz. 10: 00

XI. Miejsce i termin otwarcia ofert:Oferty zostaną otwarte: Urząd Gminy Gródek, ul. A. i G. Chodkiewiczów 2, 16-040 GródekPokój nr 1, dnia: 2009-06-10 do godz. 10: 10

XII. Termin związania ofertą:Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni od upływu terminu składania ofert.

XIII. Informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej:

Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej.

XIV. Informacje o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczane dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupówZamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów.

XV. Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektronicznaZamawiający nie zamierza prowadzić postępowania z zastosowaniem aukcji elektronicznej XVI. Przewidywane zamówienia uzupełniające: Zamawiający przewiduje możliwość zamówień uzupełniających i dodatkowych, o których mowa w art. 67 ust. l pkt. 5, 6 i 7 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych.

XVI. Termin zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w BZP:Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych pod Nr 157966 dnia 2009-05-20

Wójt Gminy

mgr Wiesław Kulesza

Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2007-2013

Metryka strony

Udostępniający: Urząd Gminy w Gródku

Wytwarzający/odpowiadający: Dorota Bójko

Wprowadzający: Dorota Bójko

Data modyfikacji: 2009-06-17

Opublikował: Dorota Bójko

Data publikacji: 2009-05-20