Budowa kanalizacji sanitarnej w miejsowości Waliły Stacja

Termin ważności strony 2014-12-31
Gródek, dnia 9 marca 2009 r

0x01 graphic
0x01 graphic

Gródek, dnia 1 grudnia 2009 r.

Numer sprawy: RG.I.0114-6/09

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

„Budowa kanalizacji sanitarnej grawitacyjno-pompowej z przyłączami w granicach pasa drogowego w miejscowości Waliły-Stacja”

Działając na podstawie art. 40 ust. 1 Prawa zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655, z późn. zm.) Gmina Gródek zawiadamia o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.

I. Nazwa i adres zamawiającego:Gmina Gródekul. A. i G. Chodkiewiczów 216-040 Gródekwww.grodek.ple-mail: sekretariat@grodek.pl godziny urzędowania: poniedziałek - 8:00 - 16:00, wtorek-piątek - 7:30 - 15:30

II. Określenie trybu zamówienia:Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa zamówień publicznych

III. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia:Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona zostanie na stronie internetowej:www.bip.grodek.pl

Na wniosek Wykonawcy Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można uzyskać bezpłatnie w Urzędzie Gminy Gródek, pok. nr 6.

IV. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych:Przedmiotem zamówienia jest: budowa kanalizacji sanitarnej grawitacyjno-pompowej z przyłączami w granicach pasa drogowego w miejscowości Waliły-Stacja, na ul. Szosa Wschodnia (droga krajowa) i ul. Rzemieślnicza (droga gminna).

Ogólne parametry techniczne inwestycji:

- łączna długość kanałów sanitarno-grawitacyjnych Ø200 - 925 mb, rurociąg tłoczny - Ø90 - 170,5 mb, przepompownie - 2 szt, przyłącza kanalizacyjne - 30 szt.

Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień: 45.23.13.00-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów o odprowadzania ścieków.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i zakres robót objętych niniejszym zamówieniem określa dokumentacja projektowa, szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, przedmiary robót, stanowiące załącznik do SIWZ.

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.

V. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych

VI. Termin wykonania zamówienia:

Przedmiot zamówienia należy zrealizować w terminie do dnia 30.07.2010 r.

Realizację i termin wykonania robót w pasie drogowym drogi krajowej Nr 65 (ul. Szosa Wschodnia) należy uzgodnić i skoordynować z inwestorem i wykonawcą przebudowy danej drogi. Wg. ustaleń z GDDKiA realizację głównego kanału na ul. Szosa Wschodnia wraz z wykonaniem studni poniżej przewidzianej stabilizacji drogi dojazdowej należy wykonać do dnia 01.03.2010 r. Końcowa regulacja studni musi zostać przeprowadzona do 15.04.2010 r. Pozostały zakres prac objętych niniejszym zamówieniem ma zostać wykonany do 30.07.2010 r.

VII. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się oferenci, którzy spełnią następujące warunki:

1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień,

2. posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia:

a) wykonali w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 roboty budowlane, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia (budowa kanalizacji sanitarnej), o wartości brutto co najmniej 1 000 000,00 zł każda, co potwierdzą dokumentami stwierdzającymi należyte wykonanie zamówienia.

b) dysponują lub będą dysponować osobami nadzoru posiadającymi uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności sanitarnej, niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia, wymagane przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane oraz należącymi do właściwej izby samorządu zawodowego,

3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia:

a) posiadają polisę lub inny dokument ubezpieczeniowy potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej;

4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy;

Z ubiegania się o zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców, którzy:

1. nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 Prawa zamówień publicznych opisanych w pkt. 1do 4.

2. podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych.

Zamawiający odrzuca ofertę jeżeli:

1. jest niezgodną z ustawą,

2. jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt 3 Prawa zamówień publicznych,

3. jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji,

4. zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia,

5. została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia,

6. zawiera błędy w obliczeniu ceny,

7. wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 Prawa zamówień publicznych,

8. jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów.

Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty i oświadczenia złożone przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/nie spełnia. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że wyżej wymienione warunki Wykonawca spełnił. Niespełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.

Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu

A. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki:

1. Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę, wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji

2. Dowód wniesienia wadium

3. Uproszczony kosztorys ofertowy

4. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu należy złożyć:

a) oświadczenie, iż Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy i nie podlega wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy, wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do specyfikacji

5. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych składa następujące dokumenty:

a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

6. W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy złożyć następujące dokumenty:

a) wykaz wykonanych robót budowlanych (co najmniej 2) w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia (budowa kanalizacji sanitarnej) o wartości brutto co najmniej 1 000 000,00 zł każda, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do specyfikacji.

b) dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tj. kierownicy budowy wykonawcy muszą posiadać odpowiednie uprawnienia budowlane  do kierowania robotami budowlanymi w specjalności sanitarnej oraz przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego (należy dołączyć kserokopie właściwych aktualnych dokumentów).

7. W celu potwierdzenia spełnienia warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia należy złożyć następujące dokumenty:

a) polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, ważny na dzień składania ofert.

B. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania za granicą zamiast dokumentów o których mowa w pkt. 5a) składa, zgodnie z § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605 z późn. zm.), dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów wskazanych w niniejszym pkt. „B" zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawionych nie wcześniej niż w terminach określonych w niniejszym pkt. „B".

C. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej:

W przypadku, gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia należy załączyć dodatkowo pełnomocnictwo udzielone przez Wykonawców do reprezentowania ich w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy.

Każdy z przedsiębiorców wchodzących w skład konsorcjum składa oddzielnie dokumenty wymienione w pkt. 5a).

Warunki dotyczące wymaganego doświadczenia, posiadanego potencjału technicznego i osobowego oraz sytuacji ekonomiczno-finansowej badane będą łącznie - dokumenty określone w pkt. 6a), 6b) i 7a) winien złożyć co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,

Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu i o nie wykluczeniu, określone w pkt. 4a) składa pełnomocnik wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w ich imieniu, bądź każdy z wykonawców oddzielnie.

D. Postanowienia dotyczące składanych dokumentów: Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez Wykonawcę lub osobę/osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem "za zgodność z oryginałem", za wyjątkiem oświadczeń Wykonawcy, które muszą być złożone w oryginale. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę.

VIII. Informacja na temat wadium:Zamawiający wymaga wniesienia wadiumUstala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 6 000 zł, słownie: sześć tysięcy złotych.

IX. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:Cena - 100%

X. Miejsce i termin składania ofert:Oferty należy składać: Urząd Gminy Gródek, ul. A. i G. Chodkiewiczów 2, 16-040 GródekPokój nr 1, do dnia: 2009-12-22 do godz. 9: 00

XI. Miejsce i termin otwarcia ofert:Oferty zostaną otwarte: Urząd Gminy Gródek, ul. A. i G. Chodkiewiczów 2, 16-040 GródekPokój nr 1, dnia: 2009-12-22 o godz. 9:10

XII. Termin związania ofertą:Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni od upływu terminu składania ofert.

XIII. Informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej:

Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej.

XIV. Informacje o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczane dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupówZamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów.

XV. Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektronicznaZamawiający nie zamierza prowadzić postępowania z zastosowaniem aukcji elektronicznej XVI. Informacja o przewidywanych zamówieniach uzupełniających: Zamawiający przewiduje możliwość zamówień uzupełniających i dodatkowych, o których mowa w art. 67 ust. l pkt. 5, 6 i 7 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych.

XVII. Termin zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w BZP:Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych pod Nr 413060 data zamieszczenia 01.12.2009 r.

Wójt Gminy Gródek

mgr Wiesław Kulesza

Metryka strony

Udostępniający: Urząd Gminy w Gródku

Wytwarzający/odpowiadający: Dorota Bójko

Wprowadzający: Dorota Bójko

Data modyfikacji: 2014-12-18

Opublikował: Dorota Bójko

Data publikacji: 2009-12-01