KONSULATACJE SPOŁECZNE PROJEKTU REGULAMINU UTRZYMANIA CZYSTOŚCI I PORZĄDKU NA TERENIE GMINY GRÓDEK

W związku z Zarządzeniem Nr 78/19 Wójta Gminy Gródek z dnia 9 października 2019 r. w sprawie przeprowadzenia konsultacji społecznych projektu Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Gródek Wójt Gminy Gródek przedstawia projekt Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Gródek, zwany dalej Regulaminem, celem poznania stanowiska mieszkańców co do zawartych zapisów Regulaminu, a w szczególności poznania ich opinii i uwag.    

Termin konsultacji: od dnia 17 października 2019 r. do dnia 28 października 2019 r.

Z projektem uchwały można zapoznać się w Biuletynie Informacji Publicznej, na stronie internetowej Urzędu oraz w siedzibie Urzędu Gminy Gródek, ul. A. i G. Chodkiewiczów 2, 16-040 Gródek, pokój nr 8, w godzinach pracy Urzędu.

Uwagi i wnioski wraz z uzasadnieniem proponowanych zmian do projektu Regulaminu można zgłaszać w terminie konsultacji:

  1. w formie pisemnej, na adres Urzędu Gminy Gródek, ul. A. i G. Chodkiewiczów 2,
    16-040 Gródek;
  2. za pośrednictwem poczty elektronicznej, na adres sekretariat@grodek.pl.

Wyniki konsultacji zostaną podane do publicznej wiadomości poprzez umieszczenie informacji na tablicy informacyjnej w siedzibie Urzędu Gminy Gródek, w Biuletynie Informacji Publicznej Gminy Gródek oraz na sesji Rady Gminy.

Metryka strony

Udostępniający: Gmina Gródek

Wytwarzający/odpowiadający: Urszula Wołosewicz

Data wytworzenia: 2019-10-16

Wprowadzający: Paulina Cybulin

Data modyfikacji: 2019-10-21

Opublikował: Paulina Cybulin

Data publikacji: 2019-10-16