Zarządzenie Nr 79/19 z dnia 27 listopada 2019 r.
w sprawie ustalenia zasad prowadzenia wyodrębnionej ewidencji księgowej w celu realizacji zadań dofinansowywanych z Funduszu Dróg Samorządowych
- Plan kont, obieg i przechowywanie dokumentów dot. realizacji zadania KOLEJOWA W WALIŁACH STACJI.pdf ( 269.62 KB ) Podgląd załącznika Plan kont, obieg i przechowywanie dokumentów dot. realizacji zadania KOLEJOWA W WALIŁACH STACJI.pdf
- Plan kont, obieg i przechowywanie dokumentów dot. realizacji zadania UL.WĄSKA SPÓŁDZIELCZA I OGRODWA W GRÓDKU.pdf ( 273.42 KB ) Podgląd załącznika Plan kont, obieg i przechowywanie dokumentów dot. realizacji zadania UL.WĄSKA SPÓŁDZIELCZA I OGRODWA W GRÓDKU.pdf
- Zarządzenie 79.19 z 27 11 2019.pdf ( 9.86 MB ) Podgląd załącznika Zarządzenie 79.19 z 27 11 2019.pdf
Podgląd
Metryka strony
Udostępniający: Gmina Gródek
Wytwarzający/odpowiadający: Marta Popławska
Data wytworzenia: 2019-12-03
Wprowadzający: Jakub Puciłowski
Data modyfikacji: 2020-03-19
Opublikował: Jakub Puciłowski
Data publikacji: 2019-12-03