Zarządzenie Nr 80/09 z dnia 1 lipca 2009 r.
zarządzenie nr 80/09 wójta gminy gródek
z dnia 1 lipca 2009 r.
w sprawie powołania komisji inwentaryzacyjnej do przeprowadzenia doraźnej inwentaryzacji kasy
Na podstawie art. 26 ustawy z dnia 29 września 1994 roku o rachunkowości (Dz. U. z 2002 r. Nr 76, poz.694 z póź. zm.) zarządzam , co następuje:
§ 1. W
związku z planowaną nieobecnością kasjera – Pani Edyty Marcińczyk w dniach
20-24.07.2009 r. i przekazaniem obsługi kasy Pani Agnieszce Lisowskiej na okres
zastępstwa, wyznaczam w celu przeprowadzenia inwentaryzacji kasy komisję
inwentaryzacyjną w następującym składzie osobowym:
Łarysa Deryng – przewodniczący,
Anna Karpowicz – członek,
Stanisław Szemiot - członek.
§ 2. 1. Osoby powołane na członków zespołu spisowego ponosza pełną odpowiedzialność za właściwe oraz zgodne z obowiązującymi przepisami przeprowadzenie inwentaryzacji.
2. Osoba przyjmujaca obsługę kasy powinna złożyć oświadczenie o przyjęciu materialnej odpowiedzialności za powierzone mienie na okres od dnia przyjęcia prowadzenia kasy do dnia przekazania kasy.
§ 3. Inwentaryzację należy przeprowadzić w dniu 17 lipca 2009 r.
§ 4. Ponumerowane arkusze spisowe wypełnia się w 3 egzemplarzach.
§ 5. Po zakończeniu czynności inwentaryzacyjnych przewodniczący komisji inwentaryzacyjnej złoży niezwłocznie pisemne sprawozdanie końcowe z przebiegu inwentaryzacji Skarbnikowi Gminy.
§ 6. Wyniki inwentaryzacji zatwierdzone przez kierownika jednostki, winny być dostarczone Skarbnikowi Gminy niezwłocznie.
§ 7. Za sprawny i terminowy przebieg czynności inwentaryzacyjnych odpowiedzialny jest wyznaczony przewodniczący komisji inwentaryzacyjnej, który określa szczegółowe zasady i sposób wykonywania czynności inwentaryzacyjnych w czasie instruktażu.
§ 8. Wykonanie zarządzenia powierza się Skarbnikowi Gminy.
§ 9. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Metryka strony