Zarządzenie Nr 22/08 z dnia 26 marca 2008 roku
ZARZĄDZENIE NR 22/08 WÓJTA GMINY GRÓDEK
z dnia 26 marca 2008 r.
w sprawie powołania komisji inwentaryzacyjnej do przeprowadzenia doraźnej inwentaryzacji depozytów
Na podstawie art. 26 ustawy z dnia 29 września 1994 roku o rachunkowości (Dz. U. z 2002 r. Nr 76, poz.694 z póź. zm.) zarządzam , co następuje:
§ 1. W związku z odebraniem z Banku Spółdzielczego Oddział w Gródku przechowywanych na rzecz Urzędu Gminy Gródek i Szkoły Podstawowej w Gródku depozytów, które należy komisyjnie otworzyć i zinwentaryzować, wyznaczam zespół spisowy w następującym składzie osobowym:
a) Dorota Bójko - przewodniczący,
b) Agnieszka Wojcieszuk - członek,
c) Małgorzata Bazyluk - członek.
§ 2. Osoby powołane na członków zespołu spisowego ponosza pełną odpowiedzialność za właściwe oraz zgodne z obowiązującymi przepisami przeprowadzenie inwentaryzacji.
§ 3. Inwentaryzację należy przeprowadzić w dniu 31 marca 2008 r.
§ 4. Ponumerowane arkusze spisowe wypełnia się w 3 egzemplarzach.
§ 5. Po zakończeniu czynności inwentaryzacyjnych przewodniczący komisji inwentaryzacyjnej złoży niezwłocznie pisemne sprawozdanie końcowe z przebiegu inwentaryzacji Skarbnikowi Gminy.
§ 6. Wyniki inwentaryzacji zatwierdzone przez kierownika jednostki, winny być dostarczone Skarbnikowi Gminy niezwłocznie, w terminie umożliwiającym terminowe ujęcie w księgach rachunkowych okresu sprawozdawczego.
§ 7. Za sprawny i terminowy przebieg czynności inwentaryzacyjnych odpowiedzialny jest wyznaczony przewodniczący komisji inwentaryzacyjnej, który określa szczegółowe zasady i sposób wykonywania czynności inwentaryzacyjnych w czasie instruktażu.
§ 8. Wykonanie zarządzenia powierza się Skarbnikowi Gminy.
§ 9. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Metryka strony