Zarządzenie Nr 19/08 z dnia 26 marca 2008 roku
ZARZĄDZENIE NR 19/08 WÓJTA GMINY GRÓDEK
z dnia 26 marca 2008 r.
w sprawie powołania komisji likwidacyjnej w Urzędzie Gminy Gródek i przeprowadzenia likwidacji zbędnych lub zużytych składników majątkowych
Na podstawie art. 6, art. 20 i art. 26 ustawy z dnia 29 września 1994 roku o rachunkowości (Dz. U. Nr 121, poz. 591) oraz § 3, § 6 i § 43 rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 11 sierpnia 2004 r. w sprawie sposobu i trybu gospodarowania składnikami majątku ruchomego powierzonego jednostkom budżetowym, zakładom budżetowym i gospodarstwom pomocniczym (Dz. U. Nr 191, poz. 1957) zarządzam, co następuje:
§ 1. Do przeprowadzenia w dniu 28.03.2008 r. w pomieszczeniu piwnicy Urzędu Gminy Gródek inwentaryzacji sprzętu uszkodzonego oraz likwidacji zużytych lub zbędnych składników majątku ruchomego stwierdzonych w trakcie tej inwentaryzacji, a które nie zostały sprzedane, oddane, nieodpłatnie przekazane bądź darowane na zasadach określonych w rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia z dnia 11 sierpnia 2004 r. w sprawie sposobu i trybu gospodarowania składnikami majątku ruchomego powierzonego jednostkom budżetowym, zakładom budżetowym i gospodarstwom pomocniczym, powołuję komisję likwidacyjną w składzie:
a) Agnieszka Tarasewicz - Przewodniczący,
b) Stanisław Szemiot - Członek komisji,
c) Agnieszka Lisowska - Członek komisji,
d) Borys Grycuk - Członek komisji.
§ 2. Likwidacji należy dokonać w trybie sprzedaży na surowce wtórne, a jeśli tryb ten jest bezzasadny - poprzez zniszczenie.
§ 3. Unieszkodliwianie składników majątku rochomego, stanowiących odpady w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 27 kwienia 2001 r. o odpadach (Dz. U. Nr 62, poz. 628 z późn.zm.) przeprowadzone zostanie w obecności pracownika Urzędu Gminy Gródek - Pana Borysa Grycuka po uprzednim uzgodnieniu terminu z przedsiębiorcą prowadzącym działalność w zakresie odzysku lub unieszkodliwiania odpadów, który został wskazany w ustawie z dnia 29 listopada 2000 r. - Prawo atomowe (Dz. U. z 2004 r. Nr 161, poz. 1689 i Nr 173, poz. 1808) lub który uzyskał zezwolenie na prowadzenie tej działalności na podstawie art. 26 ust. 1 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach.
§ 4. Z czynności zniszczenia oraz z czynności unieszkodliwienia komisja sporządzi protokół do dnia 4 kwietnia 2008 r.
§ 5. 1. Protokół, o którym mowa w § 3 powinien zawierać następujące dane:
a) Datę zniszczenia,
b) Nazwę, rodzaj i cechy identyfikacyjne składnika majątku ruchomego,
c) Przyczynę zniszczenia,
Podpisy z podaniem imienia i nazwiska oraz stanowiska osób upoważnionych do podpisania protokołu,
2. W przypadku unieszkodliwienia składników majątku dodatkowo informację dotyczącą sposobu unieszkodliwienia.
§ 6. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Metryka strony