Zarządzenie Nr 37/05 Wótja Gminy Gródek

akcja "Przejrzysta Gmina"
ZARZĄDZENIE NR 37/05 WÓJTA GMINY GRÓDEK

ZARZĄDZENIE NR 37/05 WÓJTA GMINY GRÓDEK

z dnia 6 maja 2005 r.

w sprawie realizacji zadań w ramach Akcji Społecznej dla Samorządów

„Przejrzysta Polska”.

Na podstawie art. 33 ust. 3 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1591, 2002 r. Nr 23, poz. 220, Nr 62, poz. 558, Nr 113, poz. 984, Nr 153, poz. 1271, Nr 214, poz. 1806, 2003 r. Nr 80, poz. 717, Nr 162, poz. 1568, 2004 r. Nr 102, poz. 1055, Nr 116, poz. 1203, Nr 167, poz. 1759) zarządzam, co następuje:

§ 1. W związku z przystąpieniem do Akcji „Przejrzysta Polska” i wyborem zadań, powierzam odpowiedzialność za realizację poszczególnych zadań:

  1. Opracowanie opisu usług świadczonych przez samorząd - Kierownik Referatu Finansowego i pracownicy na samodzielnych stanowiskach pracy;

  2. Opracowanie systemu oznakowania wewnętrznego w urzędzie - Alla Kardasz, Agnieszka Treska;

  3. Opracowanie gminnego katalogu firm - Łarysa Doryng;

  4. Wypracowanie i wdrożenie kodeksu etycznego pracowników urzędu - Lilia Waraksa;

  5. Opracowanie kodeksu postępowania - Lilia Waraksa;

  6. Opracowanie i wdrożenie programu współpracy z organizacjami pozarządowymi - Dorota Bójko, Agnieszka Tarasewicz;

  7. Stworzenie „mapy aktywności” organizacji pozarządowych i inicjatyw na terenie gminy - wykazu organizacji wraz ze wskazaniem rodzaju działalności - Agnieszka Tarasewicz;

  8. Opracowanie krótkiego materiału przybliżającego mieszkańcom istniejący w gminie aktualny strategiczny dokument rozwojowy - Lilia Waraksa;

  9. Opracowanie wieloletniego planu finansowego (WPF) i wieloletniego planu inwestycyjnego (WPI) oraz krótkiego materiału przybliżającego plany mieszkańcom - Renata Szerszunowicz, Lilia Waraksa;

  10. Wprowadzenie procedury naboru na każdy wakat w urzędzie gminy. Procedura musi zawierać wymóg konkursów na stanowiska kierownicze - Łarysa Deryng;

  11. Wprowadzenie systemu oceny pracy urzędników - Lilia Waraksa;

  12. Urząd przygotuje i rozpropaguje książeczkę (coroczny informator budżetowy dla mieszkańców) pt. „Skąd mamy pieniądze i na co je wydajemy” - Sławomir Pryszczepko, Agnieszka Tarasewicz.

§ 2. Realizację zadań wymienionych w § 1 koordynuje Lilia Waraksa - Sekretarz Gminy.

§ 3. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

Metryka strony

Udostępniający: Urząd Gminy w Gródku

Wytwarzający/odpowiadający: Lilia Waraksa

Wprowadzający: Lilia Waraksa

Data modyfikacji: 2005-05-30

Opublikował: Dorota Bójko

Data publikacji: 2005-05-30