Zarządzenie Nr 74/08 z dnia 6 marca 2008 r

w sprawie przyjęcia informacji o przebiegu wykonania budżetu Gminy za 2007 r.
ZARZĄDZENIE NR 74/08 WÓJTA GMINY GRÓDEK

ZARZĄDZENIE NR 74/08 WÓJTA GMINY GRÓDEK

z dnia 6 marca 2008 r.

w sprawie przyjęcia informacji o przebiegu wykonania budżetu Gminy za 2007 r.

Na podstawie art. 199 pkt 1 i 2 ustawy z dnia 30 czerwca 2005 r. o finansach publicznych (Dz. U. Nr 249, poz. 2104, Nr 169, poz. 1420, 2006 r. Nr 45, poz. 319, Nr 104, poz. 708, Nr 170, poz. 1217 i 1218, Nr 187, poz. 1381, Nr 249, poz. 1832, 2007 r. Nr 82, poz. 560, Nr 88, poz. 587, Nr 115, poz. 791 i Nr 140, poz. 984) oraz art. 13 pkt 5 ustawy z dnia 7 października 1992 r. o regionalnych izbach obrachunkowych (Dz. U. z 2001 r. Nr 55, poz. 577, Nr 154, poz. 1800, 2002 r. Nr 113, poz. 984, 2003 r. Nr 149, poz. 1454, z 2004 r. Nr 273, poz. 2703, 2005 r. Nr 14, poz. 114, Nr 64, poz. 565 i Nr 249, poz. 2104) zarządza się, co następuje:

§ 1. Przyjąć sprawozdanie z wykonania budżetu gminy za 2007 r.:

1) Zestawienie z wykonania planu dochodów - zgodnie z załącznikiem Nr 1,

2) Zestawienie z wykonania planu wydatków - zgodnie z załącznikiem Nr 2,

3) Sprawozdanie z wykonania planów finansowych z zakresu zadań administracji rządowej zleconych bądź powierzonych gminie - zgodnie z załącznikiem Nr 3,

4) Część opisową do informacji - zgodnie z załącznikiem Nr 4,

5) Wykaz jednostek budżetowych, które utworzyły rachunki dochodów własnych oraz zestawienie dochodów własnych i wydatków nimi sfinsnsowanych - zgodnie z załącznikiem Nr 5,

6) Prognozę kwoty długu na dzień 31 grudnia 2007 r. - zgodnie z załącznikiem Nr 6,

7) Wykaz wydatków na programy i projekty realizowane ze środków pochodzących z funduszy strukturalnych i Funduszu Spójności - zgodnie z załącznikiem Nr 7,

8) Wykonanie planu przychodów i rozchodów budżetu gminy - zgodnie z załącznikiem Nr 8,

9) Dochody i wydatki związane z realizacją zadań wykonywanych na podstawie porozumień między jednostkami samorządu terytorialnego powierzonych do realizacji gminie - zgodnie z załącznikiem Nr 9,

10) Sprawozdanie z rozliczenia dotacji przedmiotowej udzielonej dla zakładu budżetowego za 2007 r. - zgodnie z załącznikiem Nr 10,

11) Rozliczenie dotacji podmiotowych udzielonych dla instytucji kultury - zgodnie z załącznikiem Nr 11,

12) Sprawozdanie z wykonania kwot dotacji celowych udzielonych dla podmiotów niezaliczanych do sektora finansów publicznych - zgodnie z załącznikiem Nr 12,

13) Sprawozdanie z wykonania planu przychodów i wydatków Gminnego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej - zgodnie z załącznikiem Nr 13,

14) Dotacje i pomoc finansowa gminy dla innych jednostek samorządu terytorialnego - zgodnie z załącznikiem Nr 14.

§ 2. Sprawozdanie, o którym mowa w § 1 przedstawić w terminie 7 dni od daty podpisania niniejszego zarządzenia:

1) Radzie Gminy Gródek,

2) Regionalnej Izbie Obrachunkowej w Białymstoku.

§ 3. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia i podlega ogłoszeniu w Dzienniku Urzędowym Województwa Podlaskiego

Metryka strony

Udostępniający: Urząd Gminy w Gródku

Wytwarzający/odpowiadający: Renata Wysocka

Wprowadzający: Renata Wysocka

Data modyfikacji: 2008-03-17

Opublikował: Piotr Supronik

Data publikacji: 2008-03-17