Zarządzenie Nr 72/08 z dnia 22 lutego 2008 r

w sprawie informacji o przebiegu wykonania budżetu Gminy w IV kwartale 2007 r.
ZARZĄDZENIE NR 72/08 WÓJTA GMINY GRÓDEK

ZARZĄDZENIE NR 72/08 WÓJTA GMINY GRÓDEK

z dnia 22 lutego 2008 r.

w sprawie informacji o przebiegu wykonania budżetu Gminy w IV kwartale 2007 r.

Na podstawie art. 14 pkt 1 ustawy z dnia 30 czerwca 2005 r. o finansach publicznych (Dz. U. Nr 249, poz. 2104, Nr 169, poz. 1420, 2006 r. Nr 45, poz. 319, Nr 104, poz. 708, Nr 170, poz. 1217 i 1218, Nr 187, poz. 1381, Nr 249, poz. 1832, 2007 r. Nr 82, poz. 560, Nr 88, poz. 587, Nr 115, poz. 791 i Nr 140, poz. 984) zarządza się, co następuje:

§ 1. Sporządza się informację z wykonania budżetu gminy w IV kwartale 2007 r. obejmującą:

1) Zestawienie z wykonania budżetu Gminy Gródek, w tym kwotę nadwyżki - zgodnie z załącznikiem Nr 1,

2) Kwotę zobowiązań wymagalnych - zgodnie z załącznikiem Nr 2,

3) Wykaz osób prawnych i fizycznych oraz jednostek organizacyjnych nieposiadających osobowości prawnej, którym w zakresie podatków lub opłat udzielono w IV kwartale

2007 r. ulg, odroczeń, umorzeń lub rozłożono spłatę na raty - zgodnie z załącznikiem

Nr 3,

4) Wykaz osób prawnych i fizycznych, którym udzielono w IV kwartale 2007 r. pomocy publicznej - zgodnie z załącznikiem Nr 4,

5) Wykaz udzielonych poręczeń i gwarancji wraz z wymienieniem podmiotów, których gwarancje i poręczenia dotyczą - zgodnie z załącznikiem Nr 5.

§ 2. Informację, o której mowa w § 1 podać do publicznej wiadomości poprzez wywieszenie na tablicy ogłoszeń oraz zamieszczenie w Biuletynie Informacji Publicznej Gminy Gródek w dniu podpisania.

§ 3. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia.

WÓJT

Wiesław Kulesza

Metryka strony

Udostępniający: Urząd Gminy w Gródku

Wytwarzający/odpowiadający: Renata Wysocka

Wprowadzający: Renata Wysocka

Data modyfikacji: 2008-02-29

Opublikował: Piotr Supronik

Data publikacji: 2008-02-29