Zarządzenie Nr 59/07 z dnia 11 grudnia 2007 r.

w sprawie powołania Komisji Konkursowej
ZARZĄDZENIE NR 59/07 WÓJTA GMINY GRÓDEK

ZARZĄDZENIE NR 59/07 WÓJTA GMINY GRÓDEK

z dnia 11 grudnia 2007 r.

w sprawie powołania Komisji Konkursowej

Na podstawie § 10 „Trybu postępowania o udzielenie dotacji z budżetu Gminy” stanowiącego Załącznik Nr 2 do Uchwały Nr XII/74/03 Rady Gminy Gródek z dnia 29 grudnia 2003 r. zarzadza się, co następuje:

§ 1. Powołuję Komisje Konkursową w celu przeprowadzenia postępowania konkursowego dotyczącego udzielania dotacji z budżetu Gminy Gródek podmiotom nie zaliczanym do sektora finansów publicznych i nie działającym w celu osiągnięcia zysku na realizację zadań Gminy, w składzie:

Wieczysław Gościk - Przewodniczący Rady Gminy Gródek,

Janusz Michał Cimochowicz - Radny Gminy Gródek,

Maria Wróblewska - Radna Gminy Gródek,

Dorota Bójko - Pracownik Urzędu Gminy Gródek,

Agnieszka Tarasewicz - Pracownik Urzędu Gminy Gródek,

§ 2. Do zadań Komisji Konkursowej należy: z dnia 11 grudnia 2007 r.

ustalenie regulaminu trybu pracy komisji zatwierdzonego przez Wójta;

w pierwszym etapie konkursu Komisja:

stwierdza prawidłowość ogłoszenia konkursu oraz liczbę złożonych ofert,

otwiera koperty z ofertami,

ustala, które z ofert spełniają warunki określone w § 7 i w § 8 i przekazuje je właściwym merytorycznie komisjom Rady celem zaopiniowania, z zastrzeżeniem § 13 ust. 3 „Trybu postepowania o udzielenie dotacji z budżetu Gminy” (zwanego dalej „Trybem postępowania”),

odrzuca oferty nie spełniające warunków określonych w § 7 i w § 8 ”Trybu postępowania” oraz niezwłocznie zawiadamia na piśmie oferentów o odrzuceniu ich ofert.

w drugim etapie konkursu Komisja:

analizuje merytoryczną zawartość ofert, biorąc pod uwagę opinie komisji Rady Gminy,

wybiera najkorzystniejsze oferty i decyduje o wysokości środków przyznanych na realizację zadania Gminy,

Dokonując wyboru najkorzystniejszych ofert komisja konkursowa bierze pod uwagę:

zgodność projektu z zadaniami Gminy oraz z zadaniami statutowymi organizacji pozarządowych,

wartość merytoryczną projektu,

koszt realizacji projektu, w tym wysokość udziału środków własnych organizacji pozarządowej oraz oczekiwaną wysokość dotacji,

staranne i terminowe wywiązywanie się z umów i porozumień zawartych z Gminą w ciągu ostatnich dwóch lat,

dotychczasową współpracę organizacji pozarządowej z Gminą,

w przypadku złożenia więcej ofert na realizacje tego samego projektu w ramach zadań w zakresie kultury fizycznej, komisja konkursowa wybiera tylko jedną ofertę na realizacje tego projektu.

§ 3. Podział środków finansowych zaplanowanych w budżecie na realizację zadań Gminy w zakresie kultury fizycznej odbywa się z uwzględnieniem:

wyników osiągniętych we współzawodnictwie sportowym,

wartości sportowej imprezy.

§ 4. Z przebiegu konkursu sporządza się protokół, który powinien zawierać:

imiona i nazwiska członków komisji konkursowej,

liczbę zgłoszonych ofert, w tym spełniających warunki określone w § 7 i w § 8 oraz ofert odrzuconych,

wskazanie ofert najkorzystniejszych, z uwzględnieniem wysokości przyznanych dotacji,

ewentualne uwagi członków komisji konkursowej,

wzmiankę o odczytaniu protokołu,

podpisy członków komisji konkursowej.

§ 5. Wyniki konkursu ogłasza się poprzez wywieszenie na tablicy ogłoszeń oraz publikację ogłoszenia na stronie internetowej Gminy w terminie 30 dni od dnia zakończenia postępowania konkursowego.

§ 6. Komisja Konkursowa rozwiązuje się z chwilą rozstrzygnięcia konkursu.

Metryka strony

Udostępniający: Urząd Gminy w Gródku

Wytwarzający/odpowiadający: Lilia Waraksa

Wprowadzający: Lilia Waraksa

Data modyfikacji: 2008-01-08

Opublikował: Piotr Supronik

Data publikacji: 2008-01-08