Zarządzenie Nr 73/04

zarządzenie z dnia 23 lutego w sprawie powołania komisji konkursowej
ZARZĄDZENIE NR 73/04 WÓJTA GMINY GRÓDEK

ZARZĄDZENIE NR 73/04 WÓJTA GMINY GRÓDEK

z dnia 23 lutego 2004 r.

w sprawie powołania komisji konkursowej

Na podstawie § 10 Trybu postępowania o udzielenie dotacji z budżetu Gminy stanowiącego Załącznika Nr 2 do Uchwały Nr XII/74/03 Rady Gminy Gródek z dnia 29 grudnia 2003 r. powołuję Komisję Konkursową w celu przeprowadzenia postępowania konkursowego dotyczącego udzielania dotacji z budżetu Gminy Gródek podmiotom nie zaliczanym do sektora finansów publicznych i nie działającym w celu osiągnięcia zysku na realizację zadań Gminy.

§ 1. W skład komisji wchodzą:

1. Alla Kardasz - Pracownik Urzędu Gminy Gródek

2. Dorota Gościk - Pracownik Urzędu Gminy Gródek

3. Krystyna Klimkiewicz - Przewodnicząca Rady Gminy Gródek

4. Janusz-Michał Cimochowicz - Przewodniczący Komisji Rewizyjnej Rady Gminy Gródek

5. Dorota-Bożena Antonowicz - Przewodnicząca Komisji Zdrowia, Opieki Społecznej,

Zatrudnienia i Porządku Publicznego Rady Gminy Gródek

§ 2. Do zadań Komisji Konkursowej należy:

1. ustalenie regulaminu trybu pracy komisji zatwierdzonego przez Wójta.

2. W pierwszym etapie konkursu komisja:

a) stwierdza prawidłowość ogłoszenia konkursu oraz liczbę złożonych ofert,

b) otwiera koperty z ofertami.

c) ustala, które z ofert spełniają warunki określone w § 7 i w § 8 i przekazuje je właściwym merytorycznie komisjom Rady celem zaopiniowania, z zastrzeżeniem ust. c,

d) odrzuca oferty nie spełniające warunków określonych w § 7 i w § 8 i niezwłocznie zawiadamia na piśmie oferentów o odrzuceniu ich ofert.

3. W drugim etapie konkursu komisja:

a) analizuje merytortczną zawartość ofert, biorąc pod uwagę opinie komisji RadyGminy,

b) wybiera najkorzystniejsze oferty i decyduje o wysokości środków przyznanych na realizację zadania Gminy

c) w zakresie zadań przyjętych przez Radę w gminnym programie profilaktyki rozwiązywania problemów alkoholowych, oferty opiniuje Gminna Komisja Rozwiązywania Problemów Alkoholowych.

4. Dokonując wyboru najkorzystniejszych ofert komisja konkursowa bierze pod uwagę:

a) zgodność projektu z zadaniami Gminy oraz z zadaniami statutowymi organizacji pozarządowych,

b) wartość merytoryczną projektu,

c) koszt realizacji projektu, w tym wysokość udziału środków własnych organizacji pozarządowej oraz oczekiwaną wysokość dotacji,

d) staranne i terminowe wywiązywanie się z umów i porozumień zawartych z Gminą w ciągu ostatnich dwóch lat,

e) dotychczasową współpracę organizacji pozarządowej z Gminą.

f) w przypadku złożenia więcej ofert na realizację tego samego projektu w ramach zadań w zakresie kultury fizycznej, komisja konkursowa wybiera tylko jedną ofertę na realizację tego projektu.

§ 3. Podział środków finansowych zaplanowanych w budżecie na realizację zadań Gminy w zakresie kultury fizycznej odbywa się z uwzględnieniem:

a) wyników osiągniętych we współzawodnictwie sportowym,

b) wartości sportowej imprezy.

§ 4. Z przebiegu konkursu sporzadza się protokół, który powinien zawierać:

  1. imiona i nazwiska członków komisji konkursowej,

  2. liczbę zgłoszonych ofert, w tym spełniających warunki określone w § 7 i w § 8 oraz ofert odrzuconych,

  1. wskazanie ofert najkorzystniejszych, z uwzględnieniem wysokości przyznanych dotacji,

  1. ewentualne uwagi członków komisji konkursowej,

  1. wzmiankę o odczytaniu protokołu,

  1. podpisy członków komisji konkursowej.

§ 5. Wyniki konkursu ogłasza się poprzez wywieszenie na tablicy ogłoszeń oraz publikację ogłoszenia na stronie internetowej Gminy w terminie 30 dni od dnia zakończenia postepowania konkursowego.

§ 6. Komisja konkursowa rozwiazuje się z chwilą roztrzygnięcia konkursu.

Metryka strony

Udostępniający: Urząd Gminy w Gródku

Wytwarzający/odpowiadający: Dorota Bójko

Wprowadzający: Dorota Bójko

Data modyfikacji: 2004-03-16

Opublikował: Dorota Bójko

Data publikacji: 2004-03-16