Zarządzenie Nr 73/04
ZARZĄDZENIE NR 73/04 WÓJTA GMINY GRÓDEK
z dnia 23 lutego 2004 r.
w sprawie powołania komisji konkursowej
Na podstawie § 10 Trybu postępowania o udzielenie dotacji z budżetu Gminy stanowiącego Załącznika Nr 2 do Uchwały Nr XII/74/03 Rady Gminy Gródek z dnia 29 grudnia 2003 r. powołuję Komisję Konkursową w celu przeprowadzenia postępowania konkursowego dotyczącego udzielania dotacji z budżetu Gminy Gródek podmiotom nie zaliczanym do sektora finansów publicznych i nie działającym w celu osiągnięcia zysku na realizację zadań Gminy.
§ 1. W skład komisji wchodzą:
1. Alla Kardasz - Pracownik Urzędu Gminy Gródek
2. Dorota Gościk - Pracownik Urzędu Gminy Gródek
3. Krystyna Klimkiewicz - Przewodnicząca Rady Gminy Gródek
4. Janusz-Michał Cimochowicz - Przewodniczący Komisji Rewizyjnej Rady Gminy Gródek
5. Dorota-Bożena Antonowicz - Przewodnicząca Komisji Zdrowia, Opieki Społecznej,
Zatrudnienia i Porządku Publicznego Rady Gminy Gródek
§ 2. Do zadań Komisji Konkursowej należy:
1. ustalenie regulaminu trybu pracy komisji zatwierdzonego przez Wójta.
2. W pierwszym etapie konkursu komisja:
a) stwierdza prawidłowość ogłoszenia konkursu oraz liczbę złożonych ofert,
b) otwiera koperty z ofertami.
c) ustala, które z ofert spełniają warunki określone w § 7 i w § 8 i przekazuje je właściwym merytorycznie komisjom Rady celem zaopiniowania, z zastrzeżeniem ust. c,
d) odrzuca oferty nie spełniające warunków określonych w § 7 i w § 8 i niezwłocznie zawiadamia na piśmie oferentów o odrzuceniu ich ofert.
3. W drugim etapie konkursu komisja:
a) analizuje merytortczną zawartość ofert, biorąc pod uwagę opinie komisji RadyGminy,
b) wybiera najkorzystniejsze oferty i decyduje o wysokości środków przyznanych na realizację zadania Gminy
c) w zakresie zadań przyjętych przez Radę w gminnym programie profilaktyki rozwiązywania problemów alkoholowych, oferty opiniuje Gminna Komisja Rozwiązywania Problemów Alkoholowych.
4. Dokonując wyboru najkorzystniejszych ofert komisja konkursowa bierze pod uwagę:
a) zgodność projektu z zadaniami Gminy oraz z zadaniami statutowymi organizacji pozarządowych,
b) wartość merytoryczną projektu,
c) koszt realizacji projektu, w tym wysokość udziału środków własnych organizacji pozarządowej oraz oczekiwaną wysokość dotacji,
d) staranne i terminowe wywiązywanie się z umów i porozumień zawartych z Gminą w ciągu ostatnich dwóch lat,
e) dotychczasową współpracę organizacji pozarządowej z Gminą.
f) w przypadku złożenia więcej ofert na realizację tego samego projektu w ramach zadań w zakresie kultury fizycznej, komisja konkursowa wybiera tylko jedną ofertę na realizację tego projektu.
§ 3. Podział środków finansowych zaplanowanych w budżecie na realizację zadań Gminy w zakresie kultury fizycznej odbywa się z uwzględnieniem:
a) wyników osiągniętych we współzawodnictwie sportowym,
b) wartości sportowej imprezy.
§ 4. Z przebiegu konkursu sporzadza się protokół, który powinien zawierać:
imiona i nazwiska członków komisji konkursowej,
liczbę zgłoszonych ofert, w tym spełniających warunki określone w § 7 i w § 8 oraz ofert odrzuconych,
wskazanie ofert najkorzystniejszych, z uwzględnieniem wysokości przyznanych dotacji,
ewentualne uwagi członków komisji konkursowej,
wzmiankę o odczytaniu protokołu,
podpisy członków komisji konkursowej.
§ 5. Wyniki konkursu ogłasza się poprzez wywieszenie na tablicy ogłoszeń oraz publikację ogłoszenia na stronie internetowej Gminy w terminie 30 dni od dnia zakończenia postepowania konkursowego.
§ 6. Komisja konkursowa rozwiazuje się z chwilą roztrzygnięcia konkursu.
Metryka strony