Dodatek mieszkaniowy
JAK UZYSKAĆ DODATEK MIESZKANIOWY
Podstawa prawna:
Ustawa z dnia 21 czerwca 2001 r. o dodatkach mieszkaniowych (Dz.U. Nr 71, poz. 734 z późniejszymi zmianami)
Miejsce załatwienia sprawy:
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Gródku, ul. Fabryczna 6
tel. (085) 7180-127
Dokumenty od wnioskodawcy:
1. Wniosek o przyznanie dodatku mieszkaniowego (dostępny w GOPS).
2. Deklaracja o wysokości dochodu gospodarstwa domowego (dostępna w GOPS).
3. Zaświadczenie o osiąganych dochodach wnioskodawcy oraz członków rodziny.
4. Zaświadczenie o stanie zdrowia, jeżeli w rodzinie wnioskodawcy występuje choroba przewlekła lub na utrzymaniu pozostaje osoba niepełnosprawna.
Wymagane opłaty:
Wolne od opłat
Termin załatwienia sprawy:
30 dni, a w sprawach szczególnie skomplikowanych do 60 dni, licząc od daty złożenia przez wnioskodawcę kompletu wymaganych dokumentów.
Tryb odwoławczy:
Od decyzji służy stronie odwołanie do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Białymstoku za pośrednictwem Wójta Gminy w terminie 14 dni od dnia doręczenia decyzji
Metryka strony