Dodatek mieszkaniowy

Przyznanie dodatku mieszkaniowego
JAK UZYSKAĆ WPIS DO EWIDENCJI DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ

JAK UZYSKAĆ DODATEK MIESZKANIOWY

Podstawa prawna:

Ustawa z dnia 21 czerwca 2001 r. o dodatkach mieszkaniowych (Dz.U. Nr 71, poz. 734 z późniejszymi zmianami)

Miejsce załatwienia sprawy:

Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Gródku, ul. Fabryczna 6

tel. (085) 7180-127

Dokumenty od wnioskodawcy:

1. Wniosek o przyznanie dodatku mieszkaniowego (dostępny w GOPS).

2. Deklaracja o wysokości dochodu gospodarstwa domowego (dostępna w GOPS).

3. Zaświadczenie o osiąganych dochodach wnioskodawcy oraz członków rodziny.

4. Zaświadczenie o stanie zdrowia, jeżeli w rodzinie wnioskodawcy występuje choroba przewlekła lub na utrzymaniu pozostaje osoba niepełnosprawna.

Wymagane opłaty:

Wolne od opłat

Termin załatwienia sprawy:

30 dni, a w sprawach szczególnie skomplikowanych do 60 dni, licząc od daty złożenia przez wnioskodawcę kompletu wymaganych dokumentów.

Tryb odwoławczy:

Od decyzji służy stronie odwołanie do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Białymstoku za pośrednictwem Wójta Gminy w terminie 14 dni od dnia doręczenia decyzji

Metryka strony

Udostępniający: Urząd Gminy w Gródku

Wytwarzający/odpowiadający: Lilia Waraksa

Wprowadzający: Lilia Waraksa

Data modyfikacji: 2003-08-04

Opublikował: Dorota Bójko

Data publikacji: 2003-08-04