Gródek: Remont dachu w budynku mieszkalnym w Gródku przy ulicy Białostockiej 6
Numer ogłoszenia: 222635 - 2010; data zamieszczenia: 17.08.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komunalny Zakład Budżetowy , ul. Fabryczna 12/1, 16-040 Gródek, woj. podlaskie, tel. 085 7180126, faks 085 7175373.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Zakład Budżetowy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont dachu w budynku mieszkalnym w Gródku przy ulicy Białostockiej 6.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest remont dachu budynku mieszkalnego w Gródku przy ul. Białostockiej 6. Zakres prac objętych niniejszym zamówieniem obejmuje: · rozebranie pokrycia z płyt azbestowo - cementowych oraz ich utylizację, · przebudowa komina wieloprzewodowego wolnostojącego (na wyższej części budynku) · założenie folii paro przepuszczalnej na krokwie, ułożenie łat oraz kontr łat na krokwiach po ułożeniu folii, · pokrycie dachu blachą ocynkowaną 0,5 mm trapezową, · wykonanie uziemienia pokrycia dachowego, · pokrycie i obróbka istniejących daszków nad wejściami do budynku blachą jak na dachu, · montaż rynien oraz rur spustowych z obu stron budynku · montaż ław kominiarskich oraz drabinek przeciwśniegowych.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.10.00-4, 45.31.23.11-0.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.10.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Dopuszcza się wprowadzenie zmian z zachowaniem obowiązujących przepisów jeśli: a) zmiany takie są korzystne dla Zamawiającego w zakresie realizacji choćby części niniejszej umowy, b) są konieczne dla prawidłowego wykonania zadania, c) wystąpi konieczność wykonania zamówienia dodatkowego w rozumieniu art. 67 ust. 1 pkt 5, którego realizacja będzie miała wpływ na harmonogram i termin wykonania przedmiotu umowy (pod warunkiem sporządzenia protokołu konieczności przez strony umowy i inspektora nadzoru), d) wystąpią nieprzewidziane warunki realizacji, np. warunki gruntowo-wodne będą inne niż w dokumentacji geologiczno-inżynierskiej lub gdy nastąpi odkrycie nie zinwentaryzowanych obiektów i elementów instalacji podziemnej, e) wystąpi konieczność zmiany kadry przewidzianej do realizacji umowy (pod warunkiem złożenia wniosku jednej ze stron), f) wystąpi konieczność dokonania zmian w harmonogramie rzeczowym organizacji i wykonania robót, w przypadku wystąpienia okoliczności skutkujących koniecznością dokonania zmiany - m.in. w przypadku skrócenia bądź przedłużenia terminu prac ( pod warunkiem złożenia wniosku przez Wykonawcę, przedstawiona zmiana musi zostać zaakceptowane przez Zamawiającego), g) wystąpi konieczność przedłużenia terminu wykonania przedmiotu umowy o czas opóźnienia, jeżeli opóźnienie ma lub będzie miało wpływ na wykonanie przedmiotu umowy w następujących przypadkach: · wystąpienia konieczności wykonania robót dodatkowych, niemożliwych do przewidzenia przed zawarciem umowy, niezbędnych do prawidłowego wykonania podstawowego zamówienia i których realizacja wiąże się z potrzebą zmiany terminu wykonania, · zawieszenia realizacji robót przez Zamawiającego, · szczególnie niesprzyjających warunków atmosferycznych, · wystąpienia innych szczególnych okoliczności, za które Wykonawca nie jest odpowiedzialny, · siła wyższa, np. wystąpienia zdarzenia losowego, wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć, · z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron, (pod warunkiem złożenia wniosku przez Wykonawcę zawierającego wskazanie w/w okoliczności. Przedstawiona zmiana musi zostać zaakceptowana przez Zamawiającego.)

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.grodek.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Komunalny Zakład Budżetowy w Gródku ul. Fabryczna 12/1 16 - 040 Gródek.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.09.2010 godzina 12:00, miejsce: Komunalny Zakład Budżetowy w Gródku ul. Fabryczna 12/1 16 - 040 Gródek.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dot