Zawiadomienie o wspólnym posiedzeniu komisji Rady Gminy Gródek w dniu 26 września 2024 r.

 

ZAWIADOMIENIE
O WSPÓLNYM POSIEDZENIU KOMISJI GOSPODARKI, FINANSÓW I ROLNICTWA, KOMISJI OŚWIATY, KULTURY, SPORTU I SPRAW SPOŁECZNYCH ORAZ KOMISJI REWIZYJNEJ RADY GMINY GRÓDEK

 

Działając na podstawie § 72 ust. 2 Statutu Gminy Gródek zawiadamiamy, że w dniu 26 września 2024 r. o godz. 8:30 w sali konferencyjnej Urzędu Gminy Gródek odbędzie się wspólne posiedzenie Komisji Gospodarki, Finansów i Rolnictwa, Komisji Oświaty, Kultury, Sportu i Spraw Społecznych oraz Komisji Rewizyjnej. Obradom przewodniczyć będzie Małgorzata Popławska – Przewodnicząca Komisji Rewizyjnej.

Proponowany porządek obrad:

1. Rozpatrzenie informacji o przebiegu wykonania przez Gminne Centrum Kultury w Gródku planu finansowego za pierwsze półrocze 2024 r.

2. Rozpatrzenie informacji o przebiegu wykonania przez Gminną Bibliotekę Publiczną w Gródku planu finansowego za pierwsze półrocze 2024 r.

3. Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie zmiany uchwały w sprawie uchwalenia Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Gródek na lata 2024-2027 wraz z prognozą kwoty długu i spłat zobowiązań na lata 2024-2039.

4. Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie zmian w budżecie Gminy Gródek na 2024 r.

5. Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie zmiany uchwały w sprawie trybu prac nad projektem uchwały budżetowej Gminy Gródek, szczegółowości projektu budżetu oraz rodzajów materiałów informacyjnych towarzyszących projektowi budżetu.

6. Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie opłaty targowej na terenie Gminy Gródek.

7. Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie określenia wysokości stawek podatku od nieruchomości.

8. Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie określenia zasad poboru w drodze inkasa podatków lokalnych na terenie gminy Gródek, wyznaczenia inkasentów oraz określenia wysokości wynagrodzenia przysługującego inkasentom z tego tytułu.

9. Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie zarządzenia poboru opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi w drodze inkasa, wyznaczenia inkasentów oraz określenia wysokości wynagrodzenia za inkaso.

10. Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie wyboru metody ustalenia opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi oraz ustalenia stawki tej opłaty.

11. Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie ustalenia stawek opłat za pojemniki lub worki o określonej pojemności, przeznaczone do zbierania odpadów komunalnych na terenie nieruchomości.

12. Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie zaliczenia dróg do kategorii dróg gminnych. (Grzybowce)

13. Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie zaliczenia dróg do kategorii dróg gminnych. (Waliły-Stacja, ul. Rzemieślnicza)

14. Wnioski do projektu budżetu Gminy Gródek na 2025 r.

15. Sprawy różne.

 

 

Przewodnicząca Komisji

Gospodarki, Finansów
i Rolnictwa

 

Katarzyna Petelska

 

Przewodnicząca Komisji

Oświaty, Kultury, Sportu
i Spraw Społecznych

 

Anna Wasilewska

 

Przewodnicząca Komisji

Rewizyjnej

 

 

  Małgorzata Popławska

 

 

 

Metryka strony

Udostępniający: Gmina Gródek

Wytwarzający/odpowiadający: Katarzyna Anchimowicz

Data wytworzenia: 2024-09-18

Wprowadzający: Katarzyna Anchimowicz

Data modyfikacji: 2024-09-18

Opublikował: Katarzyna Anchimowicz

Data publikacji: 2024-09-18