ZAPYTANIE OFERTOWE z dnia 18 kwietnia 2016 r.
Termin ważności strony | 2016-05-18 |
---|
Gródek, dnia 18 kwietnia 2016 r.
Wójt Gminy Gródek
ul. A. i G. Chodkiewiczów 2
16-040 Gródek
OŚ.041.1.2016
ZAPYTANIE OFERTOWE z dnia 18 kwietnia 2016 r.
Zgodnie z art. 4 pkt 8 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (Dz. U. z 2015 r. poz. 2164) do niniejszego zamówienia nie stosuje się przepisów ww. ustawy.
Wójt Gminy Gródek zaprasza wszystkich zainteresowanych Wykonawców do złożenia oferty na wykonanie zadania pn.: „Usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Gródek".
1. Zamawiający:
Gmina Gródek
reprezentowana przez Wójta Gminy Gródek
ul. A. i G. Chodkiewiczów 2
16 - 040 Gródek
2. Przedmiot zamówienia:
Przedmiotem zamówienia są usługi polegające na odbiorze, załadunku, transporcie
i unieszkodliwianiu zdemontowanych wyrobów zawierających azbest tj. płyt falistych azbestowo - cementowych, według wykazu sporządzonego przez Zamawiającego.
Wszystkie nieruchomości znajdują się na terenie gminy Gródek. Wykaz nieruchomości z których należy usunąć azbest zostanie przekazany Wykonawcy po rozstrzygnięciu zapytania ofertowego i podpisaniu umowy z wybranym Wykonawcą.
3. Zakres zadania obejmuje:
Odbiór wraz z załadunkiem oraz transportem i unieszkodliwieniem na składowisku odpadów niebezpiecznych płyt falistych azbestowo - cementowych. Szacunkowa ilość wyrobów zawierających azbest do odbioru, załadunku, transportu oraz unieszkodliwienia na składowisku odpadów niebezpiecznych zgodnie ze zgłoszeniami (wnioskami) właścicieli budynków (nieruchomości) została określona na około 7 620,00 m2 tj. 102,87 Mg (założono, że 1 m2 płyty azbestowo - cementowej falistej waży 13,5 kg).
Przygotowanie do transportu, ważenie odpadów, załadunek i transport azbestu na miejsce składowania (utylizacji) należy do Wykonawcy.
Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany wykazu nieruchomości, z których należy usunąć azbest, zmniejszenia zakresu rzeczowego przedmiotu zamówienia, o którym mowa wyżej, ze względu na fakt, iż podane ilości wyrobów zawierających azbest objętych przedmiotem zamówienia określone zostały w sposób szacunkowy. Podstawą faktycznego rozliczenia wykonanych robót będzie protokół przekazania odpadu podpisany przez właścicieli nieruchomości oraz karty przekazania odpadów na składowisku odpadów.
Wykonawca wykona przedmiot zamówienia zgodnie z przepisami prawa,
w szczególności zgodnie z rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej
z dnia 2 kwietnia 2004r. w sprawie sposobów i warunków bezpiecznego użytkowania
i usuwania wyrobów zawierających azbest (Dz. U. z 2004 r. Nr 71 poz. 649 ze zm.).
Przed przystąpieniem do prac Wykonawca jest zobowiązany do opracowania na podstawie otrzymanego od Zamawiającego wykazu nieruchomości, z których należy usunąć azbest harmonogramu prac w uzgodnieniu z Zamawiającym z zachowaniem terminu do dnia 31.10.2016 r.
W czasie odbioru końcowego Wykonawca przekaże Zamawiającemu dokumentację odbiorową:
Karty przekazania odpadów sporządzone pomiędzy Wykonawcą a składowiskiem odpadów azbestowych, potwierdzające m.in. wagę odebranych przez składowisko wyrobów zawierających azbest z rozbiciem na poszczególne posesje;
Protokoły przekazania odpadu spisane przez właściciela posesji oraz Wykonawcy
w obecności przedstawiciela Zamawiającego po zakończeniu prac na danej posesji, potwierdzające ilość odebranych płyt azbestowo cementowych (z podaniem ich ilości
w Mg);Wydane przez Wykonawcę oświadczenia dla nieruchomości, na których przeprowadzano prace, o prawidłowym ich wykonaniu oraz o oczyszczeniu terenu
z pyłu azbestowego, z zachowaniem właściwych przepisów technicznych i sanitarnych, a teren został prawidłowo oczyszczony z odpadów i pyłu azbestowego zgodnie z § 8 ust. 3 rozporządzenia Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej w sprawie sposobów i warunków bezpiecznego użytkowania i usuwania wyrobów zawierających azbest (Dz. U. z 2004 r. nr 71 poz. 649 ze zm.);Dokumentację fotograficzną nieruchomości, z których usunięto wyroby/odpady zawierające azbest, w postaci zdjęcia przed i po wykonaniu prac - w formie elektronicznej.
4. Wymagania związane z wykonaniem zamówienia:
termin wykonania zamówienia: do dnia 31.10.2016 r.
warunki płatności: wynagrodzenie płatne przelewem na konto bankowe wskazane w fakturze jednorazowo za całość wykonanego zadania w terminie 30 dni od otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury VAT.
5. Miejsce lub sposób uzyskania informacji oraz dodatkowej dokumentacji określającej
szczegółowe warunki udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia:
Urząd Gminy Gródek
ul. A. i G. Chodkiewiczów 2
16-040 Gródek,
Osoba do kontaktu: Agnieszka Klebus
Tel.: 85 7180 664
6. Kryteria wyboru ofert:
Najniższa cena.
7. Wymagania, jakie powinni spełniać wykonawcy zamówienia w zakresie dokumentów
i oświadczeń (np. posiadanie koncesji, zezwolenia i in.):
Posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania - w szczególności dotyczy to posiadania uprawnienia na prace na danym terenie i na transport odpadów, posiadają niezbędną wiedzę
i doświadczenie, dysponują odpowiednim potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
8. Sposób przygotowania oferty:
Ofertę należy sporządzić wg zał. nr 1 w języku polskim, w formie pisemnej, na maszynie, komputerze, nieścieralnym atramentem, umieścić w zabezpieczonej kopercie
i opisanej w następujący sposób: nazwa i adres zamawiającego, nazwa i adres wykonawcy,
z adnotacją "Oferta na usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Gródek".
Do oferty należy dołączyć następujące dokumenty;
wypełniony formularz ofertowy - zał. nr 1;
oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - zał. nr 2;
kopię dokumentów - stosowne zezwolenia Wykonawcy na wytwarzanie, transport
i unieszkodliwianie odpadów zawierających azbest;kopię umowy z zakładem prowadzącym działalność w zakresie unieszkodliwiania odpadów niebezpiecznych zawierających azbest lub dokument potwierdzający przyjęcie odpadów przez zakład prowadzący w/w działalność.
10. Miejsce i termin złożenia ofert:
Oferty sporządzone na załączonym do niniejszego ogłoszenia formularzu można składać do dnia 26 kwietnia 2016 r. do godziny 900 pocztą lub osobiście na adres: Urząd Gminy Gródek, ul. A. i G. Chodkiewiczów 2, 16-040 Gródek, z dopiskiem na kopercie Oferta na: „Usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Gródek",
11. Informacje dotyczące wyboru najkorzystniejszej oferty
Zamawiający powiadomi o wyniku postępowania, zamieszczając stosowne ogłoszenie na stronie internetowej Urzędu Gminy Gródek www.grodek.pl, zaś Oferent, którego oferta zostanie wybrana zostanie powiadomiony telefonicznie.
Załączniki:
Nr 1. - formularz ofertowy
Nr 2. - oświadczenie
Nr 3. - projekt umowy
Wójt Gminy Gródek
mgr Wiesław Kulesza
Metryka strony