Zaproszenie do złożenia oferty - KZB w Gródku

Termin ważności strony 2016-05-11
Untitled

Gródek, dnia 11 kwietnia 2016 r.

Zaproszenie do złożenia oferty

Komunalny Zakład Budżetowy w Gródku ul. Fabryczna 12/1, 16 - 040 Gródek, jako Zamawiający zaprasza do złożenia oferty na wykonanie zadania pn.: „Wykonanie projektu na budowę stałego zadaszenia tymczasowego placu składowego osadu ściekowego Oczyszczalni ścieków w Gródku”.

  1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na przygotowaniu dokumentacji projektowej (projekt konstrukcyjno - budowlany wraz z kosztorysem ofertowym) na budowę stałego zadaszenia tymczasowego placu składowego osadu ściekowego Oczyszczalni ścieków w Gródku.

Oznaczenie wg CPV: 71 32 00 00-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

Charakterystyka obiektu:

Tymczasowy plac składowy przeznaczony jest do gromadzenia odpadów powstających w procesie technologicznym oczyszczania ścieków i wynosi w planie przy wymiarach 10 x 12 mb i powierzchni 120 m2.

Zasady eksploatacji:

Umieszczenie na placu w miejscu do tego przeznaczonym powstającym w procesie technologicznym oczyszczania ścieków osadu ściekowego. Osad odwodniony mechanicznie należy przetransportować ciągnikiem rolniczym z przyczepą o wymiarach 2 x 3,5 m i wyładować mechanicznie składując formując pryzmę. Przeciętnie dwa razy w miesiącu przerzucać odpady przy użyciu koparki a następnie przesypywać wapnem tak aby cała powierzchnia pryzmy była pokryta. Odpady po nagromadzeniu okresowo będą przekazywane specjalistycznej firmie w celu utylizacji - załadunek na samochody ciężarowe, bądź przekazywane do dalszego rolniczego zagospodarowania - załadunek na roztrząsacz obornika. Utrzymanie placu w należytym porządku polegającym na podgarnianiu rozrzuconych w czasie czynności transportowych odpadu na pryzmę a w razie potrzeby na zamiataniu lub spłukiwaniu wodą miejską z wykorzystaniem hydrantu zewnętrznego i kratek ściekowych służących do odwodnienia placu do wewnętrznej kanalizacji wód odciekowych i deszczowych. Do placu składowego należy zaprojektować wewnętrzną kanalizację odprowadzającą odcieki z gromadzonego osadu.

Hala pryzmy osadu ściekowego, dowiezienie osadu ciągnikiem rolniczym z przyczepą o wymiarach 2 x 3,5 m. Osad pryzmowany na wysokość 0,7 m. Wysokość hali minimum 4,2 m uwarunkowane pracą koparko - ładowarki typu Caterpillar. Wysokość ścianek oporowych 1,2 m z trzech stron zadaszonego placu.

Podstawowe wymagania:

Przed przystąpieniem do złożenia oferty Wykonawca powinien odbyć wizję lokalną obiektu technologicznego oraz uzyskać wszelkie niezbędne informacje od Zamawiającego.

Zakres prac:

Zakres opracowania dokumentacji należy opracować zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. z 2004 r., Nr 202, poz. 2072 z późniejszymi zmianami) i winien obejmować:

  1. dokumentację projektową - służącą do opisu przedmiotu zamówienia na wykonanie robót budowlanych, dla których jest wymagane uzyskanie pozwolenia na budowę, składającą się w szczególności:

  1. projektu budowlanego w zakresie uwzględniającym specyfikę robót budowlanych,

  2. projektu wykonawczego w zakresie o którym mowa w § 5 Rozporządzenia,

  3. przedmiaru robót w zakresie o którym mowa w § 6 Rozporządzenia,

  4. informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia,

  5. kosztorysu inwestorskiego i „ślepego”

  1. specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych - opracowanie zawierające w szczególności zbiory wymagań, które są niezbędne do określenia standardu i jakości wykonania robót, w zakresie sposobu wykonania robót budowlanych, właściwości wyrobów budowlanych oraz oceny prawidłowości wykonania poszczególnych robót. Szczegółowe informacje co winna zawierać specyfikacja techniczna określa § 14 Rozporządzenia.

  2. kosztorys inwestorski - sporządzony na podstawie Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym.

Wykonawca w ramach umówionego wynagrodzenia obejmującego całość przedmiotu zamówienia zobowiązuje się pełnienia funkcji nadzoru autorskiego obejmującego 5 pobytów na placu budowy.

Dokumentację projektową należy wykonać w wersji papierowej w 5 egz. + 1 egz. w wersji elektronicznej (CD). Specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych należy wykonać w wersji papierowej w ilości 3 egz. + 1 egz. w wersji elektronicznej (CD), natomiast kosztorysy inwestorskie w ilościach 1 egz. w wersji papierowej + 1 egz. w wersji elektronicznej (CD).

Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje m.in.:

  1. opracowanie aktualnego podkładu geodezyjnego do celów projektowych,

  2. uzyskanie decyzji o ustaleniu lokalizacji celu publicznego, decyzji środowiskowej, prawomocnego pozwolenia na budowę,

  3. opracowanie projektu budowlanego,

  4. opracowanie dokumentacji projektowej w zakresie szczegółowości wymaganym do uzyskania wszelkich opinii, uzgodnień, zatwierdzeń i pozwoleń wynikających z przepisów prawa. Opracowanie powinno być opracowane w zakresie koniecznym do uzyskania pozwolenia na budowę dla danej inwestycji oraz ma stanowić materiał wyjściowy do realizacji inwestycji zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych,

  5. wykonanie przedmiaru robót,

  6. opracowanie kosztorysu inwestorskiego dotyczącego budowy, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym,

  7. opracowanie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego.

Zakres rzeczowy zamówienia nie wyklucza wykonania innych niezbędnych opracowań wynikających z przepisów prawa m.in. Prawa budowlanego, koniecznych do uzyskania pozwolenia na budowę. Wykonawca ponosi wszelkie koszty z tego tytułu bez dodatkowego wynagrodzenia w ramach złożonej oferty.

Zamawiający zastrzega sobie prawo do ewentualnej oceny opracowanej dokumentacji przez niezależnego projektanta wyznaczonego przez Zamawiającego.

  1. Termin wykonania zamówienia:

  1. Wykonanie dokumentacji projektowej na „Wykonanie projektu na budowę stałego zadaszenia tymczasowego placu składowego osadu ściekowego Oczyszczalni ścieków w Gródku” określa się w ciągu 6 miesięcy od dnia podpisania umowy.

  1. Opis sposobu przygotowania oferty:

  1. Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.

  2. Oferta musi być złożona w formie pisemnej, napisana na maszynie, komputerze bądź ręcznie.

  3. Ofertą należy sporządzić w języku polskim, w sposób czytelny.

  4. Oferta a także wszelkie składane oświadczenia muszą być podpisane przez osobę lub osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy, w przypadku podpisania oferty przez osoby inne niż wskazane w odpowiednim rejestrze, do ofert należy dołączyć pełnomocnictwo w oryginale wystawione dla tych osób lub kserokopię pełnomocnictwa uwierzytelnioną notarialnie.

  5. Oferty złożone po terminie zostaną zwrócone bez otwierania, natomiast oferty przesłane faksem lub pocztą elektroniczną nie będą rozpatrywane.

  1. Opis sposobu obliczania ceny oraz opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów i sposobu oceny ofert:

KRYTERIUM OCENY OFERT - CENA - 100 %

Cenę za „Wykonanie projektu na budowę stałego zadaszenia tymczasowego placu składowego osadu ściekowego Oczyszczalni ścieków w Gródku” należy podać jako cenę za wykonanie całości dokumentacji projektowej zgodnie z wytycznymi Zamawiającego opisanymi w punkcie 1 niniejszego zaproszenia do składania ofert.

W cenie oferty Wykonawca winien ująć wszelkie koszty wykonania dokumentacji w tym koszt opracowania aktualnego podkładu geodezyjnego do celów projektowych, koszty związane z uzyskaniem decyzji oraz uzgodnień i pozwoleń niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia.

Cena oferty będzie stanowić dla Wykonawcy wynagrodzenie ryczałtowe.

Cena musi być wyrażona w złotych polskich netto + odpowiednia stawka podatku VAT co stanowić będzie cenę w złotych polskich brutto, która Zamawiający przyjmie dla porównania ofert.

  1. Wybór oferty:

  1. Ocena ofert oraz wybór oferenta nastąpi poprzez jawne otwarcie ofert.

  2. Za zgodą oferenta Zamawiający dokona poprawy oczywistych omyłek w treści oferty.

  3. W toku dokonywania oceny złożonych ofert, Zamawiający może żądać udzielenia przez oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty.

  4. O wyniku przeprowadzonego postępowania Zamawiający niezwłocznie zawiadomi pozostałych oferentów, wskazując firmę i adres siedziby oferenta wybranego do realizacji przedmiotu zamówienia oraz termin zawarcia umowy.

  1. Miejsce oraz termin składanie ofert

  1. Ofertę należy składać w dni robocze w godzinach od 7:00 do 15:00 w siedzibie Zamawiającego pod adresem: ul. Fabryczna 12/1 16-040 Gródek osobiście bądź pocztą.

  2. Termin składania ofert zawierających cenę określa się do dnia 20 kwietnia 2016 r. do godz. 10:00.

Metryka strony

Udostępniający: Urząd Gminy w Gródku

Wytwarzający/odpowiadający: Mirosław Gryko

Wprowadzający: Mirosław Gryko

Data modyfikacji: 2016-04-11

Opublikował: Piotr Supronik

Data publikacji: 2016-04-11