Zaproszenie do udziału w postępowaniu na "Zakup energii elektrycznej"

Termin ważności strony 2016-12-10
Numer sprawy

Gródek, dnia 9 listopada 2016 r.

Gmina Gródek

ul. A. i G. Chodkiewiczów 2

16-040 Gródek

tel. (85) 7180 664

ZAPROSZNIE DO UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU NA

Zakup energii elektrycznej”

Postępowanie prowadzone jest na podstawie art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 z późn. zm.).

  1. Opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup energii elektrycznej do obiektów Zamawiającego wskazanych w załączniku nr 3 i nr 4 do niniejszego zaproszenia, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne.

Szczegółowy zakres, ilość, wyszczególnienie:

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w załączniku nr 3 i nr 4 do zaproszenia - wykaz obiektów, których dotyczy zamówienie. Łączny szacowany wolumen w okresie 1 roku - 307.742,00 kWh:

  1. oświetlenie uliczne - zakup energii elektrycznej do obiektów wymienionych w załączniku nr 3:

  • szacunkowe zapotrzebowanie energii elektrycznej w okresie od 01.01.2017 r. do 31.12.2017 r. wynosi 228.521,00 kWh

  1. pozostałe obiekty gminne - zakup energii elektrycznej do obiektów wymienionych w załączniku nr 4:

  • szacunkowe zapotrzebowanie energii elektrycznej w okresie od 01.01.2017 r. do 31.12.2017 r. wynosi 79.221,00 kWh.

Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania czynności wynikających z pełnomocnictwa, stanowiącego załącznik nr 3 do projektu umowy, w szczególności Zamawiający zobowiązuje Wykonawcę do zgłoszenia wskazanemu Operatorowi Systemu Dystrybucyjnego do realizacji zawartej z Wykonawcą umowy sprzedaży energii elektrycznej, niezwłocznie po podpisaniu umowy.

Zamawiający nie wyraża zgody na składanie ofert częściowych.

Ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia Zamawiający nie dopuszcza możliwości powierzenia przez Wykonawcę wykonania części lub całości zamówienia podwykonawcom.

Kod CPV: 09.30.00.00 - 2 - energia elektryczna, słoneczna i jądrowa

  1. Termin wykonania zamówienia:

Do obiektów opisanych w załączniku nr 3 i 4 do zaproszenia od dnia 01.01.2017 r. do 31.12.2017 r.

Zmianę terminu rozpoczęcia realizacji zamówienia dopuszcza się jedynie w przypadku wystąpienia

problemów w przeprowadzeniu procedury zmiany sprzedawcy u OSD.

  1. Termin i miejsce składania ofert

Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Zakup energii elektrycznej” w terminie do dnia 16 listopada 2016 r. do godz. 15:30.

  1. Kryterium oceny ofert - cena 100%

  2. Miejsce składania ofert:

Urząd Gminy Gródek

ul. Chodkiewiczów 2

16 - 040 Gródek

pokój nr 1

  1. Warunki udziału w postępowaniu

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki, dotyczące:

  1. Posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.

Warunek zostanie spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że posiada aktualnie obowiązującą koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie w zakresie obrotu energią elektryczną, wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki;

  1. posiadania wiedzy i doświadczenia.

Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do zaproszenia

  1. dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.

Warunek ten zostanie spełniony, jeśli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do zaproszenia

  1. sytuacji ekonomicznej i finansowej.

Warunek ten zostanie spełniony, jeśli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do zaproszenia

  1. Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy.

  1. Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez Wykonawcę, wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do zaproszenia

  2. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do zaproszenia

  3. aktualnie obowiązująca koncesja na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią elektryczną, wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki

Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginału lub kopii potwierdzonej za zgodność przez osobę (-y) uprawnioną (-e) do reprezentowania Wykonawcy, z dopiskiem "za zgodność z oryginałem świadczę", z wyjątkiem formularza ofertowego i oświadczeń Wykonawcy.

Składane dokumenty oraz oświadczenia podpisane przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy wymagają załączenia właściwego pełnomocnictwa w formie oryginału lub kopii potwierdzonej notarialnie.

  1. Załącznikami do niniejszego zaproszenia są:

  1. Formularz ofertowy

  2. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu

  3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - oświetlenie uliczne

  4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - pozostałe obiekty gminne

  5. Projekt umowy:

  • załącznik nr 1 do umowy - wyszczególnienie obiektów oświetlenia ulicznego

  • załącznik nr 2 do umowy - wyszczególnienie pozostałych obiektów

  • załącznik nr 3 do umowy - pełnomocnictwo.

Kierownik Zamawiającego

Wójt Gminy Gródek

mgr Wiesław Kulesza

Metryka strony

Udostępniający: Urząd Gminy w Gródku

Wytwarzający/odpowiadający: Paulina Cybulin

Wprowadzający: Paulina Cybulin

Data modyfikacji: 2016-11-10

Opublikował: Piotr Supronik

Data publikacji: 2016-11-10