Zaproszenie do udziału w postępowaniu na "Zakup energii elektrycznej"
Termin ważności strony | 2015-12-01 |
---|
Gródek, dnia 12 października 2015 r.
Gmina Gródek
ul. A. i G. Chodkiewiczów 2
16-040 Gródek
tel. (85) 7180 664
ZAPROSZNIE DO UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU NA
„Zakup energii elektrycznej”
Postępowanie prowadzone jest na podstawie art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r. poz. 907 z późn. zm.).
Opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup energii elektrycznej do obiektów Zamawiającego wskazanych w załączniku nr 3 i nr 4 do niniejszego zaproszenia, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne.
Szczegółowy zakres, ilość, wyszczególnienie:
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w załączniku nr 3 i nr 4 do zaproszenia - wykaz obiektów, których dotyczy zamówienie. Łączny szacowany wolumen w okresie 1 roku - 335.782,00 kWh:
oświetlenie uliczne - zakup energii elektrycznej do obiektów wymienionych w załączniku nr 3:
szacunkowe zapotrzebowanie energii elektrycznej w okresie od 01.01.2016 r. do 31.12.2016 r. wynosi 249.664,00 kWh
pozostałe obiekty gminne - zakup energii elektrycznej do obiektów wymienionych w załączniku nr 4:
szacunkowe zapotrzebowanie energii elektrycznej w okresie od 01.01.2016 r. do 31.12.2016 r. wynosi 86.118,00 kWh.
Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania czynności wynikających z pełnomocnictwa, stanowiącego załącznik nr 3 do projektu umowy, w szczególności Zamawiający zobowiązuje Wykonawcę do zgłoszenia wskazanemu Operatorowi Systemu Dystrybucyjnego do realizacji zawartej z Wykonawcą umowy sprzedaży energii elektrycznej, niezwłocznie po podpisaniu umowy.
Zamawiający nie wyraża zgody na składanie ofert częściowych.
Ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia Zamawiający nie dopuszcza możliwości powierzenia przez Wykonawcę wykonania części lub całości zamówienia podwykonawcom.
Kod CPV: 09.30.00.00 - 2 - energia elektryczna, słoneczna i jądrowa
Termin wykonania zamówienia:
Do obiektów opisanych w załączniku nr 3 i 4 do zaproszenia od dnia 01.01.2016 r. do 31.12.2016 r.
Zmianę terminu rozpoczęcia realizacji zamówienia dopuszcza się jedynie w przypadku wystąpienia
problemów w przeprowadzeniu procedury zmiany sprzedawcy u OSD.
Termin i miejsce składania ofert
Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Zakup energii elektrycznej” w terminie do dnia 19 października 2015 r. do godz. 15:30.
Miejsce składania ofert:
Urząd Gminy Gródek
ul. Chodkiewiczów 2
16 - 040 Gródek
pokój nr 1
Warunki udziału w postępowaniu
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki, dotyczące:
Posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.
Warunek zostanie spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że posiada aktualnie obowiązującą koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie w zakresie obrotu energią elektryczną, wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki;
posiadania wiedzy i doświadczenia.
Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do zaproszenia
dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
Warunek ten zostanie spełniony, jeśli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do zaproszenia
sytuacji ekonomicznej i finansowej.
Warunek ten zostanie spełniony, jeśli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do zaproszenia
Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy.
Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez Wykonawcę, wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do zaproszenia
Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do zaproszenia
aktualnie obowiązująca koncesja na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią elektryczną, wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki
Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginału lub kopii potwierdzonej za zgodność przez osobę (-y) uprawnioną (-e) do reprezentowania Wykonawcy, z dopiskiem "za zgodność z oryginałem świadczę", z wyjątkiem formularza ofertowego i oświadczeń Wykonawcy.
Składane dokumenty oraz oświadczenia podpisane przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy wymagają załączenia właściwego pełnomocnictwa w formie oryginału lub kopii potwierdzonej notarialnie.
Załącznikami do niniejszego zaproszenia są:
Formularz ofertowy
Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - oświetlenie uliczne
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - pozostałe obiekty gminne
Projekt umowy:
załącznik nr 1 do umowy - wyszczególnienie obiektów oświetlenia ulicznego
załącznik nr 2 do umowy - wyszczególnienie pozostałych obiektów
załącznik nr 3 do umowy - pełnomocnictwo.
Kierownik Zamawiającego
Metryka strony