Postępowanie poniżej 14 000 EURO - Azbest 2014

Termin ważności strony 2014-12-19
Untitled

Gródek, dnia 3 kwietnia 2014 r.

OŚ.041.2.2014

ZAPYTANIE OFERTOWE z dnia 3 kwietnia 2014 r.

Zgodnie z art. 4 pkt 8 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (Dz. U. z 2013 r. poz. 907 ze zm.) do niniejszego zamówienia nie stosuje się przepisów ww. ustawy.

Wójt Gminy Gródek zaprasza wszystkich zainteresowanych Wykonawców do złożenia oferty na wykonanie zadania pn.: „Usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Gródek".

1. Zamawiający:

Wójt Gminy Gródek,

reprezentujący Gminę Gródek

ul. A. i G. Chodkiewiczów 2

16-040 Gródek

2. Przedmiot zamówienia:

Przedmiotem zamówienia są usługi polegające na demontażu, załadunku, transporcie
i unieszkodliwianiu azbestu i wyrobów zawierających azbest (płyty faliste azbestowo - cementowe) z obiektów budowlanych (mieszkalnych i gospodarczych) z nieruchomości należących do osób fizycznych i jednostki samorządu terytorialnego według wykazu sporządzonego przez Zamawiającego.

Wszystkie nieruchomości znajdują się na terenie gminy Gródek. Wykaz nieruchomości z których należy usunąć azbest zostanie przekazany Wykonawcy po rozstrzygnięciu zapytania ofertowego i podpisaniu umowy z wybranym Wykonawcą.

3. Zakres zadania obejmuje:

Demontaż, odbiór wraz z załadunkiem oraz transportem i unieszkodliwieniem na składowisku odpadów niebezpiecznych płyt falistych azbestowo - cementowych. Szacunkowa ilość wyrobów zawierających azbest do demontażu, odbioru, załadunku, transportu oraz unieszkodliwienia na składowisku odpadów niebezpiecznych zgodnie ze zgłoszeniami (wnioskami) właścicieli budynków (nieruchomości) i Gminy Gródek jako jednostki samorządu terytorialnego została określona na około 5 599,5 m2 tj. 75,67 Mg (założono, że 1 m2 płyty azbestowo - cementowej falistej waży 13,5 kg), w tym:

  • Demontaż, odbiór, załadunek, transport i unieszkodliwienie - 4,42 Mg

  • Odbiór, załadunek, transport i unieszkodliwienie - 71,25 Mg

Demontaż, przygotowanie do transportu, ważenie odpadów, załadunek i transport azbestu na miejsce składowania (utylizacji) należy do Wykonawcy.

Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany wykazu nieruchomości, z których należy usunąć azbest, zmniejszenia zakresu rzeczowego przedmiotu zamówienia, o którym mowa wyżej, ze względu na fakt, iż podane ilości wyrobów zawierających azbest objętych przedmiotem zamówienia określone zostały w sposób szacunkowy. Podstawą faktycznego rozliczenia wykonanych robót będzie protokół przekazania odpadu podpisany przez właścicieli nieruchomości oraz karty przekazania odpadów na składowisku odpadów.

Wykonawca wykona przedmiot zamówienia zgodnie z przepisami prawa,
w szczególności zgodnie z rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej
z dnia 2 kwietnia 2004r. w sprawie sposobów i warunków bezpiecznego użytkowania
i usuwania wyrobów zawierających azbest (Dz. U. z 2004 r. Nr 71 poz. 649 ze zm.).

Przed przystąpieniem do prac Wykonawca jest zobowiązany do opracowania na podstawie otrzymanego od Zamawiającego wykazu nieruchomości, z których należy usunąć azbest harmonogramu prac w uzgodnieniu z Zamawiającym z zachowaniem terminu do dnia 30.09.2014 r.

W czasie odbioru końcowego Wykonawca przekaże Zamawiającemu dokumentację odbiorową:

  1. Karty przekazania odpadów sporządzone pomiędzy Wykonawcą a składowiskiem odpadów azbestowych, potwierdzające m.in. wagę odebranych przez składowisko wyrobów zawierających azbest z rozbiciem na poszczególne posesje;

  2. Protokoły przekazania odpadu spisane przez właściciela posesji oraz Wykonawcy
    w obecności przedstawiciela Zamawiającego po zakończeniu prac na danej posesji, potwierdzające ilość odebranych płyt azbestowo cementowych z rozbiciem na demontaż i odbiór (z podaniem ich ilości w Mg);

  3. Wydane przez Wykonawcę oświadczenia dla nieruchomości, na których przeprowadzano prace, o prawidłowym ich wykonaniu oraz o oczyszczeniu terenu
    z pyłu azbestowego, z zachowaniem właściwych przepisów technicznych i sanitarnych, a teren został prawidłowo oczyszczony z odpadów i pyłu azbestowego zgodnie z § 8 ust. 3 rozporządzenia Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej w sprawie sposobów i warunków bezpiecznego użytkowania i usuwania wyrobów zawierających azbest (Dz. U. z 2004 r. nr 71 poz. 649 ze zm.);

  4. Dokumentację fotograficzną nieruchomości, z których usunięto wyroby/odpady zawierające azbest, w postaci zdjęcia przed i po wykonaniu prac - w formie elektronicznej.

4. Wymagania związane z wykonaniem zamówienia:

  1. termin wykonania zamówienia: do dnia 30.09.2014 r.

  2. warunki płatności: przelewem na konto bankowe, termin płatności 30 dni od

odbioru i otrzymania faktury.

5. Miejsce lub sposób uzyskania informacji oraz dodatkowej dokumentacji określającej
szczegółowe warunki udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia:

Urząd Gminy Gródek

ul. A. i G. Chodkiewiczów 2

16-040 Gródek,

Osoba do kontaktu: Agnieszka Klebus

Tel.: 85 7180 664

6. Kryteria wyboru ofert:

Najniższa cena.

7. Wymagania, jakie powinni spełniać wykonawcy zamówienia w zakresie dokumentów

i oświadczeń (np. posiadanie koncesji, zezwolenia i in.):

Posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, dysponują odpowiednim potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.

8. Sposób przygotowania oferty:

Ofertę należy sporządzić wg zał. nr 1 w języku polskim, w formie pisemnej, na maszynie, komputerze, nieścieralnym atramentem, umieścić w zabezpieczonej kopercie
i opisanej w następujący sposób: nazwa i adres zamawiającego, nazwa i adres wykonawcy,
z adnotacją "Oferta na usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Gródek".

Do oferty należy dołączyć następujące dokumenty;

  • wypełniony formularz ofertowy - zał. nr 1;

  • oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - zał. nr 2;

  • kopię dokumentów - stosowne zezwolenia Wykonawcy na wytwarzanie, transport
    i unieszkodliwianie odpadów zawierających azbest;

  • kopię umowy z zakładem prowadzącym działalność w zakresie unieszkodliwiania odpadów niebezpiecznych zawierających azbest lub dokument potwierdzający przyjęcie odpadów przez zakład prowadzący w/w działalność.

10. Miejsce i termin złożenia ofert:

Oferty sporządzone na załączonym do niniejszego ogłoszenia formularzu można składać do dnia 11 kwietnia 2014 r. do godziny 10.00 pocztą lub osobiście na adres: Urząd Gminy Gródek, ul. A. i G. Chodkiewiczów 2, 16-040 Gródek, z dopiskiem na kopercie Oferta na; „Usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Gródek",

Załączniki:

Nr 1. - formularz ofertowy

Nr 2. - oświadczenie

Nr 3. - projekt umowy

Wójt Gminy Gródek

mgr Wiesław Kulesza

Metryka strony

Udostępniający: Urząd Gminy w Gródku

Wytwarzający/odpowiadający: Agnieszka Klebus

Wprowadzający: Agnieszka Klebus

Data modyfikacji: 2014-12-18

Opublikował: Piotr Supronik

Data publikacji: 2014-04-03