Ogłoszenie - Dowóz dzieci do Zespołu Szkół w Gródku w roku szkolnym 2012/2013
Termin ważności strony | 2012-10-03 |
---|
Gródek: Dowóz dzieci do Zespołu Szkół w Gródku w roku szkolnym 2012/2013
Numer ogłoszenia: 285238 - 2012; data zamieszczenia: 03.08.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Gródek , ul. A. i G. Chodkiewiczów 2, 16-040 Gródek, woj. podlaskie, tel. 085 7180664, faks 085 7180684.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.grodek.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dowóz dzieci do Zespołu Szkół w Gródku w roku szkolnym 2012/2013.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest realizacja usługi polegającej na dowozie dzieci ze Szkoły Podstawowej, Gimnazjum i Przedszkola Samorządowego wraz z opieką do Zespołu Szkół w Gródku w roku szkolnym 2012/2013 (od 03.09.2012 r. do 28.06.2013 r. - ok. 193 dni). Szacunkowa całkowita ilość zamówienia wynosi: 16 598 km. Przebieg tras: Trasa Nr 1 (48 km) - dowóz 48 dzieci do Zespołu Szkół w Gródku na godz. 7:50 i odwóz 48 dzieci z Zespołu Szkół w Gródku po zakończeniu zajęć szkolnych (szczegółowy opis trasy w SIWZ), Trasa Nr 2 (38 km) - dowóz 43 dzieci do Zespołu Szkół w Gródku na godz. 7:50 i odwóz 43 dzieci z Zespołu Szkół w Gródku po zakończeniu zajęć szkolnych (szczegółowy opis trasy w SIWZ). Ogólne warunki zamówienia i wymagania stawiane Wykonawcy: 1) Zamawiający ponosi koszt wyłącznie za obsługę tras wyznaczonych w SIWZ i umowie. Koszt dojazdu do przystanków początkowych oraz koszt powrotu do bazy z przystanków końcowych powinien być ujęty w cenie zamówienia i nie podlega odrębnemu rozliczeniu. 2) Usługa będzie realizowana od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni wolnych od zajęć szkolnych tj. ferii zimowych i wakacji letnich, przerw świątecznych oraz dni wolnych zatwierdzonych przez Ministra Edukacji Narodowej jako dni wolne od zajęć szkolnych. 3) Liczba dzieci podana w tabeli przebiegu tras jest liczbą aktualną na dzień ogłoszenia o zamówieniu publicznym i w trakcie roku szkolnego może ulec zmianie. 4) Dzieci powinny być dowiezione do Zespołu Szkół w Gródku na godzinę 7:50. Godziny odjazdu zostaną ustalone z Wykonawcą na 3 dni przed rozpoczęciem wykonywania usługi. 5) Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia we własnym zakresie opiekuna oraz opieki dzieciom podczas ich przewożenia. Pod pojęciem opieka rozumie się zapewnienie bezpieczeństwa w trakcie wsiadania, wysiadania i przejazdu dzieci autobusem. Kierowca nie może być jednocześnie opiekunem, w autobusie w czasie przewozu dzieci musi znajdować się kierowca i opiekun. 6) Wykonawca zobowiązuje się w przypadku awarii pojazdu w trakcie świadczenia usługi do niezwłocznego podstawienia zastępczego środka transportu - spełniającego wymogi, o których mowa w ust. 8 oraz w czasie umożliwiającym punktualny przywóz i odwóz dzieci. 7) W okresie jesienno - zimowym pojazdy dowożące dzieci musza być ogrzewane, a na stopniach wejściowych do autobusów nie może zalegać lód i nie mogą być śliskie. 8) Wykonawca zobowiązuje się do świadczenia usługi przewozowej dwoma pojazdami spełniającymi wymagania zgodnie z przepisami ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym, stosownymi przepisami wykonawczymi oraz zgodnie z warunkami określonym w SIWZ. 9) Przed rozpoczęciem świadczenia usługi Wykonawca powinien uzyskać odpowiednie zezwolenie na wykonywanie przewozów. 10) Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany ilości przewozów w tygodniu, terminów ich wykonywania, ze względu na okoliczności, których strony nie mogły przewidzieć w chwili zawarcia umowy (np. odwołanie zajęć lekcyjnych, zmiana godziny przyjazdu lub odjazdu ze względu na zmianę rozkładu zajęć, itp.) 11) Przewidywane ilości usług będących przedmiotem niniejszego zamówienia nie mogą stanowić podstawy do wnoszenia roszczeń przez Wykonawcę, co do ilości faktycznie zamówionych przez Zamawiającego usług w toku realizacji umowy. 12) Przedstawiciel Zamawiającego zobowiązuje się powiadomić Wykonawcę nie później niż 2 dni przed planowanymi: zmianami godzin przyjazdów i odjazdów, zmianami dni nauki lub odwołaniem kursu w danym dniu. 13) Wykonawca jest obowiązany do wykonania przedmiotu umowy z należytą starannością, zgodnie z obowiązującymi normami i przepisami prawa. 14) Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane pisemnie będą przez przedstawiciela Zamawiającego z przedstawicielem Wykonawcy. 15) Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 16) Zamawiający dopuszcza możliwość powierzenia przez Wykonawcę części lub całości zamówienia podwykonawcom. W takim przypadku zobowiązany jest on do wykazania w formularzu ofertowym części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.00.00.00-8, 60.13.00.00-8.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada aktualną licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał lub wykonuje w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej: 1 usługę polegającą na przewozie osób na kwotę co najmniej 60 000,00 zł brutto.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca będzie dysponował co najmniej: 1 autobusem aktualnie dopuszczonym do ruchu, posiadającym co najmniej 50 miejsc siedzących, oraz 1 autobusem aktualnie dopuszczonym do ruchu, posiadającym co najmniej 46 miejsc siedzących.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Warunek oceniany na podstawie oświadczenia Wykonawcy.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Warunek oceniany na podstawie oświadczenia Wykonawcy.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Formularz ofertowy Wykonawcy; Pełnomocnictwo (jezeli dotyczy)
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Postanowienia umowy oraz dopuszczalne zmiany jej treści zawarto w projekcie umowy, który stanowi załącznik nr 7 do niniejszej SIWZ. Dopuszcza się wprowadzanie zmian z zachowaniem obowiązujących przepisów jeśli: a) zmiany takie są korzystne dla Zamawiającego w zakresie realizacji choćby części niniejszej umowy, b) są konieczne dla prawidłowego wykonania zadania, c) Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany ilości przewozów w tygodniu, terminów ich wykonywania, ze względu na okoliczności, których strony nie mogły przewidzieć w chwili zawarcia umowy (np. odwołanie zajęć lekcyjnych, zmiana godziny przyjazdu lub odjazdu ze względu na zmianę rozkładu zajęć, itp.) d) wystąpi konieczność zmiany kadry przewidzianej do realizacji umowy (pod warunkiem złożenia wniosku jednej ze stron); e) wystąpi konieczność dokonania zmian w harmonogramie przebiegu tras, w przypadku wystąpienia okoliczności skutkujących koniecznością dokonania zmiany (pod warunkiem złożenia wniosku przez Wykonawcę. Przedstawiona zmiana musi zostać zaakceptowana przez Zamawiającego);
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.grodek.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Gródek, ul. A. i G. Chodkiewiczów 2, 16-040 Gródek, pokój Nr 4.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.08.2012 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy Gródek, ul. A. i G. Chodkiewiczów 2, 16-040 Gródek, pokój Nr 1.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Metryka strony