Dostawa paliw ciekłych do samochodów będących na wyposażeniu Urzędu Gminy Gródek
Termin ważności strony | 2013-03-13 |
---|
Gródek: Dostawa paliw ciekłych do samochodów będących na wyposażeniu Urzędu Gminy Gródek
Numer ogłoszenia: 508154 - 2012; data zamieszczenia: 13.12.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Gródek , ul. A. i G. Chodkiewiczów 2, 16-040 Gródek, woj. podlaskie, tel. 085 7180664, faks 085 7180684.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.grodek.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa paliw ciekłych do samochodów będących na wyposażeniu Urzędu Gminy Gródek.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje: 1. Dostawę: a) benzyny 95 bezołowiowej (kod CPV 09.13.21.00-4) w ilości 1500 litrów; b) oleju napędowego (kod CPV 09.13.41.00-8) w ilości 20 000 litrów; 2. Wymagania dotyczące paliw: a) parametry benzyny 95 bezołowiowej do silników z zapłonem iskrowym winny spełniać wymagania Polskiej Normy PN - EN ISO 4259:2002 oraz PN-EN 228:2002; b) parametry oleju napędowego do silników Diesla: - winien spełniać wymagania Polskiej Normy PN-EN ISO 4259:2002; - w okresie zimowym, obowiązującym od dnia 1 października do 30 kwietnia, olej powinien być klasy 2, czyli temperatura zablokowania zimnego filtru musi wynosić - 32 °C; c) zarówno benzyna 95 bezołowiowa jak i olej napędowy winny spełniać wymagania jakościowe określone w Dyrektywie Unijnej 2003/17/WE (Dz. Urz. WE L076 z 22.03.2003r.) 3. Obowiązki Wykonawcy: a) Wykonawca będzie zobowiązany do utrzymywania niezmiennej kwoty narzutu składającego się na cenę paliw przez okres trwania umowy; zasady obliczenia (narzutu) podane zostały w formularzu cenowym [Załącznik nr 2 do SIWZ]; b) ceny jednostkowe paliw, przedstawione przez Wykonawcę w ofercie będą mogły ulec zmianie wyłącznie w przypadku wzrostu cen u ich Producenta; c) Wykonawca będzie zobowiązany do udokumentowania na żądanie Zamawiającego faktu zmiany cen paliwa poprzez przedstawienie faktury/decyzji cenowej z nową ceną zakupu paliwa u Producenta; d) rozliczenia i płatności będą dokonywane w cyklu podanym przez Wykonawcę (min. 10-dniowym) na podstawie ilości rzeczywiście zakupionego paliwa i cen jednostkowych obowiązujących w dniu dokonywania każdego z zakupów paliwa; e) termin płatności każdej faktury nie może być krótszy niż 14 dni; f) Wykonawca zobowiązany będzie do prowadzenia asygnaty rozchodowej zawierającej następujące dane: datę pobrania towaru, jego nazwę, ilość, numer rejestracyjny pojazdu, nazwisko i imię osoby pobierającej towar, podpis kierowcy; g) do każdej wystawionej faktury Wykonawca dołączy odpowiednią asygnatę rozchodową potwierdzającą ilość i cenę rzeczywiście zakupionego paliwa za okres, na który wystawiono fakturę; h) faktura powinna zawierać przynajmniej tyle pozycji, ile było zmian cen paliwa w okresie, na który została wystawiona; i) faktury Wykonawca będzie wystawiał dla: Urzędu Gminy Gródek, w zakresie dostaw paliw na rzecz następujących pojazdów znajdujących się na wyposażeniu UG: 1) ŻUK, nr rej. BIP 9465; 2) AUTOSAN, nr rej. BIF 7323; 3) AUTOSAN, nr rej. BIP 6751; 4) IVECO, nr rej. BIA AA 16 5) FORD TRANSIT, nr rej. BIA 99 PC; 6) FIAT DUKATO, nr rej. BIA UL 99 7) JELCZ 004 - OSP Gródek, nr rej. BTR 7765; 8) STAR 266 - OSP Gródek, nr rej. BIP 6775; 9) STAR 244 - OSP Załuki, nr rej. BIA 21 MM; 10) STAR 200 - OSP Podozierany, nr rej. BIF 7532 11) JELCZ 004 - OSP Bobrowniki, nr rej. BIA 21 UJ 12) POLONEZ - OSP Gródek, nr rej. BIA 4P88 13) FORD TRANSIT - OSP Gródek, nr rej. BIA HX17 14) NISSAN - OSP Gródek, nr rej. BIA 213M 15) pilarki i kosiarki spalinowe j) Wykonawca zobowiązany będzie zapewnić możliwość tankowania pojazdów Zamawiającego we wszystkie dni tygodnia, w tym niedziele i święta, w godz. 6.00-22.00; k) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował co najmniej jednym dystrybutorem każdego z zamawianych paliw (benzyna bezołowiowa 95 oraz olej napędowy) zlokalizowanym na terenie gminy Gródek w odległości nie większej niż 5 km od miejscowości Gródek. Podane ilości dostaw przewidziane do realizacji w okresie obowiązywania umowy są szacunkowe. Zamawiający informuje, iż w rzeczywistości ilości zamawianych dostaw mogą być mniejsze lub większe. Dopuszcza się zmianę ilości oraz marek pojazdów objętych dostawą paliw wynikającą z prowadzonej przez Gminę Gródek działalności..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13.21.00-4, 09.13.41.00-8.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca posiada koncesję na wykonywanie działalności gospodarczej w zakresie obrotu paliwami wydaną na podstawie ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. - Prawo energetyczne (Dz. U. nr 54, poz. 348 z późn. zm.) dotyczy Wykonawców, których roczna wartość obrotu przekracza równowartość kwoty 500 000 EURO.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony w przypadku zgodnym z pkt. II.3.k. SIWZ
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
- wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Formularz ofertowy i cenowy
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Projekt umowy stanowi załącznik do SIWZ
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.grodek.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Gródek, ul. A. i G. Chodkiewiczów 2, 16-040 Gródek, pokój 2.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.12.2012 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Gródek, ul. A. i G. Chodkiewiczów 2, 16-040 Gródek, pokój 1.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Metryka strony