Wykonanie studni wierconej Nr 2 ujęcia wody podziemnej w miejscowości Waliły, gmina Gródek

Termin ważności strony 2011-07-14

Gródek: Wykonanie studni wierconej Nr 2 ujęcia wody podziemnej systemem udarowo - okrętnym w miejscowości Waliły, gmina Gródek
Numer ogłoszenia: 77516 - 2011; data zamieszczenia: 14.04.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komunalny Zakład Budżetowy , ul. Fabryczna 12/1, 16-040 Gródek, woj. podlaskie, tel. 085 7180126, faks 085 7175373.

  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Zakład Budżetowy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie studni wierconej Nr 2 ujęcia wody podziemnej systemem udarowo - okrętnym w miejscowości Waliły, gmina Gródek.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Wykonanie studni wierconej Nr 2 ujęcia wody podziemnej systemem udarowo-okrętnym w miejscowości Waliły, gmina Gródek, powiat białostocki, województwo podlaskie. 1. Założenia projektowe: a) Wiercenie mechaniczne, udarowo - okrętne. b) Głębokość otworu - 73,0 m. c) Zarurowanie: - kolumna rur wiertniczych Ø 457 mm do głębokości 48,0 m, - kolumna rur wiertniczych Ø 406 mm do głębokości 73,0 m; po zafiltrowaniu do usunięcia. d) Zafiltrowanie: - filtr siatkowy z rur stalowych Ø 245 mm, - rura podfiltrowa 4,5 mb, - części robocze 14,0 mb siatka stylonowa, - rura nadfiltrowa 15,0 mb. e) Pompowanie oczyszczające i pomiarowe w łącznym czasie 96 godzin. f) Pompowanie sprawdzające SW1 - 24 godziny. g) Analiza fizyko-chemiczna, bakteriologiczna, technologiczna wody. h) analiza granulometryczna próbek warstwy wodonośnej 2. Zakres prac należy wykonać zgodnie z opracowanym i zatwierdzonym przez Starostę Powiatu Białostockiego Projektem prac geologicznych wykonania otworu rozpoznawczo-eksploatacyjnego w celu ujęcia wód podziemnych dla potrzeb wodociągu wiejskiego-grupowego (studnia wiercona nr 2) w miejscowości Waliły gmina Gródek, powiat białostocki, województwo podlaskie, Specyfikacja Wykonania i Odbioru Robót oraz przedmiarem robót. 3. Wymaga się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej w miejscu, gdzie będą prowadzone roboty, w celu zapoznania się z terenem przyszłej budowy, stanem istniejącym i warunkami prac objętych przedmiotem zamówienia oraz zdobycia wszelkich informacji, które mogą być konieczne do prawidłowej wyceny wartości robót. Wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy związanych z błędnym skalkulowaniem ceny lub pominięciem elementów niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy wynikającego z zatwierdzonego projektu. W przypadku stwierdzenia rozbieżności pomiędzy zakresem robót wynikającym z dokumentacji technicznej i przeprowadzonej wizji a ujętym w przedmiarze robót, Wykonawca powinien zgłosić to Zamawiającemu. Wizja lokalna przeprowadzona jest na koszt Wykonawcy. 4. Zamawiający nie dopuszcza możliwości powierzenia przez Wykonawcę wykonania części lub całości niniejszego zamówienia podwykonawcom. 5. Wykonawca robót odpowiedzialny jest za jakość wykonywanych robót oraz za zgodność wykonania z dokumentacją projektową, SIWZ, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, złożoną ofertą, zaleceniami nadzoru inwestorskiego, obowiązującymi normami, warunkami technicznymi wykonania robót budowlano - montażowych oraz sztuką budowlaną. 6. Przy wykonywaniu robót Wykonawca zobowiązany jest stosować wyroby budowlane dopuszczone do obrotu i stosowania w budownictwie zgodnie z art. 10 ust. 1-3 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane. 7. Wykonawca prac geologicznych jest obowiązany zgłosić zamiar przystąpienia do wykonywania robót geologicznych Staroście Białostockiemu, Dyrektorowi Okręgowego Urzędu Górniczego w Lublinie i Wójtowi Gminy Gródek, podając przewidywany termin rozpoczęcia i zakończenia robót, ich rodzaj i podstawowe dane dotyczące prac geologicznych oraz dane dotyczące osób sprawujących dozór i kierownictwo tych prac. Zgłoszenia należy dokonać się na piśmie, najpóźniej na dwa tygodnie przed zamierzonym terminem rozpoczęcia prac. 8. Zamawiający dokona zapłaty wynagrodzenia Wykonawcy po przedłożeniu faktury końcowej, potwierdzonej protokołem wykonania całości robót przez inspektora nadzoru geologicznego..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.22.20-9, 45.26.22.00-3, 45.20.00.00-9.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 90.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch prac odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania co potwierdzą dokumentami stwierdzającymi należyte wykonanie zamówienia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej jedną osobą, która będzie pełnić funkcje kierownika budowy, posiadającego uprawnienia z branży objętej zakresem robót stwierdzone przez Urząd Dozoru Górniczego do kierowania wierceniami do głębokości 100 m

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na min. 100 000,00 zł

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Dopuszcza się wprowadzanie zmian z zachowaniem obowiązujących przepisów, w przypadku wystąpienia okoliczności, których Zamawiający nie był w stanie przewidzieć przed publikacją ogłoszenia o zamówieniu, w przypadku gdy: 1. Występuje konieczność wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej. 2. Są konieczne dla prawidłowego wykonania zadania. 3. Wystąpi konieczność wykonania zamówienia dodatkowego w rozumieniu art. 67 ust. 1 pkt 5, którego realizacja będzie miała wpływ na harmonogram i termin wykonania przedmiotu umowy (pod warunkiem sporządzenia protokółu konieczności przez strony umowy i inspektora nadzoru). 4. Wystąpią nieprzewidziane warunki realizacji, np. warunki gruntowo-wodne będą inne niż w dokumentacji geologiczno-inżynierskiej lub gdy nastąpi odkrycie nie zinwentaryzowanych obiektów i elementów instalacji podziemnej. 5. Wystąpi konieczność dokonania zmian w harmonogramie rzeczowym organizacji i wykonania robót, w przypadku wystąpienia okoliczności skutkujących koniecznością dokonania zmiany m.in. w przypadku skrócenia bądź przedłużenia terminu prac ( pod warunkiem złożenia wniosku przez Wykonawcę. Przedstawiona zmiana musi zostać zaakceptowana przez Zamawiającego). 6. Wystąpi konieczność przedłużenia terminu wykonania przedmiotu umowy o czas opóźnienia, jeżeli opóźnienie ma lub będzie miało wpływ na wykonanie przedmiotu umowy w następujących przypadkach: - wystąpienia konieczności wykonania robót dodatkowych, niemożliwych do przewidzenia przed zawarciem umowy, niezbędnych do prawidłowego wykonania podstawowego zamówienia i których realizacja wiąże się z potrzebą zmiany terminu wykonania, - zawieszenia realizacji robót przez Zamawiającego, - szczególnie niesprzyjających warunków atmosferycznych, - wystąpienia innych szczególnych okoliczności, za które Wykonawca nie jest odpowiedzialny, - siła wyższa np. wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć, - z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonania prac, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron (pod warunkiem złożenia wniosku prze Wykonawcę zawierającego wskazanie w/w okoliczności. Przedstawiona zmiana musi zostać zaakceptowana przez Zamawiającego). 7. Zamawiający zapewnia nadzór inwestorski - dozór geologiczny. 8. Wykonawca zobowiązuje się do ubezpieczenia budowy i robót z tytułu szkód, które mogą zaistnieć w związku z określonymi zdarzeniami losowymi. 9. Odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie przedmiotu zamówienia będzie zabezpieczona karami umownymi w wysokości: a) 0,5 % wynagrodzenia umownego brutto za każdy dzień zwłoki w zakończeniu robót, b) 0,5 % wynagrodzenia umownego brutto za każdy dzień zwłoki w usunięciu wad od terminu wyznaczonego przez Zamawiającego, c) 50 % wynagrodzenia umownego brutto za odstąpienie od umowy z winy Wykonawcy

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.grodek.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Komunalny Zakład Budżetowy w Gródku 16 - 040 Gródek ul. Fabryczna 12/1.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.04.2011 godzina 12:00, miejsce: Komunalny Zakład Budżetowy w Gródku 16 - 040 Gródek ul. Fabryczna 12/1.

IV.4.5) T

Metryka strony

Udostępniający: Urząd Gminy w Gródku

Wytwarzający/odpowiadający: Mirosław Gryko

Wprowadzający: Mirosław Gryko

Data modyfikacji: 2011-04-14

Opublikował: Piotr Supronik

Data publikacji: 2011-04-14