Postępowanie poniżej 14 000 EUR - kredyt

Termin ważności strony 2014-12-19
Gródek, dnia 26

Gródek, dnia 26.05.2011 r.

Fn.3052.6.2011.RW

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

Gmina Gródek, w imieniu której działa Wójt Gminy Gródek, ul. A. i G. Chodkiewiczów 2, 16-040 Gródek, zaprasza do złożenia ofert na wykonanie usługi o szacunkowej wartości nieprzekraczającej równowartości kwoty 14 tys. euro, wyłączonej ze stosowania przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 j.t. ze zm.) na podstawie art. 4 pkt 8.

1. Określenie przedmiotu zamówienia:

Przedmiotem niniejszego zamówienia jest udzielenie i obsługa kredytu krótkoterminowego w kwocie 250.000 zł na sfinansowanie w 2011 r. przejściowego deficytu budżetu Gminy Gródek”

Kod CPV - 66.11.30.00-5 - usługi udzielania kredytu

Warunki kredytu:

1) Kwota kredytu - 250.000 PLN (słownie: dwieście pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100)

2) Kredyt podlegać będzie wykorzystaniu poprzez przekazanie kwoty kredytu na wskazany rachunek bankowy gminy Gródek.

3) Kredyt zamawiający może wykorzystać od dnia zawarcia umowy, spłacić go oraz, najpóźniej do dnia poprzedzającego ostatni dzień okresu kredytowania, wykorzystać ponownie do wysokości dostępnej kwoty kredytu. Kredyt podlega całkowitej spłacie do końca roku budżetowego, tj. do dnia 31.12.2011 roku. Przewidywany harmonogram spłaty kredytu:

ROK

Miesiąc

 Rata kapitałowa

Kapitał

2011

24.VI

 

250 000

2011

VII

 

250 000

2011

31.VIII

250 000

0

2011

IX

 

0

2011

01.X

 

250 000

2011

XI

 

250 000

2011

31.XII

250 000

0

4) Od kwoty wykorzystanego kredytu bank pobiera odsetki według zmiennej stawki procentowej ustalanej na bazie WIBOR dla depozytów 1-miesięcznych powiększonej o marżę banku. W przypadku zmiany stawki WIBOR dla depozytów 1-miesiecznych wysokość oprocentowania kredytu może zmienić się o tyle punktów procentowych, o ile zmieni się stawka WIBOR dla depozytów 1-miesiecznych, ustalona na pierwszy dzień roboczy danego miesiąca.

5) Spłata odsetek nastąpi jednorazowo przy spłacie raty kredytu na podstawie noty odsetkowej wystawionej przez bank.

6) Od kwoty przyznanego kredytu bank może pobrać prowizję przygotowawczą, płatną jednorazowo w ciągu 14 dni od podpisania umowy.

7) Kredyt będzie dostępny w dniu następnym po podpisaniu umowy. Zamawiający planuje uruchomienie kredytu w dniu 24.06.2011 r.

8) W przypadku przedterminowej spłaty kredytu, odsetki liczone będą do dnia spłaty kredytu a nie do końca okresu umowy.

9) Zamawiającemu przysługuje prawo nie wykorzystania pełnej kwoty kredytu oraz prawo do wcześniejszej spłaty kredytu bez dodatkowych kosztów.

10) Kredyt nie może być obciążony innymi opłatami niż wymienione w złożonej ofercie.

11) Zabezpieczeniem spłaty kredytu i odsetek będzie weksel in blanco wraz z deklaracją wekslową.

12) Zamawiający przy zawarciu umowy kredytowej nie wystawi oświadczenia o poddaniu się egzekucji.

13) Wykonawca udzieli zamawiającemu kredytu w walucie polskiej w kwocie, o której mowa wyżej, na warunkach określonych w umowie kredytu.

2. O zamówienie mogą się ubiegać wykonawcy, którzy posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności bankowej - posiadają koncesję, zezwolenie lub licencję na prowadzenie działalności bankowej na terenie Polski a także realizacji usług objętych przedmiotem zamówienia, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29.08.1997 r. Prawo bankowe (Dz. U. z 2002 r. Nr 72, poz. 665 z późniejszymi zmianami), a w przypadku określonym w art. 178 ust. 1 ustawy - Prawo bankowe inny dokument potwierdzający rozpoczęcie działalności przed dniem wejścia w życie ustawy, o której mowa w art. 193 ustawy - Prawo bankowe.

3. Kryteria wyboru: Cena 100 %

Cena podana w ofercie jest ceną ryczałtową i uwzględnia wszystkie składniki (koszty, zobowiązania) niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia oraz warunki stawiane przez zamawiającego. Cena oferty jest ceną ostateczną brutto, musi być podana w PLN cyfrowo i słownie. Cena może być tylko jedna za oferowany przedmiot zamówienia, nie dopuszcza się wariantowości cen. Do porównania ofert zostanie przyjęta cena brutto za wykonanie całości zamówienia.

4. Sposób przygotowania i złożenia oferty

  1. Oferta musi być sporządzona w języku polskim, wg załączanego wzoru. Oferta musi być podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania firmy w sprawach cywilno-prawnych. Wykonawca ma prawo złożyć tylko jedną ofertę.

  2. Ofertę wraz z formularzem pomocniczym należy złożyć w zamkniętej kopercie w siedzibie Zamawiającego - Urząd Gminy Gródek, ul. A. i G. Chodkiewiczów 2, 16-040 Gródek, pokój Nr 1, w terminie do dnia 13 czerwca 2011 r. do godz. 12:00.

5. Osobą upoważnioną do kontaktów z oferentami jest Pani Renata Wysocka - Skarbnik Gminy, tel. 85 7180664, fax. 85 7180684,e-mail: sekretariat@grodek.pl

6. Zamawiający udzieli zamówienia oferentowi, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom przedstawionym w przedmiotowym ogłoszeniu i przedstawi najniższą cenę za wykonanie niniejszego zamówienia, z zastrzeżeniem pkt. 7.

7. W uzasadnionych przypadkach Zamawiający dopuszcza unieważnienie postępowania.

8. Do niniejszego postępowania nie mają zastosowania przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.)

……………………………….

(podpis Zamawiającego)

Metryka strony

Udostępniający: Urząd Gminy w Gródku

Wytwarzający/odpowiadający: Renata Wysocka

Wprowadzający: Renata Wysocka

Data modyfikacji: 2014-12-18

Opublikował: Dorota Bójko

Data publikacji: 2011-05-30