Dostawa paliw ciekłych do samochodów będących na wyposażeniu Urzędu Gminy Gródek
Termin ważności strony | 2012-06-15 |
---|
Gródek, dnia 15 grudnia 2011 r.
Numer sprawy: RG.271.7.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
Dostawa paliw ciekłych do samochodów będących na wyposażeniu Urzędu
Gminy Gródek
Działając na podstawie art. 40 ust. 1 Prawa zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.) Gmina Gródek zawiadamia o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
I. Nazwa i adres zamawiającego:
Urząd Gminy Gródek
ul. A. i G. Chodkiewiczów 2
16-040 Gródek
www.grodek.pl
e-mail: sekretariat@grodek.pl
godziny urzędowania: poniedziałek - 8:00 - 16:00, wtorek-piątek - 7:30 - 15:30
II. Określenie trybu
zamówienia:
Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa zamówień publicznych
III. Adres strony
internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków
zamówienia:
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona zostanie na stronie internetowej:
www.bip.grodek.pl
Na wniosek Wykonawcy Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można uzyskać bezpłatnie w Urzędzie Gminy Gródek, pok. nr 2.
IV.
Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem
informacji o możliwości składania ofert
częściowych:
Przedmiot zamówienia obejmuje:
1.
Dostawę:
a) benzyny 95 bezołowiowej (kod CPV 09.13.21.00-4) w ilości
b) oleju napędowego (kod CPV 09.13.41.00-8) w
ilości
2. Wymagania
dotyczące paliw:
a) parametry benzyny 95 bezołowiowej do silników z zapłonem iskrowym winny spełniać wymagania Polskiej Normy PN – EN ISO 4259:2002 oraz PN-EN 228:2002;
b) parametry oleju napędowego do silników Diesla:
Ø
winien spełniać wymagania Polskiej Normy PN-EN ISO 4259:2002;
Ø
w okresie zimowym, obowiązującym od dnia 1
października do 30 kwietnia, olej powinien być klasy 2, czyli temperatura
zablokowania zimnego filtru musi wynosić –
c) zarówno benzyna 95 bezołowiowa jak i olej napędowy winny spełniać wymagania jakościowe określone w Dyrektywie Unijnej 2003/17/WE (Dz. Urz. WE L076 z 22.03.2003r.)
3. Obowiązki Wykonawcy:
a) Wykonawca będzie zobowiązany do utrzymywania niezmiennej kwoty narzutu składającego się na cenę paliw przez okres trwania umowy; zasady obliczenia „narzutu” podane zostały w formularzu cenowym [Załącznik nr 2 do SIWZ];
b) ceny jednostkowe paliw, przedstawione przez Wykonawcę w ofercie będą mogły ulec zmianie wyłącznie w przypadku wzrostu cen u ich Producenta;
c) Wykonawca będzie zobowiązany do udokumentowania na żądanie Zamawiającego faktu zmiany cen paliwa poprzez przedstawienie faktury/decyzji cenowej z nową ceną zakupu paliwa u Producenta;
d) rozliczenia i płatności będą dokonywane w cyklu podanym przez Wykonawcę (min. 10-dniowym) na podstawie ilości rzeczywiście zakupionego paliwa i cen jednostkowych obowiązujących w dniu dokonywania każdego z zakupów paliwa;
e) termin płatności każdej faktury nie może być krótszy niż 14 dni;
f) Wykonawca zobowiązany będzie do prowadzenia asygnaty rozchodowej zawierającej następujące dane: datę pobrania towaru, jego nazwę, ilość, numer rejestracyjny pojazdu, nazwisko i imię osoby pobierającej towar, podpis kierowcy;
g) do każdej wystawionej faktury Wykonawca dołączy odpowiednią asygnatę rozchodową potwierdzającą ilość i cenę rzeczywiście zakupionego paliwa za okres, na który wystawiono fakturę;
h) faktura powinna zawierać przynajmniej tyle pozycji, ile było zmian cen paliwa w okresie, na który została wystawiona;
i) faktury Wykonawca będzie wystawiał dla: Urzędu Gminy Gródek, w zakresie dostaw paliw na rzecz następujących pojazdów znajdujących się na wyposażeniu UG:
1) ŻUK, nr rej. BIP 9465;
2) AUTOSAN, nr rej. BIF 7323;
3) AUTOSAN, nr rej. BIP 6751;
4) IVECO, nr rej. BIA AA 16
5)
FORD
TRANSIT, nr rej. BIA 99 PC;
6) FIAT DUKATO, nr rej. BIA UL 99
7) JELCZ 004 – OSP Gródek, nr rej. BTR 7765;
8) STAR 266 – OSP Gródek, nr rej. BIP 6775;
9)
STAR 244 – OSP Załuki, nr rej. BIA
10) STAR 200 – OSP Podozierany, nr rej. BIF 7532
11) JELCZ 004 – OSP Bobrowniki, nr rej. BIA 21 UJ
12) POLONEZ – OSP Gródek, nr rej. BIA 4P88
13) FORD TRANSIT – OSP Gródek, nr rej.
BIA HX17
14) pilarki i kosiarki spalinowe
j) Wykonawca zobowiązany będzie zapewnić możliwość tankowania pojazdów Zamawiającego we wszystkie dni tygodnia, w tym niedziele i święta, w godz. 6.00-22.00;
k)
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował co
najmniej jednym dystrybutorem każdego z zamawianych paliw (benzyna bezołowiowa
95 oraz olej napędowy) zlokalizowanym na terenie gminy Gródek w odległości nie
większej niż
Podane ilości dostaw przewidziane do realizacji w okresie obowiązywania umowy są szacunkowe. Zamawiający informuje, iż w rzeczywistości ilości zamawianych dostaw mogą być mniejsze lub większe.
Dopuszcza się zmianę ilości oraz marek pojazdów objętych dostawą paliw wynikającą z prowadzonej przez Gminę Gródek działalności.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty przewidującej odmienny niż określony przez niego sposób wykonania zamówienia (oferty wariantowej).
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
V. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych
VI. Termin wykonania
zamówienia:
Przedmiot zamówienia należy zrealizować w terminie od
01.01.2012 r. do 31.12.2012 r.
VII. Opis warunków udziału w postępowaniu
oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
O zamówienie
mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1.1 spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 p.z.p.:
1.1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności,
jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień;
1.1.2. posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem
technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią
pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępniania potencjału
technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia;
1.1.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie
zamówienia;
1.1.4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia;
1.2 posiadają koncesję na wykonywanie działalności gospodarczej w zakresie obrotu
paliwami wydaną na podstawie ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. – Prawo
energetyczne (Dz. U. nr 54, poz. 348 z późn. zm.) - nie dotyczy Wykonawców,
których roczna wartość obrotu nie przekracza równowartości 500 000 €.
2. Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia - nie spełnia”, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach wyszczególnionych w rozdz. V SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż, w/w warunki Wykonawca spełnił.
3. Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia.
Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć
wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu
1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu wraz z ofertą należy złożyć następujące oświadczenia i dokumenty:
1.1 oświadczenie, ze Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 p.z.p. (zawarte jest na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik do niniejszej SIWZ, pkt.5);
1.2 koncesję na wykonywanie działalności gospodarczej w zakresie obrotu paliwami wydaną na podstawie ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. – Prawo energetyczne (Dz. U. nr 54, poz. 348 z późn. zm.) – dotyczy Wykonawców, których roczna wartość obrotu przekracza równowartość kwoty 500 000 €.
1.3 wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca (oświadczenie o wykazie punktów z dystrybutorami paliw zawarte na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik do niniejszej SIWZ, pkt. 11);
2. Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginałów albo kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez upoważnion(ego)ych przedstawiciel(a)i Wykonawcy.
3. Poświadczenie za zgodność z oryginałem winno być sporządzone w sposób umożliwiający identyfikację podpisu (np. wraz z imienną pieczątką osoby poświadczającej kopię dokumentu za zgodność z oryginałem).
4. W przypadku poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osob(ę)y nie wymienion(ą)e w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo powinno być przedstawione w formie oryginału lub poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem kopii.
5. Brak jakiegokolwiek z wymaganych dokumentów, lub złożenie dokumentu w niewłaściwej formie (np. nie poświadczone za zgodność z oryginałem kopie) spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy.
6. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 1 ppkt 2 – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokumenty te powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się tych dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca a siedzibę lub miejsce zamieszkania.
7. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, każdy z nich składa oddzielnie dokument wymieniony w pkt 1 ppkt 2) i 3).
VIII. Informacja na
temat wadium:
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
IX. Kryteria oceny
ofert i ich znaczenie:
Cena – 100%
X. Miejsce i termin
składania ofert:
Oferty należy składać: Urząd Gminy Gródek, ul. A. i G. Chodkiewiczów 2, 16-040 Gródek
Pokój nr 1, do dnia:
2011-12-23 do godz. 10: 00
XI. Miejsce i termin
otwarcia ofert:
Oferty zostaną otwarte: Urząd Gminy Gródek, ul. A. i G. Chodkiewiczów 2, 16-040 Gródek
Pokój nr 1, dnia: 2011-12-23 o godz. 10:10
XII. Termin związania
ofertą:
Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni od upływu terminu składania ofert.
XIII. Informacje o
zamiarze zawarcia umowy ramowej:
Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej.
XIV. Informacje o
zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony
internetowej, na której będą zamieszczane dodatkowe informacje dotyczące
dynamicznego systemu zakupów
Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów.
XV. Informacje o
przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji
elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona
aukcja elektroniczna
Zamawiający nie zamierza prowadzić postępowania z zastosowaniem aukcji elektronicznej
XVI. Informacja o przewidywanych
zamówieniach uzupełniających:
Zamawiający nie przewiduje możliwość zamówień uzupełniających i dodatkowych, o których mowa w art. 67 ust. l pkt. 5, 6 i 7 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych.
XVII. Termin
zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w BZP:
Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych pod Nr 332943 – 2011, data zamieszczenia: 15.12.2011
Wójt Gminy Gródek
mgr Wiesław Kulesza
Metryka strony