Dostawa gorących posiłków dla uczniów Szkoły Podstawowej w Załukach i odbiorców indywidualnych

Termin ważności strony 2012-06-12
 Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:

Gródek: Dostawa gorących posiłków dla uczniów Szkoły Podstawowej w Załukach i odbiorców indywidualnych
Numer ogłoszenia: 421232 - 2011; data zamieszczenia: 12.12.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Gródku , ul. Fabryczna 6, 16-040 Gródek, woj. podlaskie, tel. 0-85 7180 127, faks 0-85 7180-127.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa gorących posiłków dla uczniów Szkoły Podstawowej w Załukach i odbiorców indywidualnych.

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie, dostarczenie i obsługa 30 gorących posiłków do budynku Niepublicznej Szkoły Podstawowej w Załukach oraz przygotowanie 10 gorących posiłków dla uprawnionych odbiorców indywidualnych wskazanych przez GOPS w Gródku. Szczególne wymagania : - przygotowanie posiłków obiadowych składających się z zupy i drugiego dania o wartości odżywczej i kalorycznej zgodnej z wymogami obowiązującymi w żywieniu dzieci i młodzieży, - dostawa gorących posiłków do Szkoły Podstawowej w Załukach. Godziny dostarczenia posiłków uwzględniające rozkład zajęć dydaktycznych Dostawca uzgodni z Dyrekcją Szkoły, - zapewnienie naczyń i sztućców przez Dostawcę - odbiór naczyń i sztućców. 10 gorących posiłków dla uprawnionych odbiorców indywidualnych będzie dostarczane przez Dostawcę do siedziby Zamawiającego. Dalszy dowóz do poszczególnych osób wskazanych przez GOPS w Gródku i obsługa gorących posiłków będzie zapewniona przez Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie zmianę ilości posiłków. Podane ilości posiłków są orientacyjne i mogą ulegać zmianie w trakcie realizacji zamówienia. Ilość osób uprawnionych do korzystania z programu dożywiania może ulec zmianie. Wykonawca może powierzyć wykonanie części lub całości niniejszego zamówienia podwykonawcom. W takim przypadku zobowiązany jest do wykazania w formularzu ofertowym części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom..

    II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

    II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.32.10.00-6, 55.32.00.00-9, 55.52.00.00-1, 15.89.42.10-6.

    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

    II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.2) ZALICZKI

    • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

    III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

    • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

      Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

      • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca będzie posiadał aktualne zezwolenie Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego na prowadzenie działalności w zakresie żywienia zbiorowego;

    • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

      Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

      • Kryterium oceniane na podstawie oświadczenia wykonawcy

    • III.3.3) Potencjał techniczny

      Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

      • Kryterium oceniane na podstawie oświadczenia wykonawcy oraz dołączonego wykazu narzędzi i urządzeń niezbędnych do wykonania zamówienia

    • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

      Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

      • Kryterium oceniane na podstawie oświadczenia wykonawcy oraz dołączonego wykazu osób uczestniczących w wykonywaniu zamówienia oraz ich kwalifikacje

    • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

      Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

      • Kryterium oceniane na podstawie oświadczenia wykonawcy

    III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

    • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

      • koncesję, zezwolenie lub licencję
      • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
      • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

      • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
      • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

      Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

      III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

      • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

    III.6) INNE DOKUMENTY

    Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

    Formularz ofertowy wykonawacy, formularz pomocniczy do ustalenia ceny zamówienia.

    III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

    IV.3) ZMIANA UMOWY

    Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

    IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.grodek.pl
    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej, 16-040 Gródek, ul. Fabryczna 6.

    IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.12.2011 godzina 10:00, miejsce: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej, 16-040 Gródek, ul. Fabryczna 6.

    IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie




    Metryka strony

    Udostępniający: Urząd Gminy w Gródku

    Wytwarzający/odpowiadający: Krystyna Sawicka

    Wprowadzający: Krystyna Sawicka

    Data modyfikacji: 2011-12-12

    Opublikował: Piotr Supronik

    Data publikacji: 2011-12-12