Ogłoszenie o wyborze
Termin ważności strony | 2009-09-10 |
---|
Gródek, dnia 22 czerwca 2009 r.
Komunalny Zakład Budżetowy
ul. Fabryczna 12/1
16-040 Gródek
Wszyscy Wykonawcy
KZB 341-1/09
ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
Dotyczy postępowania o udzielenie zamówienia publicznego: „Dostawa miału węglowego energetycznego wraz z transportem i rozładunkiem dla Komunalnego Zakładu Budżetowego w Gródku”
Działając na podstawie art. 92 ust.2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późniejszymi zmianami) Komunalny Zakład Budżetowy w Gródku informuje, że w prowadzonym postępowaniu wybrano do realizacji zamówienia najkorzystniejszą ofertę złożoną przez wykonawcę:
BARTER S.A.
ul. Legionowa 28
15-281 Białystok
Uzasadnienie wyboru: Oferta złożona przez danego wykonawcę spełnia wszystkie warunki określone przez zamawiającego w specyfikacji istotnych warunków zamówienia i jest ofertą przedstawiającą najkorzystniejszy bilans ceny.
Podstawą prawną dokonanego wyboru jest art. 91 ust. 1 Pzp oraz Kodeks Cywilny. Umowa z wybranym Wykonawcą zostanie podpisana w terminie dogodnym dla obu stron, nie wcześniej niż w terminie 7 dni od dnia przekazania niniejszego pisma i nie później niż przed upływem terminu związania ofertą.
W prowadzonym postępowaniu złożono następujące oferty:
Numer oferty |
Nazwa (firma) i adres wykonawcy |
Liczba punktów w kryterium cena |
Łączna punktacja |
1 |
P.W. ATEX s. j. Adam Jonderko, Tomasz Konysz ul. Gliwicka 3, 44-145 Pilchowice |
71,67 |
71,67 |
2 |
P.H.U. „Image” Joanna Piwowarczyk ul. Chorzowska 5, 41-902 Bytom |
Wykonawca wykluczony. Oferta odrzucona |
|
3 |
BARTER S.A. ul. Legionowa 28, 15-281 Białystok |
100 |
100 |
Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt 3 i pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późniejszymi zmianami) Zamawiający informuje o wykluczeniu z udziału w postępowaniu następujących wykonawców i o odrzuceniu ofert złożonych przez następujących Wykonawców:
P.H.U. „Image” Joanna Piwowarczyk, ul. Chorzowska 5, 41 - 902 Bytom
Uzasadnienie prawne: art. 24 ust. 2 pkt 3 i art. 89 ust.1 pkt 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655, z późniejszymi zmianami).
Uzasadnienie faktyczne: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Zamawiający żądał, zgodnie z pkt. 6.1 ppkt. 1) SIWZ:
złożenia aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
wykaz wykonanych przez Wykonawcę w okresie trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch zamówień polegających na dostawie miału węglowego o wartości nie mniejszej niż 200 000 złotych brutto każde, z załączeniem dokumentów potwierdzających, że wskazane w nim dostawy zostały wykonane należycie.
Wykonawca złożył zaświadczenie o zmianie wpisu do ewidencji działalności gospodarczej, które zostało wystawione w dniu 10.03.2008r., a więc wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert, dokument złożony w formie kopii nie poświadczony za zgodność z oryginałem, oraz wykaz wykonanych dostaw z dołączonymi referencjami w formie kopii nie poświadczonych za zgodność z oryginałem.
W związku z powyższym Zamawiający zgodnie z art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, pismem z dnia 17.06.2009 r., wezwał Wykonawcę do uzupełnienia w terminie do dnia 24.06.2009 r., złożonego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej oraz referencji potwierdzających należyte wykonanie dostaw. Wykonawca w dniu 19.06.2009r. złożył referencje w formie kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem oraz zaświadczenie o zmianie wpisu do ewidencji działalności gospodarczej z dnia 10.03.2008r. z adnotacją Urzędu Miejskiego w Bytomiu, iż odpis jest aktualny według stanu na dzień 26 luty 2009 r., dokument złożony w formie kopii nie poświadczonej za zgodność z oryginałem przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy. Z tego powodu Zamawiający zobowiązany był do wykluczenie Wykonawcy z postępowania.
Oferta złożona przez Wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub niezaproszonego do składania ofert podlega odrzuceniu zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Od niniejszej decyzji przysługują środki ochrony prawnej określone w ustawie z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655) - dział VI "Środki ochrony prawnej". Wobec czynności podjętych przez zamawiającego w toku postępowania oraz w przypadku zaniechania przez zamawiającego czynności, do której jest obowiązany na podstawie ustawy, można wnieść protest do zamawiającego. Protest wnosi się w terminie 7 dni od dnia, w którym powzięto lub można było powziąć wiadomość o okolicznościach stanowiących podstawę jego wniesienia.
Kierownik KZB w Gródku
mgr Mirosław Gryko
Otrzymują:
P.W. ATEX s. j., Adam Jonderko Tomasz Konysz, ul. Gliwicka 3, 44 - 145 Pilchowice
P.H.U. „Image”, Joanna Piwowarczyk, ul. Chorzowska 5, 41 - 902 Bytom
BARTER S.A., ul. Legionowa 28, 15 - 281 Białystok
Metryka strony