Dostawa gorących posiłków dla uczniów Szkoły Podstawowej w Załukach i odbiorców indywidualnych
Termin ważności strony | 2009-12-31 |
---|
Gródek: Dostawa gorących posiłków dla uczniów Szkoły Podstawowej w Załukach i odbiorców indywidualnych
Numer ogłoszenia: 433452 - 2009; data zamieszczenia: 17.12.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Gródku , ul. Fabryczna 6, 16-040 Gródek, woj. podlaskie, tel. 0-85 7180 127, faks 0-85 7180-127.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa gorących posiłków dla uczniów Szkoły Podstawowej w Załukach i odbiorców indywidualnych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie, dostarczenie i obsługa 30 gorących posiłków do budynku Niepublicznej Szkoły Podstawowej w Załukach oraz przygotowanie 10 gorących posiłków dla uprawnionych odbiorców indywidualnych wskazanych przez GOPS w Gródku. Szczególne wymagania:
- przygotowanie posiłków obiadowych składających się z zupy i drugiego dania o wartości odżywczej i kalorycznej zgodnej z wymogami obowiązującymi w żywieniu dzieci i młodzieży,
- dostawa gorących posiłków do Szkoły Podstawowej w Załukach. Godziny dostarczenia posiłków uwzględniające rozkład zajęć dydaktycznych Dostawca uzgodni z Dyrekcją Szkoły,
- zapewnienie naczyń i sztućców przez Dostawcę
- odbiór naczyń i sztućców.
10 gorących posiłków dla uprawnionych odbiorców indywidualnych będzie dostarczane przez Dostawcę do siedziby Zamawiającego. Dalszy dowóz do poszczególnych osób wskazanych przez GOPS w Gródku i obsługa gorących posiłków będzie zapewniona przez Zamawiającego.
Zamawiający zastrzega sobie zmianę ilości posiłków. Podane ilości posiłków są orientacyjne i mogą ulegać zmianie w trakcie realizacji zamówienia. Ilość osób uprawnionych do korzystania z programu dożywiania może ulec zmianie.
Wykonawca może powierzyć wykonanie części lub całości niniejszego zamówienia podwykonawcom. W takim przypadku zobowiązany jest do wykazania w formularzu ofertowym części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.32.10.00-6, 55.32.00.00-9, 55.52.00.00-1, 15.89.42.10-6.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 04.01.2010, Zakończenie: 31.12.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Nie jest wymagane wadium
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się oferenci, którzy spełnią następujące warunki:
1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień;
2)posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia;
3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
Z ubiegania się o zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców, którzy:
1.nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 Prawa zamówień publicznych opisanych w pkt. 1do 4.
2.podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych.
Zamawiający odrzuca ofertę jeżeli:
1.jest niezgodną z ustawą,
2.jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt 3 Prawa zamówień publicznych,
3.jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji,
4.zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia,
5.została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia,
6.zawiera błędy w obliczeniu ceny,
7.wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 Prawa zamówień publicznych, 8.jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów.
Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty i oświadczenia złożone przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/nie spełnia. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że wyżej wymienione warunki Wykonawca spełnił. Niespełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania..
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, wykonawca składa następujące dokumenty:
1. Dokumenty wymagane:
1.formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru- załącznik nr 1,
2.pomocniczy formularz cenowy z wykorzystaniem wzoru- załącznik nr 2,
3.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
4.aktualne zezwolenie Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego na prowadzenie działalności w zakresie żywienia zbiorowego.
5.oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru - załącznik Nr 3.
2. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa wyżej składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; 2) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 3) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się powyższych dokumentów oraz informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
3. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej
1.Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, w takim przypadku dla ustanowionego pełnomocnika do oferty należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy.
2.Każdy z przedsiębiorców wchodzących w skład konsorcjum składa oddzielnie dokumenty wymienione w pkt. 1.3
3.Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określone w pkt. 1.5 składa pełnomocnik wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w ich imieniu, bądź każdy z wykonawców oddzielnie.
4. Postanowienia dotyczące składanych dokumentów
1.Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez Wykonawcę lub osobę/osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem, za wyjątkiem oświadczeń Wykonawcy, które muszą być złożone w oryginale.
2.Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.grodek.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Gródku ul. Fabryczna 6 16-040 Gródek.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:
28.12.2009 godzina 10:00,
miejsce: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Gródku ul. Fabryczna 6 16-040 Gródek.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
Metryka strony