Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania - dostawa śmieciarki
Termin ważności strony | 2008-07-28 |
---|
Gródek, 2008-07-09
Numer sprawy: OŚ.7660-1/08
ZAWIADOMIENIE O UNIEWAŻNIENIU POSTĘPOWANIA Dotyczy postępowania o udzielenie zamówienia publicznego: „Dostawa wraz z zabudową na podwoziu samochodu STAR 200 posiadanym przez Zamawiającego, śmieciarki o pojemności nie mniej niż 6,5 m³ do przewozu odpadów komunalnych”.Działając na podstawie art. 93 ust. 3 Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje o unieważnieniu przedmiotowego postępowania.
Uzasadnienie faktyczne: W przedmiotowym postępowaniu nie złożono żadnej oferty nie podlegającej odrzuceniu.
Uzasadnienie prawne: art. 93 ust.1 pkt 1, ustawa z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655)
Środki ochrony prawnej: Od niniejszej decyzji przysługują środki ochrony prawnej określone w ustawie z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655) - dział VI "Środki ochrony prawnej".Wobec czynności podjętych przez zamawiającego w toku postępowania oraz w przypadku zaniechania przez zamawiającego czynności, do której jest obowiązany na podstawie ustawy, można wnieść protest do zamawiającego.Protest wnosi się w terminie 7 dni od dnia, w którym powzięto lub można było powziąć wiadomość o okolicznościach stanowiących podstawę jego wniesienia.
Wójt Gminy Gródek
mgr Wiesław Kulesza
Metryka strony