Zakup i dostawa autobusu z przeznaczeniem do dowożenia dzieci i młodzieży do szkół
Termin ważności strony | 2008-07-27 |
---|
Gródek, dnia 14 lipca 2008 r.
Numer sprawy: OZ.4317-2-1/08
OGŁOSZENIE O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO
1) Przedmiot zamówienia:
„Zakup i dostawa autobusu z przeznaczeniem do dowożenia dzieci i młodzieży do szkół na terenie gminy”
2) Nazwa i adres zamawiającego:
Gmina Gródek
16-040 Gródek, ul. A. i G. Chodkiewiczów 2,
Tel. 085 7180-664, Fax 085 7180-684
BIP: http://www.bip.grodek.pl, e-mail: sekretariat@ug.grodek.wrotapodlasia.pl
REGON: 050659303, NIP: 966-176-96-76
Godziny urzędowania: poniedziałek: 8:00 - 16:00, wtorek - piątek: 7:30 - 15-30.
3) Określenie trybu zamówienia:
Przetarg nieograniczony o szacunkowej wartości poniżej progów unijnych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa Zamówień Publicznych.
4) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
SIWZ można odebrać w siedzibie zamawiającego, pokój Nr 8 w godzinach od 8:00 do 14:00. SIWZ będzie także dostępna na stronie: http://www.bip.grodek.pl
5) Określenie przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem postępowania jest udzielenie zamówienia na „zakup i dostawę autobusu z przeznaczeniem do dowożenia dzieci i młodzieży do szkół na terenie gminy”
Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień: 34.12.10.00-1 - autobusy.
Samochód będący przedmiotem zamówienia musi spełniać poniższe wymagania techniczne:
rok produkcji nie starszy niż 2004
sprawny technicznie, aktualnie zarejestrowany na terenie Polski
przebieg samochodu nie więcej niż 250.000km.
liczba miejsc od 19 do 22 /siedzących/
manualna skrzynia biegów
silnik o mocy minimum 100KM i nie większej niż 110KM
nadwozie i silnik jednego producenta
aktualne badania techniczne i ubezpieczenie OC
masa własna nie mniej niż 2000kg i nie więcej niż 2100kg
autobus dopuszczony do ruchu na terenie RP, z kierownicą fabrycznie montowaną po lewej stronie pojazdu.
liczba osi : 2.
tachograf zalegalizowany w Polsce.
Okres gwarancji 3 miesiące /z wyłączeniem układu wtryskowego/.
6) Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych i wariantowych
7) Termin wykonania zamówienia:
Wymagany termin wykonania zamówienia: 2008-08-29
8) Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
W przetargu mogą wziąć Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki (art. 22 prawa zamówień publicznych):
Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
Posiadają niezbędną wiedze i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenia zamówienia;
Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się (art. 24 prawa zamówień publicznych):
Wykonawców, w stosunku do których otwarto likwidację lub których upadłość ogłoszono z wyjątkiem Wykonawców którzy po ogłoszeniu upadłości zawarli układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli poprzez likwidacje majątku upadłego;
Podmioty zbiorowe, wobec których sąd orzekł zakaz ubiegania się o zamówienia na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźba kary;
Wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1-3
Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się również Wykonawców, którzy:
Wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, chyba że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudni uczciwej konkurencji; przepisu nie stosuje się do wykonawców, którym udziela się zamówienia na podstawie art. 62 ust. 1 lub art. 67 ust. 1 pkt 1 i 2
Złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania;
Nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3;
Zamawiający odrzuca ofertę, która:
1) jest niezgodna z ustawą lub jej treść nie odpowiada treści SIWZ
2) jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji
3) zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia
4) została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia
5) zawiera omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na podstawie art. 88, lub błędy w obliczeniu ceny
6) w terminie 7 dni od dnia otrzymania zawiadomienia wykonawca nie zgodził się na poprawienie omyłki rachunkowej w obliczeniu ceny
7) jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - „spełnia” - „nie spełnia”
9) Informacja na temat wadium:
Nie dotyczy
10) Kryterium oceny ofert i ich znaczenie
Cena - 100 pkt.
11) Miejsce i termin składania ofert:
Urząd Gminy Gródek
ul. A. i G. Chodkiewiczów 2
16-040 Gródek
pokój Nr 1
do dnia 25 lipca 2008 r., godz. 9:00
12) Miejsce i termin otwarcia ofert:
Urząd Gminy Gródek
Ul. A. i G. Chodkiewiczów 2
16-040 Gródek
pokój Nr 1
dnia 25 lipca 2008 r., godz. 9:05
13) Termin związania ofertą:
Okres 30 dni od upływu terminu do składania ofert.
14) Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej:
Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
15) Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów:
Zamawiający nie przewiduje dynamicznego systemu zakupów.
16) Informacja o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej: Zamawiający nie przewiduje prowadzenia aukcji elektronicznej.
Wójt Gminy
mgr Wiesław Kulesza
Metryka strony