Remont ulic: Wierzbowa i Jaśminowa
Gródek, dnia 6 czerwca 2008 r.
Numer sprawy: R.5541-12/08
OGŁOSZENIE O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO
1) Przedmiot zamówienia:
„Remont ulic: Wierzbowa i Jaśminowa w Gródku oraz budowa ciągu pieszo-jezdnego z przebudową sieci telefonicznej w Waliłach Stacji - ulica Tartaczna”
2) Nazwa i adres zamawiającego:
Wójt Gminy Gródek
16-040 Gródek, ul. A. i G. Chodkiewiczów 2,
Tel. 085 7180-664
Fax 085 7180-684
http://www.grodek.pl
e-mail: sekretariat@ug.grodek.wrotapodlasia.pl
BIP: http://www.bip.grodek.pl
REGON: 000539489
NIP: 542-10-02-996
10) Godziny urzędowania: poniedziałek: 8:00 - 16:00, wtorek - piątek: 7:30 - 15-30.
3) Określenie trybu zamówienia:
Przetarg nieograniczony o szacunkowej wartości poniżej progów unijnych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa Zamówień Publicznych.
4) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
SIWZ można odebrać w siedzibie zamawiającego, pokój Nr 6 w godzinach pracy Urzędu Gminy Gródek. SIWZ będzie także dostępna na stronie: http://www.bip.grodek.pl
5) Określenie przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest remont ulic: Wierzbowa i Jaśminowa w Gródku oraz budowa ciągu pieszo- jezdnego z przebudową sieci telefonicznej w Waliłach Stacji - ulica Tartaczna , polegający na:
ulica Wierzbowa i Jaśminowa
wykonanie nawierzchni jezdni z kostki brukowej betonowej grubości 8cm koloru szarego - 1562m2
wykonanie wjazdów bramowych i parkingów z kostki brukowej betonowej grubości 8cm koloru czerwonego - 264m2
wykonanie chodników z płyt betonowych o wymiarach 35x35x5cm - 649m2
krawężniki betonowe - 514m, obrzeża betonowe o wymiarach 20x6 - 577m, obrzeża betonowe o wymiarach 30x8 - 175m,
regulacja pionowa studzienek dla włazów kanałowych - 7szt,
regulacja pionowa studzienek dla zaworów wodociągowych - 4szt,
roboty ziemne pod projektowaną jezdnią - 829m3
wykonanie podbudowy : warstwa podsypkowa piaskowa pod chodniki o grubości 5cm - 649m2, warstwy odcinające o grubości 10cm pod projektowaną jezdnię, wjazdy bramowe i parkingi - 1826m2, wykonanie podbudowy z kruszywa naturalnego o grubości 10cm - 1562m2
zabezpieczenie na kablach telekomunikacyjnych z rur typu HPDE - 115m
wykonanie kanalizacji deszczowej:
studnie chłonne z kręgów betonowych o śr. 2000 mm - 2 szt,
studnie rewizyjne z kręgów betonowych o śr 1000mm - 4 szt,
studzienki ściekowe uliczne betonowe o śr 500mm - 8szt,
kanały z rur PCV typ N o śr. Zewn. 200 mm - 91,5m,
kanały z rur PCV typ N o śr. Zewn. 250 mm - 49,5m,
kanały z rur PCV typ N o śr. Zewn. 315 mm - 7m.
Ulica Tartaczna
wykonanie nawierzchni z kostki brukowej gr. 8cm na podsypce piaskowej gr. 4cm na ciągu pieszo-jezdnym - 2961 m2,
ustawienie krawężnika - 212m,
ustawienie opornika betonowego - 546mb,
ustawienie obrzeży betonowych - 67m,
ułożenie chodnika z płyt betonowych - 130m2,
roboty ziemne - 754m3,
wykonanie warstwy odcinającej z piasku gr. 10cm pod projektowanym ciągiem pieszo-jezdnym i na poszerzeniach - 2252m2,
wykonanie warstwy odcinającej z piasku gr. 10cm na wjazdach na posesje indywidualne - 709,17m2,
wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie gr. 16cm na poszerzeniach i wjazdach bramowych - 1207m2,
wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie gr. 20cm pod projektowaną nawierzchnię ciągu pieszo-jezdnego - 1754m2,
ustawienie trzech kompletów wpustów ulicznych - 3szt,
wykonanie przyłączy z rur PCV 200 - 21mb,
ustawienie dwóch studni chłonnych o sr. 2000 mm na głębokości 3m - 2 szt,
przebudowa sieci telefonicznej.
Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień:
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg,
45233222-1 - Roboty w zakresie chodników,
45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej,
45232310-8 - Roboty budowlane w zakresie linii telefonicznych.
6) Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych i wariantowych
7) Termin wykonania zamówienia:
Wymagany termin wykonania zamówienia: 2008-12-01
8) Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się oferenci, którzy spełnią następujące warunki:
1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli
ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień;
2) posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują
osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia;
Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się:
1) wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych
2) wykonawców, którzy bezpośrednio wykonywali czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, chyba że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudni uczciwej konkurencji.
3) wykonawców, którzy złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania
4) wykonawców, którzy nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków.
Zamawiający odrzuca ofertę, która:
1) jest niezgodna z ustawą lub jej treść nie odpowiada treści SIWZ
2) jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji
3) zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia
4) została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia
5) zawiera omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na podstawie art. 88, lub błędy w obliczeniu ceny
6) w terminie 7 dni od dnia otrzymania zawiadomienia wykonawca nie zgodził się na poprawienie omyłki rachunkowej w obliczeniu ceny
7) jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów
Zgodnie z art. 36 ust. 4 Prawo Zamówień Publicznych - zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom.
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - „spełnia” - „nie spełnia”
9) Informacja na temat wadium:
Nie dotyczy
10) Kryterium oceny ofert i ich znaczenie
Cena - 100 pkt.
11) Miejsce i termin składania ofert:
Urząd Gminy Gródek
ul. A. i G. Chodkiewiczów 2
16-040 Gródek
pokój Nr 1
do dnia 1 lipca 2008 r., godz. 10:00
12) Miejsce i termin otwarcia ofert:
Urząd Gminy Gródek
Ul. A. i G. Chodkiewiczów 2
16-040 Gródek
pokój Nr 1
dnia 1 lipca 2008 r., godz. 10:05
13) Termin związania ofertą:
Okres 30 dni od upływu terminu do składania ofert
14) Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej:
Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
15) Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów:
Zamawiający nie przewiduje dynamicznego systemu zakupów.
16) Informacja o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej: Zamawiający nie przewiduje prowadzenia aukcji elektronicznej.
Metryka strony