Dostawa śmieciarki do przewozu odpadów komunalnych
Termin ważności strony | 2008-07-11 |
---|
Gródek, dnia 26 czerwca 2008 r.
Numer sprawy: OŚ.7063-1/08
OGŁOSZENIE O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO
1) Przedmiot zamówienia:
„Dostawa wraz z zabudową na posiadanym przez Zamawiającego samochodzie STAR 200, śmieciarki o pojemności min. 6,5 m³ do przewozu odpadów komunalnych”.
2) Nazwa i adres zamawiającego:
Gmina Gródek
16-040 Gródek, ul. A. i G. Chodkiewiczów 2,
Tel. 085 7180-664, Fax 085 7180-684
BIP: http://www.bip.grodek.pl, e-mail: sekretariat@ug.grodek.wrotapodlasia.pl
REGON: 050659303, NIP: 966-176-96-76
10) Godziny urzędowania: poniedziałek: 8:00 - 16:00, wtorek - piątek: 7:30 - 15-30.
3) Określenie trybu zamówienia:
Przetarg nieograniczony o szacunkowej wartości poniżej progów unijnych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa Zamówień Publicznych.
4) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
SIWZ można odebrać w siedzibie zamawiającego, pokój Nr 8 w godzinach od 8:00 do 14:00. SIWZ będzie także dostępna na stronie: http://www.bip.grodek.pl
5) Określenie przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem postępowania jest udzielenie zamówienia na „Dostawę wraz z zabudową na posiadanym przez Zamawiającego samochodzie STAR 200, śmieciarki o pojemności min. 6,5 m³ do przewozu odpadów komunalnych”
Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień: 34.14.45.11-3 -Pojazdy do zbierania odpadów.
Warunki techniczne przedmiotu zamówienia:
- przedmiot zamówienia: dostawa śmieciarki wykonanej i spełniającej normę: EN - PN 1501-1
- pojemność zabudowy nie mniej niż 6,5 m³
- montaż i uruchomienie śmieciarki na posiadanym przez Zamawiającego podwoziu samochodu STAR 200.
- dostosowanie podwozia pod zabudowę komunalną typu śmieciarka leży po stronie dostawcy zabudowy
A. Wymagania dotyczące śmieciarki.
- zabudowa skrzyniowa z urządzeniem zasypowym tylnym - pojemność skrzyni ładunkowej nie
mniej niż 6,5 m³
- masa przewożonych odpadów - nie mniej niż 2000 kg
- mechanizm zgniatania hydrauliczny płytowy
- stopień zagęszczania minimum 1:3
- uniwersalne urządzenie załadowcze dostosowane do współpracy z pojemnikami od 110 do 1100 l
- przystawka do załączania hydrauliki sterowana pneumatycznie
- układ uwalniania zakleszczonych przedmiotów
- króciec odpływowy w wannie załadowczej z kurkiem spustowym dwa wyłączniki
bezpieczeństwa
- krawędź zasypu na wysokości 1400 mm od podłoża - wymagania normy europejskiej
- zabudowa wielokrotnie gruntowana i lakierowana w kolorze białym
- oświetlenie wg obowiązujących obecnie przepisów: światła hamowania, postojowe, kierunkowskazy
oraz dwa światła alarmowe „kogut” z przodu i tyłu pojazdu
- pasy odblaskowe (ostrzegawcze) na kabinie i odwłoku
- błotnik kół tylnych z chlapaczami
- zabudowa musi odpowiadać wytycznym 89/392 EWG i posiadać znak CE, parametry dotyczące -
skrzyni ładunkowej i wanny załadowczej według EN 1501-1
B. Warunki gwarancji i serwisu:
- Wymagany okres gwarancji - minimum 24 miesięcy;
C. Śmieciarki musza posiadać:
- niezbędne regulacje i pomiary dopuszczające samochód do użytkowania, niezbędną dokumentację w
języku polskim i pozwolenia określone prawem dla eksploatacji (również pod względem BHP)
- pomiary hałasu na stanowiskach pracy oraz hałasu występującego na zewnątrz kabiny w wyniku
zastosowanych urządzeń oraz analizę ryzyka na stanowiskach pracy związanego z przedmiotem
zamówienia, na koszt Wykonawcy
6) Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych i wariantowych
7) Termin wykonania zamówienia:
Wymagany termin wykonania zamówienia: 2008-08-14
8) Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się oferenci, którzy spełnią następujące warunki:
1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli
ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień;
2) posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują
osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia;
Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się:
1) wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych
2) wykonawców, którzy bezpośrednio wykonywali czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, chyba że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudni uczciwej konkurencji.
3) wykonawców, którzy złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania
4) wykonawców, którzy nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków.
Zamawiający odrzuca ofertę, która:
1) jest niezgodna z ustawą lub jej treść nie odpowiada treści SIWZ
2) jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji
3) zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia
4) została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia
5) zawiera omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na podstawie art. 88, lub błędy w obliczeniu ceny
6) w terminie 7 dni od dnia otrzymania zawiadomienia wykonawca nie zgodził się na poprawienie omyłki rachunkowej w obliczeniu ceny
7) jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - „spełnia” - „nie spełnia”
9) Informacja na temat wadium:
Nie dotyczy
10) Kryterium oceny ofert i ich znaczenie
Cena - 100 pkt.
11) Miejsce i termin składania ofert:
Urząd Gminy Gródek
ul. A. i G. Chodkiewiczów 2
16-040 Gródek
pokój Nr 1
do dnia 9 lipca 2008 r., godz. 9:00
12) Miejsce i termin otwarcia ofert:
Urząd Gminy Gródek
Ul. A. i G. Chodkiewiczów 2
16-040 Gródek
pokój Nr 1
dnia 9 lipca 2008 r., godz. 9:05
13) Termin związania ofertą:
Okres 30 dni od upływu terminu do składania ofert.
14) Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej:
Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
15) Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów:
Zamawiający nie przewiduje dynamicznego systemu zakupów.
16) Informacja o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej: Zamawiający nie przewiduje prowadzenia aukcji elektronicznej.
Wójt Gminy - mgr Wiesław Kulesza
Metryka strony