Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w Szkole Podstawowej i Gimnazjum w Gródku
Termin ważności strony | 2006-09-15 |
---|
Gródek, dnia 5 września 2006
Numer sprawy: B.7020-4-1/06
OGŁOSZENIE O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO
1) Przedmiot zamówienia:
„Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w Szkole Podstawowej i Gimnazjum w Gródku”
2) Nazwa i adres zamawiającego:
Gmina Gródek
16-040 Gródek, ul. A. i G. Chodkiewiczów 2,
Tel. 085 7180-664
Fax 085 7180-684
http: www.grodek.pl
e-mail: gmina_grodek@zetobi.com.pl
BIP: http://epodlasie.wipb.pl/biptest/ug_grodek
REGON: 050659303
NIP: 966-176-96-76
10) Godziny urzędowania:
poniedziałek: 8:00 - 16:00, wtorek - piątek 7:30 - 15-30
3) Określenie trybu zamówienia: przetarg nieograniczony o szacunkowej wartości poniżej 60.000 Euro
4) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
SIWZ można odebrać w siedzibie zamawiającego, pokój Nr 6 w godzinach pracy Urzędu Gminy Gródek. SIWZ będzie także dostępna na stronie: http://epodlasie.wipb.pl/biptest/ug_grodek
5) Określenie przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest: Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w Szkole Podstawowej i Gimnazjum w Gródku.
Stolarka okienna PCV o wymiarach;
1,45x1,07 -szt. 8
2,45x0,90 -szt.14
1,48x2,10 -szt. 12
2,45x2,15 -szt.9
1,02x2,10 -szt.4
2,17x2,10 -szt.1
Drzwi o wymiarach 2,40x2,90, szt. 1 - PCV,
Drzwi o wymiarach 4,10x3,20, szt.2, aluminiowe.
Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień: 45421125-6 okna z PCV, 45421124-9 drzwi z PCV, 45421114-6 drzwi aluminiowe
6) Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych i wariantowych
7) Termin wykonania zamówienia:
Wymagany termin wykonania zamówienia: 2006-11-30
8) Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy z dnia 2 9 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2004 r. Nr 19, poz. 177 ze zm.), spełniający warunki i wymagania określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz w art. 22 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
Szczegółowe opis warunków udziału w postępowaniu jest określony w SIWZ.
Ocena spełnienia warunków dopuszczających do udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie dostarczonych dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane, na zasadzie „spełnia” - „nie spełnia”
9) Informacja na temat wadium:
nie dotyczy
10) Kryterium oceny ofert i ich znaczenie
Cena - 100 pkt.
11) Miejsce i termin składania ofert:
Urząd Gminy Gródek
ul. A. i G. Chodkiewiczów 2
16-040 Gródek
pokój Nr 1
do dnia 2006-09-14 do godz. 12:00
12) Miejsce i termin otwarcia ofert:
Urząd Gminy Gródek
Ul. A. i G. Chodkiewiczów 2
16-040 Gródek
pokój Nr 1
dnia 2006-09-14 godz. 12:05
13) Termin związania ofertą: okres 30 dni od upływu terminu do składania ofert
14) Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej: Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
15) Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów: Zamawiający nie przewiduje dynamicznego systemu zakupów.
16) Informacja o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej: Zamawiający nie przewiduje prowadzenia aukcji elektronicznej.
Metryka strony