Udzielenie i obsługa długoterminowgo kredytu bankowego - NOWE

Termin ważności strony 2006-07-25
.
Gródek, 2005-01-13

Gródek, dnia 7 lipca 2006 r.

Numer sprawy: Fn/BK/01/06

OGŁOSZENIE O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO

1) Przedmiot zamówienia:

„Udzielenie i obsługa długoterminowego kredytu bankowego”

2) Nazwa i adres zamawiającego:

  1. Gmina Gródek

  2. 16-040 Gródek, ul. A. i G. Chodkiewiczów 2,

  3. Tel. 085 7180-664

  4. Fax 085 7180-684

  5. http: www.grodek.pl

  6. e-mail: gmina_grodek@zetobi.com.pl

  7. BIP: http://epodlasie.wipb.pl/biptest/ug_grodek

  8. REGON: 050659303

  9. NIP: 966-176-96-76

10) Godziny urzędowania:

poniedziałek: 8:00 - 16:00, wtorek - piątek 7:30 - 15-30

3) Określenie trybu zamówienia: przetarg nieograniczony o szacunkowej wartości poniżej 60.000 Euro

4) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

SIWZ można odebrać w siedzibie zamawiającego, pokój Nr 3 w godzinach pracy Urzędu Gminy Gródek za odpłatnością 8,00 zł (brutto). SIWZ jest także dostępna na stronie: http://epodlasie.wipb.pl/biptest/ug_grodek

5) Określenie przedmiotu zamówienia:

Przedmiotem postępowania jest zamówienie publiczne polegające na:

udzieleniu i obsłudze kredytu długoterminowego w wysokości 188.000 zł (słownie: sto osiemdziesiąt osiem tysięcy zł) z przeznaczeniem na sfinansowanie deficytu budżetu w związku z realizacją zadania p.n. „Modernizacja systemu oświetlenia ulicznego gminy Gródek”.

Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień: 66.13.00.00-0 - Usługi udzielania kredytu

Szczegółowe warunki kredytu określone w SIWZ.

6) Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych i wariantowych

7) Termin wykonania zamówienia: przekazanie transzy w wysokości 188.000 zł w ciągu 7 dni od dnia podpisania umowy. Okres kredytowania do 31.12.2009 r.

8) Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:

Warunkiem udziału w postępowaniu jest spełnienie warunków z art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19, poz. 177z późn. zm.). W postępowaniu nie mogą brać udział podmioty wykluczone zgodnie z art. 24 niniejszej ustawy.

Szczegółowe opis warunków udziału w postępowaniu jest określony w SIWZ.

Ocena spełnienia warunków dopuszczających do udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie dostarczonych dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane.

9) Informacja na temat wadium:

Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium.

10) Kryterium oceny ofert i ich znaczenie

Cena - 100 pkt.

11) Miejsce i termin składania ofert:

Urząd Gminy Gródek

ul. A. i G. Chodkiewiczów 2

16-040 Gródek

pokój Nr 1

do dnia 24 lipca 2006 r. do godz. 9:00

12) Miejsce i termin otwarcia ofert:

Urząd Gminy Gródek

ul. A. i G. Chodkiewiczów 2

16-040 Gródek

dnia 24 lipca 2006 r. o godz. 9:05

13) Termin związania ofertą: okres 30 dni od upływu terminu do składania ofert

14) Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej: Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.

15) Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów: Zamawiający nie przewiduje dynamicznego systemu zakupów.

16) Informacja o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej: Zamawiający nie przewiduje prowadzenia aukcji elektronicznej.

Metryka strony

Udostępniający: Urząd Gminy w Gródku

Wytwarzający/odpowiadający: Renata Wysocka

Wprowadzający: Renata Wysocka

Data modyfikacji: 2006-07-07

Opublikował: Dorota Bójko

Data publikacji: 2006-07-07