Udzielenie i obsługa długoterminowgo kredytu bankowego - NOWE
Termin ważności strony | 2006-07-25 |
---|
Gródek, dnia 7 lipca 2006 r.
Numer sprawy: Fn/BK/01/06
OGŁOSZENIE O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO
1) Przedmiot zamówienia:
„Udzielenie i obsługa długoterminowego kredytu bankowego”
2) Nazwa i adres zamawiającego:
Gmina Gródek
16-040 Gródek, ul. A. i G. Chodkiewiczów 2,
Tel. 085 7180-664
Fax 085 7180-684
http: www.grodek.pl
e-mail: gmina_grodek@zetobi.com.pl
BIP: http://epodlasie.wipb.pl/biptest/ug_grodek
REGON: 050659303
NIP: 966-176-96-76
10) Godziny urzędowania:
poniedziałek: 8:00 - 16:00, wtorek - piątek 7:30 - 15-30
3) Określenie trybu zamówienia: przetarg nieograniczony o szacunkowej wartości poniżej 60.000 Euro
4) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
SIWZ można odebrać w siedzibie zamawiającego, pokój Nr 3 w godzinach pracy Urzędu Gminy Gródek za odpłatnością 8,00 zł (brutto). SIWZ jest także dostępna na stronie: http://epodlasie.wipb.pl/biptest/ug_grodek
5) Określenie przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem postępowania jest zamówienie publiczne polegające na:
udzieleniu i obsłudze kredytu długoterminowego w wysokości 188.000 zł (słownie: sto osiemdziesiąt osiem tysięcy zł) z przeznaczeniem na sfinansowanie deficytu budżetu w związku z realizacją zadania p.n. „Modernizacja systemu oświetlenia ulicznego gminy Gródek”.
Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień: 66.13.00.00-0 - Usługi udzielania kredytu
Szczegółowe warunki kredytu określone w SIWZ.
6) Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych i wariantowych
7) Termin wykonania zamówienia: przekazanie transzy w wysokości 188.000 zł w ciągu 7 dni od dnia podpisania umowy. Okres kredytowania do 31.12.2009 r.
8) Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
Warunkiem udziału w postępowaniu jest spełnienie warunków z art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19, poz. 177z późn. zm.). W postępowaniu nie mogą brać udział podmioty wykluczone zgodnie z art. 24 niniejszej ustawy.
Szczegółowe opis warunków udziału w postępowaniu jest określony w SIWZ.
Ocena spełnienia warunków dopuszczających do udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie dostarczonych dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane.
9) Informacja na temat wadium:
Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium.
10) Kryterium oceny ofert i ich znaczenie
Cena - 100 pkt.
11) Miejsce i termin składania ofert:
Urząd Gminy Gródek
ul. A. i G. Chodkiewiczów 2
16-040 Gródek
pokój Nr 1
do dnia 24 lipca 2006 r. do godz. 9:00
12) Miejsce i termin otwarcia ofert:
Urząd Gminy Gródek
ul. A. i G. Chodkiewiczów 2
16-040 Gródek
dnia 24 lipca 2006 r. o godz. 9:05
13) Termin związania ofertą: okres 30 dni od upływu terminu do składania ofert
14) Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej: Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
15) Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów: Zamawiający nie przewiduje dynamicznego systemu zakupów.
16) Informacja o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej: Zamawiający nie przewiduje prowadzenia aukcji elektronicznej.
Metryka strony