Oświadczenia majątkowe
Zgodnie z art. 24h ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym radni, wójt, zastępca wójta, sekretarz gminy, skarbnik gminy, kierownicy gminnych jednostek organizacyjnych oraz osoby wydające decyzje administracyjne w imieniu wójta są obowiązani do złożenia oświadczenia o swoim stanie majątkowym.
Radni i wójt składają pierwsze oświadczenie majątkowe w terminie 30 dni od dnia złożenia ślubowania. Kolejne oświadczenia majątkowe składają co roku do dnia 30 kwietnia, według stanu na dzień 31 grudnia roku poprzedniego, oraz na 2 miesiące przed upływem kadencji.
Zastępca wójta, sekretarz gminy, skarbnik gminy, kierownicy gminnych jednostek organizacyjnych oraz osoby wydające decyzje administracyjne w imieniu wójta składają pierwsze oświadczenie majątkowe w terminie 30 dni od dnia powołania na stanowisko lub od dnia zatrudnienia. Kolejne oświadczenia majątkowe składają co roku do dnia 30 kwietnia, według stanu na dzień 31 grudnia roku poprzedniego, oraz w dniu odwołania ze stanowiska lub rozwiązania umowy o pracę.
WZORY OŚWIADCZEŃ DO POBRANIA:
Metryka strony