OGŁOSZENIE w sprawie organizacji XV sesji Rady Gminy Gródek

OGŁOSZENIE

w sprawie organizacji XV sesji Rady Gminy Gródek

W związku z ograniczeniami wprowadzonymi rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia  20 marca 2020 r. w sprawie ogłoszenia na obszarze Rzeczypospolitej Polskiej stanu epidemii (Dz. U. z 2020 r., poz. 491), w celu   minimalizowania zagrożenia, w XV sesji Rady Gminy Gródek, zwołanej na dzień 31 marca 2020 r., wezmą udział jedynie radni, Wójt Gminy Gródek oraz wskazani przez niego pracownicy Urzędu Gminy i gminnych jednostek organizacyjnych.

Obrady sesji będą transmitowane online – transmisja udostępniona będzie na stronie internetowej Gminy Gródek.

Projekty uchwał oraz sprawozdania będące przedmiotem obrad zamieszczone zostały w Biuletynie Informacji Publicznej Gminy Gródek w zakładce Prawo lokalne/Projekty uchwał.

 

 

 

 

PRZEWODNICZĄCY

RADY GMINY

Wieczysław Gościk

Metryka strony

Udostępniający: Gmina Gródek

Wytwarzający/odpowiadający: Roman Tadeusz Łoziński

Data wytworzenia: 2020-03-23

Wprowadzający: Jakub Puciłowski

Data modyfikacji: 2020-03-23

Opublikował: Jakub Puciłowski

Data publikacji: 2020-03-23