OGŁOSZENIE - OŚ.6220.58.2011

 Gródek, dnia 10 lutego 2012 r.

OŚ.6220.58.2011         

 

 

Ogłoszenie

 

Na podstawie art. 33 ust. 1 i art. 79 ust. 1 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. Nr 199, poz. 1227, z późn. zm.), informuję o przystąpieniu przez Wójta Gminy Gródek do przeprowadzenia oceny oddziaływania na środowisko w postępowaniu administracyjnym wszczętym w dniu 29 sierpnia 2011 r. zmierzającym do wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia polegającego na powierzchniowej eksploatacji kruszywa naturalnego na działkach nr ew. 86/2, 86/3, 87/1, obręb Bobrowniki, gmina Gródek, woj. podlaskie, zaliczonego do przedsięwzięć mogących zawsze znacząco oddziaływać na środowisko.

 

Sprawa prowadzona jest na wniosek Pani Małgorzaty Pawluczuk TRANS PP PRIM, Zaścianki, ul. Wojskiego 3, 15-521 Białystok z dnia 24 sierpnia 2011 r.

 

Organem właściwym do:

-   wydania przedmiotowej decyzji środowiskowej i do rozpatrzenia uwag i wniosków jest Wójt Gminy Gródek;

-   dokonywania uzgodnień warunków realizacji przedsięwzięcia jest Regionalny Dyrektor Ochrony Środowiska w Białymstoku;

-   wydawania opinii jest Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny w Białymstoku.

 

Z uwagi na powyższe uprzejmie informuje, że w siedzibie Urzędu Gminy Gródek, ul. Chodkiewiczów 2, 16-040 Gródek, pok. Nr 8, w godzinach pracy Urzędu (poniedziałek 800 -1600, wtorek - piątek  730 - 1530) istnieje możliwość zapoznania się z wnioskiem z dnia 24 sierpnia 2011 r. o wydanie przedmiotowej decyzji, raportem o oddziaływaniu na środowisko dostarczonym do Urzędu w dniu  7 lutego 2012 r., postanowieniem Wójta Gminy Gródek z dnia 21 października 2011 r. stwierdzającym obowiązek przeprowadzenia oceny oddziaływania na środowisko.

 

W terminie 21 dni od dnia ogłoszenia można składać uwagi i wnioski w przedmiocie zamierzonej inwestycji, w formie pisemnej na adres wskazany wyżej, ustnie do protokołu oraz za pomocą środków komunikacji elektronicznej bez konieczności opatrywania ich podpisem elektronicznym, na podany adres poczty elektronicznej (e-mail: info@grodek.pl).

 

Informację umieszcza się na okres 21 dni:

·         na tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy Gródek, ul. Chodkiewiczów 2, 16-040 Gródek,

·         w Internecie pod adresem www.bip.grodek.pl

·         w pobliżu miejsca inwestycji - na tablicy ogłoszeń m. Bobrowniki.

 

Wójt Gminy Gródek

mgr Wiesław Kulesza

 

Metryka strony

Udostępniający: Urząd Gminy w Gródku

Wytwarzający/odpowiadający: Agnieszka Klebus

Wprowadzający: Agnieszka Klebus

Data modyfikacji: 2012-02-10

Opublikował: Piotr Supronik

Data publikacji: 2012-02-10