KONSULTACJE SPOŁECZNE PROJEKTU ZMIAN REGULAMINU UTRZYMANIA CZYSTOŚCI I PORZĄDKU NA TERENIE GMINY GRÓDEK

Zgodnie z zarządzeniem Nr 48/24 Wójta Gminy Gródek z dnia 25 listopada 2024 r. w sprawie przeprowadzenia konsultacji społecznych projektu zmian Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Gródek - Wójt Gminy Gródek przedstawia projekt zmian Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Gródek, zwany dalej Regulaminem, celem poznania stanowiska mieszkańców co do zawartych zapisów zmian Regulaminu, a w szczególności poznania ich opinii i uwag.    

Termin konsultacji: od dnia 3 grudnia 2024 r. do dnia 10 grudnia 2024 r.

Z projektem zmian Regulaminu można zapoznać się w Biuletynie Informacji Publicznej i na stronie internetowej Gminy Gródek.

Uwagi i wnioski wraz z uzasadnieniem proponowanych zmian do projektu Regulaminu można zgłaszać w terminie konsultacji w formie pisemnej:

  1. na adres Urzędu Gminy Gródek, ul. A. i G. Chodkiewiczów 2, 16-040 Gródek;
  2. za pośrednictwem poczty elektronicznej, na adres sekretariat@grodek.pl.

Wyniki konsultacji zostaną podane do publicznej wiadomości poprzez umieszczenie informacji na tablicy informacyjnej w siedzibie Urzędu Gminy Gródek, w Biuletynie Informacji Publicznej Gminy Gródek oraz na sesji Rady Gminy.

Metryka strony

Udostępniający: Gmina Gródek

Wytwarzający/odpowiadający: Urszula Wołosewicz

Data wytworzenia: 2024-12-02

Wprowadzający: Urszula Wołosewicz

Data modyfikacji: 2024-12-02

Opublikował: Urszula Wołosewicz

Data publikacji: 2024-12-02