KONSULTACJE SPOŁECZNE PROJEKTU ZMIAN REGULAMINU UTRZYMANIA CZYSTOŚCI I PORZĄDKU NA TERENIE GMINY GRÓDEK
Zgodnie z zarządzeniem Nr 48/24 Wójta Gminy Gródek z dnia 25 listopada 2024 r. w sprawie przeprowadzenia konsultacji społecznych projektu zmian Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Gródek - Wójt Gminy Gródek przedstawia projekt zmian Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Gródek, zwany dalej Regulaminem, celem poznania stanowiska mieszkańców co do zawartych zapisów zmian Regulaminu, a w szczególności poznania ich opinii i uwag.
Termin konsultacji: od dnia 3 grudnia 2024 r. do dnia 10 grudnia 2024 r.
Z projektem zmian Regulaminu można zapoznać się w Biuletynie Informacji Publicznej i na stronie internetowej Gminy Gródek.
Uwagi i wnioski wraz z uzasadnieniem proponowanych zmian do projektu Regulaminu można zgłaszać w terminie konsultacji w formie pisemnej:
- na adres Urzędu Gminy Gródek, ul. A. i G. Chodkiewiczów 2, 16-040 Gródek;
- za pośrednictwem poczty elektronicznej, na adres sekretariat@grodek.pl.
Wyniki konsultacji zostaną podane do publicznej wiadomości poprzez umieszczenie informacji na tablicy informacyjnej w siedzibie Urzędu Gminy Gródek, w Biuletynie Informacji Publicznej Gminy Gródek oraz na sesji Rady Gminy.
Metryka strony