REJESTR INSTYTUCJI KULTURY GMINY GRÓDEK
REJESTR INSTYTUCJI KULTURY GMINY GRÓDEK
Rejestr Instytucji Kultury, dla których organizatorem
jest Gmina Gródek, jest prowadzony zgodnie z art. 14
ustawy z dnia 25 października 1991 r. o organizowaniu i prowadzeniu
działalności kulturalnej (Dz. U. z 2012 r.
poz. 406), na podstawie Rozporządzenia
Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 26 stycznia 2012 r. w sprawie
sposobu prowadzenia i udostępniania rejestru instytucji kultury (Dz. U. z 2012 r. poz. 189).
1. Instytucje kultury podlegają wpisowi do rejestru z
urzędu.
2. Dane w rejestrze aktualizowane są
na bieżąco, po dokonaniu każdorazowo zmiany wpisu do rejestru, wynikającej z
przepisów prawa.
Nazwa rejestru |
Rejestr instytucji kultury Gminy Gródek |
Rejestr prowadzi |
Sekretarz Gminy |
Sposób udostępniania |
1. Dane
zawarte w rejestrze udostępnia się poprzez: 1) otwarty
dostęp do zawartości rejestru, 2) wydanie
odpisu z rejestru lub księgi rejestrowej. 2. Udostępnianie danych zawartych w rejestrze w
formie, o której mowa w pkt 1.1, jest bezpłatne i
odbywa się przez stronę Biuletynu Informacji Publicznej organizatora. 3. Każdy ma prawo przeglądać w godzinach
urzędowych akta rejestrowe oraz księgi rejestrowe instytucji kultury. 4. Organizator prowadzący rejestr instytucji
kultury wydaje urzędowo poświadczony odpis każdemu, kto zwróci się z
wnioskiem o jego wydanie. 5. Odpis przesyła się wnioskodawcy w terminie 14 dni
od dnia otrzymania wniosku, na adres wskazany we wniosku, przesyłką poleconą
lub przekazuje się osobiście wnioskodawcy albo osobie przez niego
upoważnionej, za pisemnym potwierdzeniem odbioru. Zgodnie z
art. 4 ustawy o opłacie skarbowej (Dz. U. z 2012 r. poz. 1282 ze zm.) –
wydanie poświadczonego odpisu podlega opłacie skarbowej w wysokości 5
zł od każdej pełnej lub zaczętej strony. |
Metryka strony