REJESTR DECYZJI O USTALENIU LOKALIZACJI INWESTYCJI CELU PUBLICZNEGO
REJESTR DECYZJI O USTALENIU LOKALIZACJI INWESTYCJI CELU
PUBLICZNEGO
Na podstawie art. 57 ust. 2 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i
zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z
2012 r. poz. 647 z późn. zm.), wójt, burmistrz
albo prezydent miasta prowadzi rejestr wydanych decyzji o ustaleniu lokalizacji
inwestycji celu publicznego o znaczeniu powiatowym i gminnym, zgodnie ze wzorem
określonym rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 13 maja 2004 r. (Dz. U. Nr 130, poz. 1385).
Nazwa rejestru |
Rejestr decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu
publicznego o znaczeniu powiatowym, i gminnym |
Rejestr prowadzi |
Samodzielne stanowisko ds.
budownictwa i gospodarki komunalnej |
Sposób udostępniania |
Zgodnie z ustawą
z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. Nr 112, poz. 1198 z późn. zm.). |
Metryka strony