GMINNA EWIDENCJA ZABYTKÓW
GMINNA EWIDENCJA ZABYTKÓW
Na podstawie
art. 22 ust. 4 ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad
zabytkami (Dz. U. Nr 162, poz. 1568 z późn. zm.), Wójt (burmistrz,
prezydent miasta) prowadzi gminną ewidencję zabytków w formie zbioru kart
adresowych zabytków nieruchomych z terenu gminy,
zgodnie z rozporządzeniem Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 26
maja 2011 r. w sprawie prowadzenia
rejestru zabytków, krajowej, wojewódzkiej i gminnej ewidencji zabytków oraz
krajowego wykazu zabytków skradzionych lub wywiezionych za granicę niezgodnie z
prawem (Dz.U.
Nr 113, poz. 661).
Nazwa rejestru |
Gminna ewidencja zabytków |
Rejestr prowadzi |
Samodzielne stanowisko ds.
budownictwa i gospodarki komunalnej |
Sposób udostępniania |
Zgodnie z ustawą
z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. Nr 112, poz. 1198 z późn. zm.). |
Metryka strony