Zarządzenie Nr 8/03 w spr. zmiany Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Gminy Gródek
Zarządzenie Nr 8/03
Wójta Gminy Gródek
z dnia 1 grudnia 2003 r.
w sprawie zmiany Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Gminy Gródek.
Na podstawie art. 33 ust. 2 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1591, 2002 r. Nr 23, poz. 220, Nr 62, poz. 558, Nr 113, poz. 984, Nr 214, poz. 1806, 2003 r. Nr 80, poz. 717) zarządzam, co następuje:
§1. W Regulaminie Organizacyjnym Urzędu Gminy Gródek, stanowiącym załącznik do Zarządzenia Nr 2/03 Wójta Gminy Gródek z dnia 27 maja 2003 r. w sprawie nadania Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Gminy Gródek, zmienionym Zarządzeniem Nr 7/03 Wójta Gminy Gródek z dnia 16 listopada 2003 r.:
1). w § 8 ust. 2 dodaje się pkt 12 w brzmieniu:
„Realizacja zadań pełnomocnika do spraw informacji niejawnych wynikajacych z ustawy o ochronie informacji niejawnych.”,
2) w § 13 skreśla się pkt 7,
3) w § 16 dodaje się pkt 7 w brzmieniu:
„Prowadzenie ewidencji innych obiektów, w których są świadczone usługi hotelarskie stosownie do przepisów ustawy o usługach turystycznych.”
4) w § 20 dodaje się pkt 6 w brzmieniu:
„Prowadzenie spraw z zakresu bezpieczeństwa i higieny pracy.”
§ 2. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Metryka strony