Zarządzenie Nr 29/05 w spr. zmiany Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Gminy Gródek

z dnia 31 marca 2005 r.
UCHWAŁA NR VII/47/03 RADY GMINY GRODEK

ZARZĄDZENIE NR 29/05 WÓJTA GMINY GRODEK

z dnia 31 marca 2005 r.

w sprawie zmiany Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Gminy Gródek.

Na podstawie art. 33 ust. 2 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2001 r. Nr 142, póz. 1591, 2002 r. Nr 23, póz. 220, Nr 62, póz. 558, Nr 113, póz. 984, Nr 153, póz. 1271, Nr 214, póz. 1806, 2003 r. Nr 80, póz. 717, Nr 162, póz. 1568, 2004 r. Nr 102, póz. 1055, Nr 116, póz. 1203, Nr 167, póz. 1759) zarządzam, co następuje:

§ 1. W Regulaminie Organizacyjnym Urzędu Gminy Gródek, stanowiącym załącznik do Zarządzenia Nr 2/03 Wójta Gminy Gródek z dnia 27 maja 2003 r. w sprawie nadania Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Gminy Gródek, zmienionym Zarządzeniem Nr 7/03 Wójta Gminy Gródek z dnia 16 listopada 2003 r. i Zarządzeniem Nr 8/03 Wójta Gminy Gródek z dnia l grudnia 2003 r.:

1) w § 10 ust. l pkt 4 dodaje się się literę „i" w brzmieniu: „do spraw świadczeń pomocy materialnej dla uczniów i,promocji Gminy, posługujące się symbolem „PM",

2) § 10 ust. 2 otrzymuje brzmienie: „Strukturę organizacyjną Urzędu przedstawia schemat stanowiący załącznik do zarządzenia Nr 29/05 Wójta Gminy Gródek z dnia 31 marca 2005 r.",

3) dodaje się § 20a w brzmieniu:

„Do podstawowego zakresu działania na samodzielnym stanowisku pracy do spraw świadczeń pomocy materialnej dla uczniów i promocji gminy należy:

1) realizacja zadań w zakresie świadczeń pomocy materialnej o charakterze socjalnym, wynikających z ustawy z dnia 16 grudnia 2004 r. o zmianie ustawy o systemie oświaty oraz ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych (Dz. U. Nr 281, póz. 2781);

2) prowadzenie spraw związanych z promocją Gminy, w tym w zakresie turystyki, agroturystyki, kultury i sportu;

3) prowadzenie ewidencji innych obiektów, w których są świadczone usługi hotelarskie stosownie do przepisów ustawy o usługach turystycznych;

4) współpraca z organizacjami pozarządowymi."

4) w § 15 wykreśla się punkt 4 w brzmieniu: „współpraca z organizacjami pozarządowymi",

5) w § 16 wykreśla się punkt 7 w brzmieniu: „prowadzenie ewidencji innych obiektów, w których są świadczone usługi hotelarskie stosownie do przepisów ustawy o usługach turystycznych".

§ 2. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

Wójt Gminy Gródek

mgr Wiesław Kulesza

Metryka strony

Udostępniający: Urząd Gminy w Gródku

Wytwarzający/odpowiadający: Dorota Bójko

Wprowadzający: Dorota Bójko

Data modyfikacji: 2005-05-30

Opublikował: Dorota Bójko

Data publikacji: 2005-05-30